אין תמונה
מתרגשים. נדב הופמן ואסף שלם

"כבר הרבה זמן שאסף שלם ואני מחכים לרגע הזה שבו יהיה לנו מופע משלנו עם שירים שאהבנו מהתוכנית וחומרים מקוריים שאנחנו מאמינים בהם. שלושה חודשים עברו מאז שהופענו בפעם האחרונה על במת "כוכב נולד". צופי התוכנית וההפקה חיבקו אותנו חיבוק חזק. הם נתנו לנו המון חיספוס והצדקה לחיבור שנוצר בינינו ולרצון שלנו להיכנס לתודעת הציבור, צמד מרענן בעל שפע סגנונות מוזיקליים ותיאום ווקאלי מעניין, שקשה למצוא כמותו בישראל מאז תקופת הצמדים בשנות השבעים.

שלושת החודשים האחרונים היו תקופה לא קלה, עם הרבה תהיות לגבי העתיד ודילמות לגבי דרך הפעולה שלנו. היו לא מעט אנשים ברחוב, בתעשיה, מהמשפחה וגם מחברינו הקרובים ששאלו לאן נעלמנו ואיך אנחנו לא מוציאים כבר אלבום או חושפים את עצמינו בצהובונים ובהשקות כאלה או אחרות. היו כאלה שכבר לא האמינו שייצא מאיתנו משהו. היו גם ששאלו מה דעתינו על כל השערוריות שנקשרו לאנשים מסויימים מהתוכנית. לשמחתי, אותנו זה ממש לא עניין.

"מעולם לא חיפשנו דרכי קיצור להצלחה"

למרות כל הלחצים הסביבתיים והתהיות לגבינו, המשכנו להתעסק בעצמנו ובמוזיקה. בדרך שלנו לבנות מופע איכותי ויציב עם חומרים מקוריים וקאברים שאנחנו אוהבים. מופע כזה שנאמין בו מספיק, כזה שיצדיק את חוסר הפזיזות. אסף ואני מעולם לא חיפשנו דרכי קיצור להצלחה וגם לעולם לא נחפש. אנחנו שואפים להגיע הכי גבוה שאפשר בפרויקט הזה של 'הצמד' ורק עבודה קשה היא זו שתביא אותנו לשם.

מופע הבכורה שלנו כ'הצמד' יערך ב14/11 במועדון הזאפה בהרצליה. שותפים למופע: יאיר "ג'נגו" אלדר בגיטרות, אסף "קאסי" רביד בבס ורועי חלד בתופים וכלי הקשה. אפשר לומר שהחלום שלנו מתחיל להתגשם. אנחנו גאים להגשים אותו ולשתף אותו איתכם.

אם יש כאלה שחשבו שאסף שלם ונדב הופמן נעלמו מהכותרות והם הולכים להיות עוד תופעה חולפת מתוכנית ריאליטי, אז כנראה שהם טעו בגדול. אנחנו כאן עובדים קשה כדי להשאר כאן דרך העשייה והתוכן המוזיקלי שלנו.
מטרתינו העיקרית הייתה ונשארה להצליח להביא את הקונספט המיוחד שלנו כצמד ואת חומרינו המקוריים לידי ביטוי ועל ידי כך לגרום לאהדה רבה בקרב הקהל הישראלי".

>> קלרה סבג מ"כוכב נולד" בקאבר לביונסה