לימור עובד פרומו (צילום: תום מרשק)
"ברוך שעשני אישה". לימור עובד | צילום: תום מרשק

הזמרת והשחקנית לימור עובד, אשת תאטרון "הקאמרי", מוציאה את השיר "שירת אישה", שיר שלישי מאלבום הבכורה שלה, ממנו יצאו כבר השירים "ילדתי" ו"בו והתכסה בי". את המילים ל"שירת אישה" חיברה המשוררת אסתר ראב ואת הלחן יצרה אהובה עוזרי. את השיר עיבד והפיק מוזיקלית גדי סרי.

"כאשר פגשתי בטקסט של המשוררת אסתר ראב 'ברוך שעשני אישה' לא יכולתי להתעלם ומיד החלטתי לקחת את השיר ולצרף אותו לאלבום שלי", אומרת לימור עובד. "נתתי אותו לאהובה עוזרי שתלחין אותו. אהובה ואני ישבנו ביחד וטיפלנו בכל מילה ומילה כדי שהכוונה תשאר ותהיה חזקה ומלאת כח".

"שירת אישה"

ברוך שעשני אישה, שאני אדמה ואדם וצלע רכה / ברוך שעשעתני עיגולים עיגולים, כגלגלי מזלות וכעיגולי פירות, שנתת לי בשר חי פורח / ואני גדולה ומבקשת להיות ילדה, בוכייה מצער, צוחקת ושרה בקול

ברוך שעשני אישה, שאני אדמה ואדם וצלע רכה, ועשיתני כצמח השדה, נושא פרי, שקרעו ענניך, מחליקים כמשי על פני וירכי / ואני גדולה ומבקשת להיות ילדה, בוכייה מצער, צוחקת ושרה בקול".

"לשיר הזה יש היום תפקיד חשוב"

-לימור עובד, יש לשיר הזה תפקיד היום?
"יש לו תפקיד תמיד ובעיקר היום. אני הולכת עם השיר הזה כבר שלוש שנים ובעיני הוא תמיד אקטואלי וחשוב ובמיוחד עכשיו כשהנושא בכותרות - זה הזמן. אני בעד נשים, נשיות וכוח נשי. כל האלבום שלי גם מאוד מאוד נשי, זה חלק מאלבום שלם".

-מפריע לך מה שקורה היום עם נשים שרות?
"הרעיון הוא מקומם. זה מטריף את דעתי שיש אנשים שחושבים שלגיטימי להתנהג ככה לנשים ולדבר ככה אליהן. כולנו נמשיך לשיר, להיות, לעשות. בסופו של דבר זה רק יעצים אותנו, הנשים. הניסיון לדחוק אותנו לפינה לא יעבוד. אם הייתי נתקלת בניסיון להדיר אותי באוטובוס או בכל מקום אחר לא היתה לי הרבה סבלנות לזה, הייתי מגיבה לא בנעימות".

*לימור עובד תופיע ב"קפה תאטרון הקאמרי" ב-18.1, 21.2 ו-19.3.

לימור עובד פרומו (צילום: תום מרשק)
הכי אישה. לימור עובד | צילום: תום מרשק

>> ההארה הגדולה של גבע אלון