אין תמונה
"רון פייר אמר לי להגיע אליו, לעשות ביזנס ביחד". אלון דה לוקו

יום לאחר שהוציא את השיר "Go Loco", שיר הזכייה שלו בתוכנית "חי בלה לה לנד" עם הזמרת סטפני ריידל, בהפקתו של רון פייר, מתחיל אלון דה לוקו לעכל את מה שעובר עליו. "אנחנו עם כמעט 20 אלף צפות ביו טיוב ו-13 אלף ב-mako" הוא אומר. התגובות חצויות. יש כאלה שרגילים לשמוע אותי שר ראגאטון ויש כאלה שזורמים עם הסגנון החדש. אני הלכתי על משהו חדש אבל אני לא מחליף את הראגאטון. לפעמים אני קופץ לשמוע מה קורה אצל 'הדודים'".

"התחלתי לקבל הצעות מפחידות", אומר דה לוקו. "רון פייר מתכנן איתי משהו גדול וכבר אמר לי 'תבדוק איך אתה בא לפה, צריך לראות איך אנחנו עושים ביזנס ביחד'. זה מלחיץ כי חיכיתי לזה הרבה זמן ופתאום זה בא. צריך לבחור את הדבר שאתה הולך איתו עד הסוף ולא להתפזר".

-למה הכוונה?
"יש הרבה הצעות מהארץ. הנחייה של תוכניות טלוויזיה, קמפיינים ופרויקטים ומוזיקה בחו"ל. ויש לי חברת תקליטים שלי שרצה פה ברוך השם. שוקי לוי מלהקות הקצב סיפר לנו שכל פעם שהגיע לשיא הוא חתך והמשיך הלאה. מהארץ ללונדון ומלונדון בשיא חתך לאמריקה שניה לפני הפיצוץ. אני עם ביצים, אני מעז וחושב שיש לי סיכטי בחו"ל. השיר הזה הוא קצה קרחון. לחשוב שאני יכול לכבוש איתו את העולם זה באמת לחיות בלה לה לנד' אבל עם עבודה נכונה בתור זמר ומלחין אני יכול לעשות משהו. אז אם פה הגעתי להצלחה מסחררת בסלולר וביו טיוב עם שירים כמו 'אור', 'כמוני', 'ממסיטה' ו'הלילה זה הזמן', אז חשבתי למכור אותם לשוק הלטיני. שיר אחד שיצצליח במדינה אחת או שיר אחד שייפול טוב באמריקה - ואתה יכול ללכת לישון".

"אני מחפש דיל או חסות כדי לצלם קליפ בלוס אנג'לס"

-ואתה מוכן לזה?
"אני מוכן לזה, מאוד מוכן לזה. אולי בשבוע שבועיים הקרובים אתקשר אליך מהדיוטי פרי ואשאל אם אתה רוצה טובלרון חום או לבן. אני מאוד מאמין בשיר הזה גם מבחינת הארץ וגם לחו"ל. שם הוא צריך לעבוד בצורה אחרת, בשיתוף פעולה שידחוף את אלון שמה ולא אני אותו. צריך לצלם לו קליפ. אני כרגע מחפש דיל או חסות כדי לצלם וידיאו לשיר בלוס אנג'לס ועל הדרך לסגור ביזנס אם רון פייר. אם זה יקרה - אשלח כרטיסים לאשתי ולארבעת הילדים שיבואו אחרי. ואם לא - אמשיך כאן. אחרי עשר שנים של עבודה בשוק עוד כמה שנים לא ירתיעו אותי, אני בן 37".

-המטרה היא חתימה בחברה גדולה דרך רון?
"כן. מהתחלה שהיינו שם הוא בא ואמר לי 'אתה לא רק זמר, אני רואה אותך גם כשחקן, מולטי טאלנט, צריך לחשוב על איזה בגדים תלבש'. הוא ראה בי פוטנציאל. אתה אומר לעצמך, אוקיי הוא יבוא ליומיים, ואז תיגמר החלטורה ואני אצטרך לרדוף אחריו בהודעות. אבל זה ההפך. הוא מתעניין כל הזמן מה קורה עם השיר בארץ ואומר לי 'בוא נקליט גרסה לחו"ל, סטפני תשיר יותר טוב. התוכנית נגמרה ועכשיו זה אני ואתה. עזבתי את 'גפן רקורדס' יש לנו שבעה פיות להאכיל יחד'. ואני יש לי ביצים, אני חוצפן, אני יכול להציע לו לפתוח איתו חברה ביחד. אפשר לחלום אבל אסור לפנטז".

"יש אנשים שציפיתי מהם לטלפון, חברים, ולא התקשרו"

גמר לה לה לנד רון פייר ובת זוגתו (צילום: ראובן שניידר)
"רון פייר ואני נהיינו חברים, דיברנו אתמול בסקייפ". פייר וזוגתו | צילום: ראובן שניידר

-מה אמרו לך קולגות בתעשיה בארץ? פרגנו או פתחו עיניים?
"זה לכאן ולכאן. ביום של התחרות במלון היו לי 400 אסאמאסים שלא קראתי ומאז אני מנסה רק להחזיר תשובות. יש אנשים שציפיתי מהם לטלפון, מחברים, ולא התקשרו. ויש כאלה שנעלמו ופתאום כשאתה מצליח חזרו. יש כאלה שאמרו שזה לא הגיוני להקליט את השיר בשלושה ימים, יש ביקורות שליליות. אני מבחינתי מאוד שלם עם מה שעשינו. הילדות שלי מדקלמות את השיר ברמות מטורפות וזה להיט בלי קשר לאלון. הסטפני הזו, לשיר איתה זה זכות. אני מבסוט ממה שקורה ולא רוצה לחזר אחורה, רק להתפרנס מוזיקה. אני לא מתעסק בטפל, רק במתוק הזה".

-אז בשבוע הקרוב אתה כבר בלוס אנג'לס?
"הלוואי. ידעתי שהיה לי סיכוי להצליח, היתה לי תחושה, כי אף פעם לא נתנו לי מקום ראשון. אבל אמרתי שאם אני מפסיד אני קונה כרטיס וטס לרון פייר בעצמי. נהיינו חברים, דיברנו אתמול בסקייפ. הוא בן אדם שאתה מעריץ ופתאום לקבל ממנו הערכה מקצועית כזו זה הפרס האמיתי. אתה עושה שנים מה שאתה מאמין בו ואוהב, ואז בא מישהו כמוהו ואומר 'יש לך את זה'. אז אחרי הלידה של הילדים, זה אחד הדברים הכי מאושרים שקרו לי בחיים שלי".