נתן גושן השקה (צילום: ראובן שניידר )
הוא דווקא גבר רומנטי. נתן גושן | צילום: ראובן שניידר

נתן גושן, עם הגיטרה והכובע, הוא אחד הזמרים היותר שרמנטיים בארץ. ב-2 באוגוסט, ט"ו באב, תהיה לו הזדמנות נוספת להפגין את השארם שלו, כשיארח את אפרת גוש בהופעה מיוחדת באמפי ווהל בתל אביב, לעיני קצת יותר מאלף איש, מפגש מיוחד של גושן עם גוש.

למופע הזה מגיע נתן גושן אחרי שנה מוצלחת במיוחד - סיבוב ההופעות עם שירי אלבום הבכורה הגיע למעל 100 הופעות ברחבי הארץ, וגושן הוכתר כ"פריצת השנה" במצעד השנתי של גלגלצ ו-mako והוכרז כחתן פרס אקו"ם ל"מלחין השנה". המופע צפוי לכלול את מיטב שיריו, ביניהם "יודע", "פנים אחרות, גבולות ההגיון", "כל מה שיש לי"איפה את" ועוד.

"אני מתכונן לקראת ההופעה במקום גדול כמו אמפי ווהל, זו קפיצת מדרגה עבורי, אז מן הסתם אני מתרגש קצת", אומר גושן. "אפרת זה אירוח מגניב, חדש לי, אני חושב שיש לנו חיבור מגניב".

"יש לי ולאפרת גוש כימיה מגניבה"

-איך התחברתם?
"ראיתי אותה באירועים, יצא לי לפגוש אותה. היתה תמיד כימיה מגניבה כזאת. אני אוהב את המוזיקה שלה, את ההומור בשירים, איך שהיא מופיעה. חשבתי שזה יכול להיות מגניב, היא הסכימה ושמחתי מאוד".

אפרת גוש, מחווה לאיימי (צילום: אורית פניני)
"אני אוהב את שני הצדדים שלה". אפרת גוש | צילום: אורית פניני

-מה תשירו יחד?
"יש שירים שלה שאני יודע שאני רוצה, אבל נראה גם מה היא תרצה ונשאיר את זה כהפתעה".

-לאיזה צד שלה אתה יתור מתחבר, לצד של "אה אה אה" או לצד של "לראות את האור"?
"אני אוהב את שני הצדדים ונשיר מה שהיא תרגיש הכי בנוח לעשות".

-הופעה באמפי ווהל אומרת שנפח ההצלחה שלך גדל?
"אני לא חושב שזה שייך למילה הצלחה. יש צעדים שאתה עושה ורק הזמן יכול לתת לך תשובות .זה עוד צעד בדרך, חשוב וגדול".

-מה עושה לך המסה של הקהל?
"הופעתי כבר מול 3000 איש בהאנגרים. אמפי ווהל זה כמו הופעה קטנה ואינטימית, אבל גדולה. לא כמו פריצה למועדון ענק בשתיים בלילה. מעניין אותי לראות איך אתמודד ואיך אגיב".

"יש רעיון לעשות באלבום הבא שירים באנגלית"

-ותנגן שם שיר חדש.
"כן, שיר שנקרא 'היום', שגרסאות שלו מהופעות כבר קיימות ברשת. לא הקלטתי אותו עדיין. אני בתחילת העבודה על אלבום חדש. לפני הניצנים ממש. יש רעיון לעשות גם שירים באנגלית, זה גם רלוונטי".

-האלבום הבא כבר כתוב?
"אני חושב שכן, אבל חשבתי גם בקודם שהוא כתוב ואז נוספו שירים. אי אפשר לדעת. אם אתה מקשיב לעצמך אז בסוף הכל בסדר, הכל באהבה".

-אם כבר הזכרת את המילה - מה אומר לך חג האהבה?
"חג ההאהבה תמיד מהותי בשבילי. אני מגדיר את עצמי כאחד מהגברים הרומנטיים, גבר רומנטי. יש לי אהבה בחיים שמקבלת זמן ואני חוגג איתה ועם המוזיקה".

נתן גושן ולירן כוהנר
"לא תכננתי להיות עם מלכת יופי. פגשתי אותה, היא אישה מהממת וטוב לי". נתן גושן ולירן כוהנר

-אתה מתייחס ליום הזה ברצינות כמו בגיל 18?
"כן, אני תמיד מתייחס לזה באותה רצינות. בגיל 16 אתה מתייחס לאהבה ברצינות כי אתה חי את הרגע, לא לפי מה שנראה לך היום רציני. אני תמיד נותן רצינות, מסור ומפוקס לבת זוג שלי".

"לא משנה עם מי אתה נמצא - אתה מעניק למי שאיתך באותו רגע מה שאתה יכול"

-במה חג האהבה השנה יהיה שונה מבשנים קודמות?
"אני לא זוכר מה עשיתי בשנים קודמות. לא זוכר מה היה לפני שנה או שנתיים. אני מאמין שיהיה באווירה דומה. לא משנה עם מי אתה נמצא - אתה מעניק למי שאיתך באותו רגע מה שאתה יכול".

-אתה מרגיש טוב באופן כללי?
"אני מרגיש נהדר. אין תלונות הכל בסדר. באמת הכל בסדר. אני בתקופה נעימה. יש המון הופעות, מופיעים מלא ואני סופג את הקהל ואת הלהקה שלי, מדבר עם אנשים בגובה העיניים, תקופה מהממת בשבילי. שרק ימשיך ככה".

-עשיתי גוגל וראיתי שהחברה שלך היא מלכת יופי.
"כן מסתבר".

-זה זריקה לאגו?
"האמת שלא. לא תכננתי להיות עם מלכת יופי. פגשתי אותה, היא אישה מהממת וטוב לי. יאללה, נתראה בהופעה".

>> גלעד שגב בדואט עם מירי מסיקה