לא הרבה אמנים זוכים לסרט תיעודי מיוחד שינציח את דרכם לצמרת עולם המוזיקה, אבל המקרה של עידן יניב, כמו שקרה מתחילת הקרירה שלו, הוא מקרה מיוחד.

עידן יניב פרץ אל לב המוזיקה הישראלית בקיץ 2006 עם הבלדה "חושב עליה", שהפכה להמנון החיילים במלחמת לבנון השנייה. מאז הוא ידע אלבום שני ולא מעט להיטים, כמו "את יפה" ו"סרט הודי", הדואט עם דנה אינטרנשיונל. הקול הצלול והנעים והחיוך הרחב כבשו לו את הדרך אל לב המעריצים ובעיקר המעריצות.

אחר כך הספיק יניב להתגייס לשורות צה"ל ולחרוש את הארץ ביותר ממאה הופעות של "תפוס ת'פסטיגל", בהן שר את "מלאך", השיר של ילדי הפסטיגל וארגון "שלווה". בנוסף הקליט יניב שיר עם להקת הילדים החרדית ה"קינדערלך" וביצע את "זן נדיר" של קורין אלאל, בתקופת שהותה בבית "האח הגדול".

השנה הגיע תורו של האלבום השלישי של יניב, "על הרחבה", ואיתו שינו תדמית, כשהבלדות היפות והמתקתקות מפנות את מקומן ללהיטי חפלה קצביים כמו "מה עם אהבה" ו"נשיקה קטנה", שבקליפ שלו כיכבו עינב ויוסי בובליל. בנוסף, באלבום האחרון עשה עידן יניב עוד צעד בהתפתחותו המוזיקלית, כשהפעם לקח בו חלק לא רק זמר מבצע, אלא גם כתורם לכתיבה ולהלחנה ואף מממן חלק מהאלבום מכיסו.

השנה גם השתתף עידן יניב ב"פסטיבל בשקל" בעל החשיבות החברתית הגבוהה, וכמובן הנחה את התוכנית "בכפיים" בערוץ 24 המתחדש לצד רגב הוד, שהפך לידידו הטוב של עידן. בתוכנית הוגדר עידן כ"מומחה לזמר ים תיכוני" והצופים נקראו לאתגר אותו בשאלות.