כ 8000 כרטיסים כבר נמכרו לערב הראשון של פסטיבל "נון סטופ MUSIX" במתחם ביתן 1 של גני התערוכה בתל אביב, ביום רביעי הקרוב. ערב ששיאו יהיה הופעתה של ליידי גאגא, כוכבת הפופ הלוהטת שנחתה אמש בישראל וקיימה אחר הצהריים מסיבת עיתונאים במועדון זאפה ברמת החייל. הערכת מנהלי חברת הסלולר פלאפון, המפיקה את האירוע, היא שקהל בסדר גודל של קרוב ל 20 אלף איש יגיע בסופו של דבר לשני הערבים (רביעי וחמישי) ויצפה גם בהופעות של אביב גפן, סינרגיה, מופע הארנבות של ד"ר קספר, שב"ק ס', היהודים, הדג נחש, התקווה 6, קייזר צ'יפס, סימפל פלאן ועוד.

התנאי לראיון עם ליידי גאגא: אסור לשאול אותה אם היתה פעם גבר

האטרקציה העיקרית היא כאמור ליידי גאגא בת ה 23, רגע לפני שהיא הופכת לכוכבת על כובשת אצטדיונים. גאגא (סטפני ג'ואן אנג'לינה גרמנוטה בשמה האמיתי) הגיעה למועדון הזאפה חנוטה בחליפה צמודה דמויות עור שחור, עם ז'קט ניטים שמגן דוד ענק נתפר על חלקו האחורי, לראשה פאה מתולתלת בגוון בלונד פלטינה ואת פניה מכסים משקפי שמש ענקיות אותן הקפידה לא להסיר. עם תשע מועמדויות בטקס פרסי ה MTV המתקרב, ומכירות של יותר משני מיליון עותקים לאלבום "The fame", אין ספק שהיא יכולה להרשות לעצמה מניירות של כוכבת על. והיא אכן מרשה. לצלמים הוקצבו 45 שניות בדיוק להנציח את דיוקנה, ולעיתונאים הובהר מראש שמי שינסה לחקור אותה בסוגיית זהותה המינית (כלומר השמועות שבעבר הייתה גבר) יוביל להפסקה מיידית של הראיון.

ליידי גאגא מסיבת עיתונאים 2 (צילום: טל פרי)
"אני מכירה מוזיקה ישראלית מעבודה בפאבים במנהטן, אבל אל תשאל אותי לשמות". ליידי גאגא | צילום: טל פרי

"אני עושה אבחנה ברורה בין תהילה וכוכבות", אומרת גאגא בקול צרוד ומאנפף ההופך לסירנה רבת עוצמה כשהיא מדגימה קטע שירה, "אמנם בחרתי לקרוא לאלבום 'תהילה', אבל אני לא מעודדת צעירים לחפש לעצמם חשיפה בצהובונים ובמדורי הרכילות. כוכבות זו דרגה שונה לגמרי. אף אחד לא פוחד מאנשים עם תהילה, אבל פוחדים מכוכבים כי יש להם הרבה יותר עוצמה. כוכב הוא אדם יוצר, רעב, כריזמטי, בחיפוש מתמיד אחרי הדבר הבא שיעזור לו לשמור על מעמדו.

"אני פאקינג רעבה כל הזמן. אני ישנה בלילה עם הפאות שלי על הראש. אני עושה רק מה שבא לי. אני אומרת למעריצים שלי: 'תרגישו כמו כוכבים'. אם אין לכם כסף לשכר דירה תלבשו מכנסיים מפלסטיק כתום ותרגישו טוב עם עצמכם ושום דבר לא ישנה חוץ מזה. גם כשאין לי גרוש על התחת יש לי הופעת הבמה הכי טובה על הפלנטה בזכות אנשים מדהימים העובדים איתי, אז אני מאושרת".

"עדיף להשתכר בפאב בירושלים, מאשר בתל אביב"

-נדיר שאמן בשיא הצלחתו, כמוך, בוחר לשלב את ישראל בסיבוב ההופעות הבינלאומי הגדול הראשון שלו.
"אתם אלו שבחרתם לשלב אותי ואני נרגשת מאוד. אני קתולית, מאמינה באלוהים, ועבורי להיות בישראל זו חוויה רוחנית שקשה להסביר כמה היא חשובה בעיני. להגיע לירושלים מרגש אותי הרבה יותר מלהשתכר באיזה פאב בתל אביב, למרות שעקרונית אפשר להשתכר בפאב בירושלים ולתפוס את המקל בשתי הקצוות. אה, ואני מתכוננת לשחות בים המלח. ישראל היא, בעצם, התחנה האחרונה בחלק הנוכחי של הסיבוב. אחר כך אני חוזרת לארצות הברית ומתכוננת להוציא מהדורה מיוחדת של 'The fame' עם כמה שירים חדשים שהוקלטו במיוחד, ואז מתוכננות כמה הופעות משותפות עם קניה ווסט".

ליידי גאגא מסיבת עיתונאים 3 (צילום: טל פרי)
"אני ישנה בלילה עם הפאות שלי על הראש". ליידי גאגא | צילום: טל פרי

-הזדמן לך לשמוע פעם מוזיקה ישראלית?
"המון. בגיל 16 התחלתי לעבוד בפאבים במנהטן שהיו בבעלות ישראלים, ונגנו שם שירים בעברית כל ערב בלי הפסקה במשך שעות. אל תשאל על שמות, כי אני לא זוכרת כלום".

-הצלם דייויד לה שאפל, שביקר לאחרונה בישראל, תאר את סשן הצילומים איתך כאחת החוויות המסעירות בקריירה שלו. הוא תאר אותך כדיווה האולטימטיבית.
"אני יכולה לבכות כשאני מדברת על דייויד, כי החיבור האישי בינינו כל כך עוצמתי. התארחתי שבועיים בבית הנופש שלו בהוואי, וכל הזמן התרוצצתי עירומה בג'ונגלים ועישנתי גראס וזה היה מדהים. יש לו בבית פסנתר כנף לבן ענק, והוא סיפר שבנה את כל הבית סביב הפסנתר ואפילו לא ידע למה עד שפגש אותי. אז התיישבתי ליד הפסנתר וניגנתי לו שיר חדש שכתבתי, ומאוחר יותר הוקלט לגרסה המיוחדת של 'The fame' ובעיני זה אולי השיר הכי טוב שכתבתי אי פעם".

"פשוט אמרתי בוקר אחד: 'זה הזמן שלך להזדיין מפה'"

-אין ספק שהמראה שלך משמעותי עבורך לא פחות מהמוזיקה.
"אני אולי זמרת הפופ היחידה בחברת התקליטים שלי שרבה עם המנהלים כי הם רצו שאלבש יותר בגדים. עבדתי שנתיים על האלבום, והיה חשוב לי לצאת לעולם במראה שיתאים לקו הרעיוני של המוזיקה. אני רואה בשילוב בין צליל ואופנה משהו שלא ניתן להפרדה, ובהחלט מתכוונת להרחיב את הסינרגיה בין אופנה ומוזיקה בעתיד. האלבום מתאר את החיים שלי ובגלל האמת הזו אני מאמינה שהתחברו אליו. חיים של אנשים צעירים, רעבים, יצירתיים, חסרי גבולות ומלאי אהבה בעיר הכי אנרגטית בעולם, ניו יורק, ברובע הכי תוסס, לואר איסט סייד. מה שלא שינה את העובדה שמה שדחף אותי להצליח זה בין השאר הרצון לצאת מניו יורק ולהמשיך הלאה. לא לנוח לרגע. פשוט אמרתי בוקר אחד: 'זה הזמן שלך להזדיין מפה' וכבר לא הייתי שם".

ליידי גאגא תופיע, כאמור, ביום רביעי הקרוב (19.8) במתחם ביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב. הופעתה מיועדת להתחיל בשעה 21:00.

עוד במוזיקה:

דעה: ראם כהן היה צריך להיות בגמר "כוכב נולד"

הראל סקעת בשיר חדש שכתב בעצמו: "סוף"

משפחתה של עפרה חזה ז"ל דורשת למנוע את המחזה של בצלאל אלוני

שרית חדד מוציאה את "נשמה שלי" כסינגל

אייל גולן מכר 600 אלף שימושי סלולר מהאלבום האחרון

מדונה תבקר באושוויץ

הבסיסט של מייק סקינר (דה סטריטס) חטף שפעת חזירים

"סיגמא" היא להקת השנה הצעירה של מעריב לנוער

הרב עובדיה: חובה לשלם תמלוגים ליוצרים

בוב דילן וג'ורג' מייקל נעצרו על ידי המשטרה