סיל הופעה חול 1 (צילום: Gettyimages IL, getty images)
מיטב הלהיטים וקאברים נבחרים. סיל | צילום: Gettyimages IL, getty images

סיל (Seal), אחד מהזמרים המבצעים היותר נהדרים בתחום הפופ והנשמה יופיע כזכור הערב (רביעי, 21 ביולי, 20:30) באמפי רעננה, בהופעה ראשונה בישראל, בהפקת חברת "השיגעון הצרפתי".

במשך שעתיים צפוי לבצע סיל ממבחר להיטיו לאורך הקריירה, וכן גרסאות כיסוי לקלאסיקות. את המופע יפתח סיל עם קטע הפתיחה "Overture" ואחריו יעבור ל-Papa was a rolling stone, גרסת כיסוי לשיר הנשמה של חברת "מוטאון" וה"טמפטיישנז" שזכתה כמובן גם לקאבר מוכר של גורג' מייקל.

זמר עם "קילר"

הקטע השלישי במופע צפוי להיות "Killer", אחד מלהיטיו הראשונים של סיל, הלקוח מאלבומו הראשון ופורץ הדרך שיצא בשנת 1991. כבר בשיר הזה צפויים מעריציו לחווייה מיוחדת של פופ עילאי ודאנס מרקיד.

הנאמבר הבא יפגיש את הקהל עם "It's a Man's world", גרסת כיסוי שנייה, הפעם לקלאסיקת הבלוז-נשמה של ג'יימס בראון הגדול. גם השיר הבא "I can't stand the rain" הוא קאבר, הפעם לשיר משנת 73' של אן פיבלס, שזכה מאז לגרסאות רבות, ביניהן של טינה טרנר. סיל כיסה אותו בעצמו באלבומו "Soul" מלפני שנתיים, שכלל בעיקר גרסאות כיסוי לסטנדרטים מוכרים של שירי נשמה כמובן.

סיל הופעה חול 2 (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
מ"אבא היה אבן מתגלגלת" ועד "זהו עולם של גברים". סיל בהופעה | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

סיל חוזר לחומר מקורי עם "The beginning" השיר הראשון מאלבומו הראשון, שגם הוא ירקיד את הקהל בקצב פופי מהיר, מוכר ואהוב. ומהשיר הראשון באלבום הראשון, לשיר השני באלבום השני - Prayer for dying המצוין.

הקטע הבא יהיה "Just like before", קטע פחות מוכר אבל לא פחות סוחף, מתוך האלבום "System" שהוציא סיל לפני כשלוש שנים. עכשיו הגיע הזמן לקצת רומנטיקה, וסיל מספק גם אותה ברהיטות עם השיר "Love's divine", מתוך אלבומו הרביעי "סיל 4" שיצא ב-2003, ואף נכלל באוסף להיטיו.

חגיגת סול, דאנס ופופ

השיר הבא All 4 love הוא שיר חדש, אחד משניים שסיל מבצע במופע, וצפוי להופיע באלבומו הבא. בשיר הבא חוזרים לחומר מוכר עם Waiting for you, שיר ריתם נ' בלוז מהאלבום הרביעי, שזוכה לביצוע סוחף במיוחד. סיל ממשיך לקאבר נחמד נוסף, הפעם It's alright, שיר של קרטיס מייפילד והאימפרשנז מ-63'.

סיל הופעה חול 3 (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
מי צריך הדרן. סיל | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

חגיגת הסול נמשכת עם מחרוזת שירים מהז'אנר. אחריה צפוי הכוכב לבצע שני שירים נוספים מאלבומו הבא, ומהם לעבור ל My vision , שיר שביצע במקור עם הדיג'יי דיוויד י המכונה Jakatta. רגע לפני שהוא עובר ללהיטיו הגדולים ביותר מבצע סיל את The right life, קטע דאנס מרקיד והסינגל השני שיצא מאלבומו החמישי "System", שאף זכה לרמיקס מוכר של דיג'יי טייסטו.

בלי הדרן

עכשיו מגיע הרגע במופע שהאלפים חיכו לו בשקיקה, עם צמד הלהיטים הגדולים Kiss from a rose ו-Crazy בזה אחר זה. אליהם מצמיד סיל את Bring it on, הלהיט הסוחף שפותח את אלבומו השני ואת שיר הדאנס Amazing, שחותם את האלבום "System".

בהופעה, שצפויה להימשך כשעתיים וחמש דקות, לא מתוכנן כרגע פרק הדרן. אולי אם צתנוח עליו הרוח והקהל יעשה הרבה רעש, יפנק אותו סיל ב"Wedding Day", הדואט המפורסם עם אשתו, הדוגמנית היידי קלום.

>> גאנז נ' רוזס בדרך לישראל