שלמה ארצי יפתח רשמית את סיבוב ההופעות הקרו שלו לאביב-קיץ 2011 בהופעה שתתקיים באמפי קיסריה ב-20 באפריל. אבל מי שירד בסוף השבוע הזה לאילת יכול היה ליהנות אמש (שישי) מהופעה של ארצי ב"חווה" ולבדוק באיזה כושר נמצא הפרפורמר הגדול הזה.

מסתבר שפנומן נשאר פנומן. ארצי נתן הופעה ממש יפה ומרגשת, כמו שרק הוא יודע, עם השירים שלו שכל ישראלי גדל עליהם ומזמזם בעל פה גם מבלי להכיר את כל המילים. מבחינת רפרטואר ארצי שר את הלהיטים שמככבים באלבום המשולש "עונת ההופעות" כמעט אחד לאחד.

כאילו הוא בן 25

כמו תמיד ארצי גם יודע לתת את השואו שלו. כאילו הוא בחור בן 25 הוא קיפץ על הבמה, ירד אל הקהל, הרים אותו באויר ונתן לו תחושה טובה. ב"פתאום כשלא באת" הוא מבקש מהקהל להדליק מכשירים סלולריים במקום נרות, ב"חום יולי אוגוסט" הוא זורק עליהם מים, ב"תרקוד" הוא מעלה לבמה בחורה יפה ושואל אם היא נשואה. חביב.

המעריצים של ארצי, והיו שם הרבה כאלה, הלכו אחריו עד אילת והתערבבו עם תושבים מקומיים ועם ועדי עובדים שהגיעו לאירוע בקבוצות.

בקהל נצפו עומר אדם, שהופיע במקום ערב קודם ונשאר להופעה כדי ללמוד איך עושים את זה נכון, לקראת הופעה משלו בקיסריה בקרוב, והיחצן רני רהב שקצת כעס כשהסתירו לו את הבמה.

>> אריק איינשטיין: "נותנים יותר מדי במה למוזיקה המזרחית"