באירוע גדול שהתקיים אמש בהאנגר 11 בנמל תל אביב התחרו חברי להקת "הדג נחש" בעברי לידר ולהקתו. שני המחנות הופיעו אחד מול השני כאשר הקהל באמצע.

לידר והדג נחש התחרו ביניהם בארבע סבבים של תחרות, שכללו בהתחלה שלושה ביצועים "רגילים" לשיריהם לחימום הקהל וקאברים ללהיטים מוכרים באנגלית.

בהמשך ביצעו עברי לידר והדג נחש שלושה שירים מוכרים של עצמם בשלושה סגנונות מוזיקליים שונים מהמקור. כך נשמע עברי לידר מבצע את הלהיטים הגדולים "זכיתי לאהוב" ו"לאונרדו" בגרסאות רגאיי ודאב ואת "משהו אמיתי" בקאבר גראנג'י רועש במיוחד לעצמו, והדג נחש נתנו את "מה נעשה" כבלדת פאוור-רוק, את "כוסאמאמק" בגרסת פאנקי-רוק מכוסחת ואת "עוד אח אחד" ברגאיי.

"משתלטים" זה על שיריו של זה

בנוסף, אירח לידר על הבמה את יונתן גולדשטיין, חברו לצמד "TYP"נבחר לייצג את ישראל השנה ב-MTV) ויחד ביצעו את הלהיט הגדול שלהם D.I.S.C.O". הדג נחש אירחו מצדם את אהובה עוזרי, שניגנה איתם בבולבולטרנג שלה את "שירת הסטיקר" המפורסם.

אבל גולת הכותרת של ההתמודדות היתה גרסאות כיסוי האחד לשני באמצעות "השתלטות" זה על שיריו של זה באמצע הביצוע. וכך עברי לידר "השתלט" על "לא פראיירים" של "הדג נחש", הם מחזירים לו ו"משתלטים" על "זה לא אותו דבר" ולוקחים אותו ממנו בגרסה מכוסחת, ואז לידר "משתלט" בחזרה על "לזוז" של הדג נחש  ומקפיץ איתו את המעריצים, והם מחזירים ללידר ב"השתלטות" על "חולצת פסים" שלו.

בסיום כל סבב הצביע הקהל במחיאות כפיים, שריקות ותשואות ועל פי עוצמת הדציבלים הוכרע מי המנצח בכל סיבוב. בסופו של הערב הוכרזו חברי "הדג נחש" כמנצחים. את האירוע שנקרא "סאונד קלאש" - "התנגשות צלילים" הפיקה חברת המותג "רד בול".

>> גלעד כהנא ונינט השיקו את "The Walking Man"

>> רמי פורטיס צפוי להופיע בשבת בעצרת המחאה בכיכר רבין