אין תמונה
אומרים שאני מהווה איום. ג'ולייטה

מזה חודשים שהזמרת המתקאמבקת ג'ולייטה (23) ומנהלה, גלעד "ביגי" מסאמי, מנסים לשבור את המונופול של שרית חדד (לבית אבי גואטה) על שוק הזמרות הים-תיכוני. לאחרונה עלה הסכסוך מדרגה כאשר ג'ולייטה ומסאמי טוענים כי להיטה החדש של חדד "Do you love me", שבוצע בבכורה בתוכנית "כוכב נולד" לפני כשבועיים, למעשה נלקח מהם והוקלט על ידי ג'ולייטה עוד קודם לכן.

אגב, כמובן שהמקור לשיר הוא שיר לבנוני ותיק, אותו הקליט בעבר גם שימי תבורי, ולאחרונה הוציאה אותו להקת "אתניקה".

ג'ולייטה: "אומרים שאני מהווה איום על שרית חדד"

אין תמונה
סירבה בהתחלה. חדד

ג'ולייטה הגיעה לאולפן השקוף של ערוץ 24 והתייחסה לדברים בתוכנית "פה לך". "שרית היא זמרת מעולה, והיא נמצאת היום במקום שהיא יכולה לפרגן לזמרות מתחילות", טוענת ג'ולייטה. "יש כאלה שאומרים שאני יכולה להוות סוג של איום. זה סוג של מגמתיות שחוזר על עצמו כל הזמן".

וכאן החלה ג'ולייטה לפרט את טענותיה: "לפני כמה חודשים הציעו לי להשתתף ב'רוקדים עם כוכבים', והמנהל שלה ביקש שלא ייתנו לי להופיע. לאחר מכן, את השיר 'קרוסלה', שפנו איתו למנהל שלי וביקשו ממנו לכתוב מילים ועמדתי לחתום עליו חוזה, פתאום שרית חדד לקחה ובצעה אותו אחרי שהם סירבו בהתחלה. ואת השיר 'Do you love me' - עשיתי אותו לפני חודש, ופתאום אני רואה ששרית חדד עולה איתו".

 

תלונות הגובלות בפלילים

ג'ולייטה נמנעה מלהתייחס למימד האישי ביחסיה עם חדד, ותיארה את המחלוקת ככזו שמתרחשת בדרג הניהולי. לצד תלונות הגובלות בפלילים העולות לאחרונה על ידי מנהלה מסמי לגבי אבי גואטה, מנהלה של חדד, היא הביעה בראיון את תקוותה ל'שלום בית' בינה לבין המלכה של הפופ הים תיכוני.

עוד בראיון סיפרה ג'ולייטה על יחסיה עם אביה, המאופיינים בניכור לאורך השנים מאז עזבה את הבית בגיל 15, ועל ההסבה הקצרה למוזיקת פופ שעברה בחסות מנהליה בהיותה "ילדה", כהגדרתה. במסגרת התארחותה ב"יפה לך" באולפן השקוף של ערוץ 24 בנתניה, היא בצעה את גרסתה שלה לDo you love me. 

>> שימי תבורי: "נמאס לי, אני פורש בקרוב ממוזיקה"