אין תמונה
"אני מכין הפתעות באלבום החדש". יהודה סעדו

יהודה סעדו התחיל את הקאמבק שלו ביולי 2010 עם השיר "לבחור בדרך" תחת ניהולו של אלון שמעון (ניהל בעבר את הראל סקעת ומאיה בוסקילה) והעתיד נראה ורוד. בהמשך הגיעו השירים "בצל דמותה", "היי לי לאישה" והדואט "לצאת אל העולם" עם אביחי פז גרינוולד בינואר האחרון.

הרדיו לא פרגן לסעדו כמו שמנהליו קיוו, אבל מנגד הוא יצא להופעות משותפות עם התזמורת האנדלוסית וסולנה ליאור אלמליח והופעות באירועים פרטיים כמו חתונות, מה שחיזק אותו בגזרת ה"שטח". כעת סעדו מכריז על החלפת הניהול שלו, הקלטות של שירים חדשים, סינגל חדש בקרוב ואלבום קאמבק שייצא בחודשים הקרובים.

"מאז שיצאו השירים האלה אני ואלון שמעון הפסקנו לעבוד יחד", אומר סעדו. "זה היה קשור לשותף שלישי והתפרקה החבילה, לא משהו אישי בינינו אלא השותף שלו לא הסתדר ונשארנו ביחסים מאוד טובים. מאז הייתי בעבודות פרטיות ועם התזמורת האנדלוסית, היו לי הופעות בשיתוף ליאור אלמליח ומופעים ברחבי הארץ בעיריות ומועצות באירועים כמו יום ירושלים ויום העצמאות. בחתונות אני שר שירי חופות.

"הקהל רוצה ממני עוד ועוד ועוד"

"אבל עכשיו כבר צריך ליצור חומרים חדשים. חברתי למנהלים החדשים אודי גואטה (לא קשור לאבי גואטה של שרית חדד) ויש לי המון חומרים שהתווספו לי, שאני כותב ומלחין ואני אוציא שירים חדשים ומעניינים שאני כרגע עובד עליהם".

יהודה סעדו, עטיפת סינגל (צילום: מירב שושן)
"אין לי שום טענות לרדיו על השירים שהוצאתי". יהודה סעדו | צילום: מירב שושן

-הקהל קיבל אותך יותר טוב מהרדיו?
"אין לי שום טענות לרדיו אני מרגיש טוב איתו, הוא נתן לי במה ראויה. הקהל קיבל אותי יפה. אמרו לי דברים טובים כמו התגעגענו ושזה לא מספיק להם, שהם רוצים ממני עוד ועוד ועוד. אז אני אשתדל לא לשבור את המילה.

-תופיע גם בהופעות עם קופה פתוחה?
"כשיהיה תקליט נצא לסיבוב הופעות ויהיה הכל, אנחנו בונים משהו יפה. אני רוצה לגבש חומרים ולא ישר להוציא סינגל. ברגע שאהיה מגובש על האלבום השלם אוציא שיר כדי להמשיך בתהליך ואני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר. קשה להחליט מה מתאים מכל השירים שהצטברו. ברגע שתהיה תמונה של האלבום אוציא סינגל ראשון. זה הולך לקרות בזמן הקרוב. ומה שכבר הוצאתי ייכנס גם לאלבום".

-מה נתנו לך המנהלים החדשים?
"הם באו עם רוח קצת אחרת, שונה ממה שהיה עד עכשיו ואני מאמין שיראו את זה בקרוב. בלשיר יפה כבר התנסיתי, עמדתי בתוכנית, זכיתי, והמדינה ראתה. זה לא שעשו לי שינוי חומרה והרכיבו לי גרון אחר, אבל יש כמה הפתעות שאני שומר לאלבום".

"אנחנו לא רוצים לדעת את מין העובר עד ללידה"

-מה שלום המשפחה?
"ברוך השם, אני עם שתי בנות, גדולה אדל בת שלוש וחצי, והבת הקטנה רחל לאה בת שנה ועשרה חודשים, וכבר מצפים לעוד משהו, אני עוד לא יודע מה. גם בהריונות הקודמים ביקשנו לבדוק שהכל בסדר ולא להגיד את מין העובר עד ללידה, שלא יהרוס את אפקט ההפתעה. אשתי אסתר בשבוע 15-16 ועוד כמה חודשים יהיה ילד שלישי.  אנחנו גרים מושב ניר גלים ומחכים לעבור לדירה שרכשנו בפרויקט במושב מצליח בשפלה".

-אתה צעיר, כבר שלושה ילדים.
"אני בן 28 ואני לא מאמין שאני בגיל הזה. אני מרגיש כל כך צעיר, תן לי 22 ואני מסתדר. אגב, ידעת שיש לי שם שני? יהנותן. אני יהודה יהונתן סעדו.

-ואיך אתה מסתדר עם הכסף?
"ברוך השם יש כסף מהופעות".

>> דודו אהרון בשיר "אין כמו אהבה"