"כששואלים אותי על החתונה עושה אומרת 'סטופ'. זה חתונה שלי, זה חתונה שלי ושלו, וזהו, היא לא חתונה של אף אחד", אומרת נינט טייב בראיון מיוחד לתוכנית "אנשים". "כשאנחנו נחליט אנחנו נעשה את זה. מספיק לשאול אותי מתי התאריך, די!".

נינט מתכוונת כמובן לארוס של יהודה לוי, איתו היא חיה כבר שמונה שנים: "כשיהודה ואני התחלנו לצאת גם הוא היה צעיר, בן 26, היום הוא בן 34, אנחנו שנינו מתעצבים ומפסלים אחד את השני לתוך הדבר שאנחנו רוצים וצריכים. יש לו השפעה רבה על מי שאני ומה שאני ומה שאני אוהבת".

לפני שבוע השיקה נינט את אלבומה הרביעי והמצוין "כל החיות ידעו" בהופעת רוק לוהטת במועדון "בארבי" בתל אביב. מדובר באלבום בעברית ששוב שם אותה חזק על מפת הרוק המקומי. "בשבילי רוקנ'רול זה דרך חיים", היא אומרת, "במובן הכי פשוט - זה לעשות את מה שאתה רוצה בכל רגע נתון".

"אם הייתי שרה את 'שלל שרב' אף אחד לא היה מצפה ממני ללכת בדרך מסוימת"

השבוע, ב-15 במאי, ימלאו עשר שנים בדיוק לשידור האודישן הראשון של נינט ב"לא נפסיק לשיר - כוכב נולד". באוגוסט ימלא עשור לזכייה שלה בעונה הראשונה של "כוכב נולד", אירוע שנחשב לאבן דרך בתרבות הישראלית. עכשיו היא נזכרת בהחלטה אחת על שיר אחד שחרצה את גורלה: "אם הייתי בוחרת לשיר את 'שלל שרב' ולא את 'ים של דמעות' הכל היה נראה אחרת, הכל", אומרת נינט

אין תמונה
"כל הקריירה שלי היתה נראית אחרת". נינט בגמר כוכב נולד, אוגוסט 2003

"כל המהלך של הקריירה שלי היה נראה אחרת, בשיר אחד. 'ים של דמעות' זה זוהר ארגוב, זה נישה מזרחית. 'שלל שרב' זה משהו אחר לגמרי, זה בדיוק הקצה השני'. אם הייתי עושה את 'שלל שרב' אף אחד לא היה מצפה ממני ללכת בדרך מסוימת. זה גורל, זה גורל. וגם היום הייתי עושה את 'ים של דמעות', ככה, בדיוק אותו הדבר, גם כשאני יודעת היום לאיזה מסע זה הוציא אותי, לחלוטין".

אחרי הניצחון בגמר היא שיחקה ב"השיר שלנו", שם הכירה את רן דנקר, שהפך לחבר שלה: "התחלנו במערכת יחסים שהתחילה ב'השיר שלנו' ואז הפכנו לזוג, כולם ידעו עלינו הכל והיה די טבעי שנרצה לחזור לכוך שלנו, למחילה שלנו. גם היינו ילדים, זה לא פשוט לילדים להתמודד עם כזה דבר. היום אני יודעת את זה".

"כל מי שנמצא באור הזרקורים קורה לו משהו, לטוב ולרע, בדרך כלל אלה דברים שהם לא הכי חיוביים", אומרת נינט על היותה מפורסמת כבר עשור. "הסוג שנפש שלנו, של אנשים שאני קרובה אליהם, גם יהודה, זה לא הקטע שלנו להיות באור הזרקורים, סלבז". אבל היום נראה שנינט כבר מתחילה להשלים עם עצמה ועם מי שהיא: "אני בדרך לשם", היא אומרת בחיוך.

הראיון המלא עם נינט טייב ישודר בתוכנית "אנשים" על מסך "קשת" ערוץ 2 ביום ראשון בשעה 23:30. שידור נוסף ביום שני בשעה 18:50.