דודו טסה זכה השנה בפרס אקו"ם על אלבומו מהשנה שעברה בו חזר לשורשיו העיראקיים. האלבום חזר למוזיקה של סבו ואחי סבו, האחים "אל כווייתי" מעיראק. טסה נאום נוקב כאשר קיבל את פרס אקו"ם: "אם הם היו חיים בינינו היום הם לא היו סובלים מקיפוח על רקע עדתי, אלא נמצאים מחוץ למחנה, כי הם הקדישו את זמנם למוזיקה, לתרבות, וספק אם היו מוצאים זמן להתחכך עם פליטי תוכניות ריאליטי בהשקות".

דודו טסה הוא זמר ויוצר מוערך שהחל את דרכו כגיטריסט. הוא התפרסם בתוכנית של אלי יצפאן אבל מאז הוציא כמה אלבומי סולו ופונק לא מעט על ידי הרדיו שהרבה לשדר את שיריו והפך אותם ללהיטים.

"בסופו של דבר היצירה באה מכאב"

על הכתיבה שלו הוא אומר: "בסופו של דבר היצירה באה מכאב. אני מנסה לחשוב על איזה שיר שמח שכתבתי ולא. אני צריך להיות בקונטרול ולהתכונן לדבר הגוע ביותר גם כשקורה הדבר הטוב ביותר. רק ככה אני אוכל להיות שמח"

כעת הוא מוציא את אלבומו השמיני "סחרחורת", הכולל שירים כמו "עם חלומות כאלה", "צריך" ו"יש בינינו בית"  ומצהיר: "אני לא אוהב לשמוע בבית מוזיקה ממחשב. יש משהטו מאוד יפה בלהוציא את הדיסק, לשים אותו, לקחת את השלט, לשבת על הספה ללחוץ פליי ולהקשיב". את האלבום החדש ישיק טסה בהופעה חגיגית שתתקיים באמפי שוני ב-31 במאי ובה יארח את אהוד בנאי.

>> הראל מויאל עם בתו אלה בקליפ "שבת בחלון"