ולדי בלייברג צפה הבוקר לראשונה בתוכנית "יום חדש" ברגע ההכרזה על ההפסד שלו לרוני דלומי בגמר "כוכב נולד". "לא ראיתי עד היום את רגע ההכרזה בגמר", אמר, "רק ראיתי באינטרנט את הביצוע שלי".

"בחיבוק שכולם קפצו עלינו היה לי נורא כואב, כי כל החבר'ה התנפלו ומשכו לי בשיער כזה. נורא התרגשתי", הוסיף ולדי, "אני לא מבואס מההפסד בגמר", הוסיף ולדי, "מבחינתי ניצחתי כי בכלל לא חשבתי שאגיע לגמר".

אגב, זו הפעם השנייה שולדי מגיע שני בתחרות שירה המתקיימת בחוף הדקל באילת ושצביקה פיק שופט בה. כאשר השתתף ולדי ב'כוכב נולד' של יוצאי ברית המועצות הגיע גם למקום השני, בתחרות שהיתה משותפת לאוקראינה, ישראל ורוסיה.

למראיינים אורן וייגנפלד ולינוי בר-גפן סיפר ולדי: "לא הרגשתי בכלל את התשעה ימים שעברו מאז הגמר, כי היו המון עשייה ועבודה. אני מרגיש כאילו זה קרה אתמול. למחרת בבוקר כבר היה לי ראיון ואחרי זה חזרנו למרכז והתחילו מלא דברים. אני מופיע עם רוני דלומי בסיבוב ההופעות של כוכב נולד, אנחנו מבלים ביחד הרבה. התחלנו להסתובב ברחוב וכולם מכירים אותנו".

על הרצון שלו לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון אמר ולדי: "אני כבר פועל כדי לייצג את ישראל באירוויזיון. בכל מקום שאני הולך אליו, פגישה או ראיון אני אומר ומבקש שזה מה שאני הכי רוצה. זה חלום לייצג את ישראל בכבוד רב ולתת משהו מיוחד".

"השתתפתי במעין אירוויזיון של מדינות ברית המועצות לשעבר ומדינות נוספות וצפו בנו 170 מיליון איש", המשיך ולדי. "אני מקבל שם פרגון היסטרי וחותם לאנשים ברחוב. אני גם מברית המועצות לשעבר ואולי באירוויזיון המדינות המזרח אירופאיות שהרכיבו את ברית המועצות גם יתמכו בי. אני מקווה, רק שבואו נגיע לשם קודם".

עוד במוזיקה:

קרן פלס בראיון לגל אוחובסקי; מי יופיע במחווה לזכר מייקל ג'קסון; פסטיבל האינדי "הלם כרך" - כל הפרטים;  "איזי סטאר אול סטאר" חוזרים לישראל עם קאברים לביטלס; תכירו את ענת גוטמן בשיר בכורה וראיון

עומר אדם שר "אלוהיי"; ג'יי זי, ריהאנה וקנייה ווסט "מנהלים את העיר"; יהודית רביץ ומאור כהן - "תאמין לי"; דני סנדרסון בקליפ "אתה לבד"; Maze ומאור קגן בקליפ ל"אפטר בסדינים"; אופיר כהן מכסה את "נטלי" של חוליו איגלסיאס בקליפ