אין תמונה
שובו של ההולנדי המעופף. ארמין ואן ביורן

הנה קרב ובא לו יום העצמאות  הילדים יתזזו עם פטישים וקצף בידיים, הגדולים יבלסו את מיטב הבשר וינועו אל עבר במות הארועים המסורתיות בכל עיר, ואנו חובבי המוזיקה אלקטרונית נתור אחר שפע המסיבות בארצנו. כדי להקל עליכם את הבחירה המיוחלת ליקטנו עבורכם את מיטב המסיבות והדיג'יים שירקידו את המדינה, בין שלל הז'אנרים של אומת הדאנס.

תל אביב

ארמין ואן ביורן בגני התערוכה
פסטיבל "בלו 4 דאנס" מפיקים אפטר פרטי בגני התערוכה ומביאים את הסופרסטאר של עולם הטראנס ארמין ואן ביורן ההולנדי,  הדיג'יי-מפיק שבשנים 2007-2010 נבחר למקום הראשון בעולם על פי mag dj ונחשב ליקיר הסצנה המקומית. פעילותו המוזיקלית הענפה כוללת רצועות אלקטרוניות כגון: "blue fear","communication", touch me, 4 elements, exhale, out of the blue, the sound of goodbye, tuvan ועוד רבים אחרים.
ארמין מככב בתוכניות רדיו רבות שאחת מהן היא a state of trance בתחנה id&t
שישי 27.4 שעות 16:00-24:00, כניסה 180-230 ש"ח, שד רותרוקח 101, תל אביב, טראנס מלודי ופרוגרסיב.

wbeeza ב-Nylon

אין תמונה
wbeeza
הניילון מנחיתים את המפיק הבריטי המוכשר Wbeeza (וורן בראון) שכבש את ארופה עם סאונד ייחודי המושפע ממורשת מוסיקת האוס והטכנו בשילוב השפעות גאז' וסווינג עם נגיעות של אסיד קשוח. הלייב סט שלו ידוע כתופעה מרגשת וייחודית ביזה חתום בליבל הידוע "Third ear recordings", הממזג השפעות של לונדון ודטרויט. הצוות המקומי יכלול את אריאל לווינסון, עדי נוימן וגילי סער, quality control, jerome c
רביעי 25.4, דיזינגוף 99 מ-22:00, כניסה 35 ש"ח. דיסקו, האוס, טכנו, אסיד.

Dizzyfrishdon פלוס beki פלוס mezeg
מה קורה כאשר שלושה ברים מהמובילים בעיר מתאחדים? הם מפיקים מגה-מסיבת עצמאות לחובבי הגלאמור עם שלל להיטים בניצוחו של אורן דב, שתייה מוזלת ומסך ענק למכורי הצ'מפיונס ליג (חצי גמר) והפתעות נוספות
רביעי 25.4, מ-21:00 עד הזריחה, יגאל אלון 55 על גג בית אשדר 2000, כניסה 70-100 ש"ח. פופ, להיטים מכל הזמנים ודאנס עכשווי.

טיגה באומן 17

אין תמונה
תיגע בי. Tiga
שירזי ופרטוק מנחיתים את Tiga, הכוכב הקנדי העולמי ומי שנחשב לדיג'יי מפיק מהגדולים בעולם, שבאמתחתו רליסים ורמיקסים מפורסמים בן היתר לפט שופ בוייז, דה נייף, סולוואקס, גוסיפ, אל. סי.די סאונדסיסטם ורבים אחרים. טיגה גם מוכיח את כשרונו בשירה המוטמעת בהפקותיו ונחשב לסטאר בעולם שנע בין פסטיבלים גדולים לצד מועדונים אינטימיים ונחשבים כמו "פנורמה בר" בברלין ו"טי בר" בלונדון. סגנונו האישי נע במימדים של טכנו אלקטרו קלאש ופופ אלקטרוני.
עוד ינגנו הדיגייז המוכשרים טל כהן, אביחיי פרטוק, אסי קוז'ק, עמרי הרוש ומוטי אס.
חמישי 26.4, מ-12 בצהריים עד הלילה, אבארבאנל 88 , תל אביב, כניסה 120-140 ש"ח. סגנון  האוס, אלקטרו ואינדיטרוניקה. 

כניסה חופשית ל-E boded
אי בודד מציג מסיבת חוף פתוחה, הליין המיוחד שכובש בכל קיץ את גגות תל אביב מכה גלים בפתיחת עונת הרחצה בטיימינג מושלם של מסיבות העצמאות. הליין האיכותי דאג לקבץ לכבוד הארוע את נבחרת תקליטני העיר: עפרי גופר, גיא מנצור, סטפן באזבאז, אלירן אוסדון, בנג'י לנפנט, וכל זה על גביי מערכת טורבו סאונד כפולה, כך שצפו להמון פינוקים
שישי 27.4, ב-12:00-20:00, חוף גבעת העליה ביפו (מסעדת קסיס), כניסה חופשית. מגרוב סקסי ועד טק האוס פרוגרסיבי בועט. 

דוק מרטין ב-Block

אין תמונה
וואטס אפ, דוק? מרטין
הבלוק וזברה הפקות מציגים את Doc martin, אחד מגדוליי הדיג'ייז של תרבות הדאנס בחוף המערבי בארצות הברית. פעילותו הענפה קיבלה חותמת עוד בשנות התשעים כאשר ניגן בקביעות גם בחוף המזרחי במועדונים כמו הרוקסי והטווילו האגדיים, ומאז הוא מנגן בקביעות בכל העולם ומפזר את משנתו הפורה והמפרה שמאופיינת בסטים עמוקים מגוונים וביכולת מיקסוס נדירה. עוד יתקלטו: עידן גבריאל ואלעד רון, הבעלים של "זברה".
חמישי 26.4, מ-23:00, ב-סלמה 157, תל אביב, כניסה 40-60 ש"ח. דיפ/ טק האוס, טכנו, דיסקו.

1994 ב-Maxim
המקסים מפיק מסיבה מיוחדת שכולה מסע בזמן לשנת 1994. המסיבה תתן דגש על הרפרטואר של שנות התשעים
עם הדיג'ייז טל ארגמן וצח זימרוני, אליהם תחבור ריי הראל המוכשרת (קזינו קוקאט). רביעי 25.4, מ-23:30 עד הבוקר, קינג ג׳ורג 48, כניסה חופשית. אסיד, אלקטרוניקה ניינטיזית ופופ של אותן השנים.

Mosca ו-soul clap ב-News&maragoza

אין תמונה
בא בשביל המוסקה. Mosca
ניוז ומרגוזה מציגים הפקת ענק מהפנטת כשהחליטו להתאחד לכבוד העצמאות ברחבת הדיסקו והנחיתו את  soul clap (מהלייבל wolf&lamb) מארצות הברית. הצמד הכי בועט וסקסי של הסצנה האלקטרונית בשנים האחרונות מגיע להפיץ את מסר האהבה שלהם בטיימינג חד עם צאת אלבום הבכורה e-funk. ינגנו גם : אורון קיי, ניב הדס, אגוזי, רד אקסס ואוריה קלפטר.
ברחבת הבייס הנחיתו את mosca (או night slugs uk) המפיק המוכשר שהספיק ליצור סביבו הייפ חזק בזכות הגאונות שלו המאפשרת לו לדלג בין סגנונות שונים בצורה מושלמת ונחשב מביא הבשורה לדור חדש של מפיקים
עוד ינגנו : יוגו, קיסלוק, וולטר.
רביעי 25.4, מ-23:00 עד הבוקר, חניון האוטובוסים בדרום העיר בפאתיי מטלון 93, תל אביב, כניסה 60-100 ש"ח, שתי רחבות. אלקטרוניקה, האוס, fאנק, היפ הופ , דאבסטפ.

חוזליטו
הבר החדש מציג שתי מסיבות לכבוד העצמאות והן יתקיימו ברחוב. אייל גולדמן בקו פריסטייל מגוון הופעות חיות וסנגרייה חינם. ברביעי 26.4 (כל הערב) וחמישי 27.4 (מהצהריים), אחד העם 39 פינת בצאלאל יפו, כניסה חופשית. קלאש של ז'אנרים מכל הסוגים.

רוברט דיאטז ב-The cat&dog

אין תמונה
פרנקפורטר. רוברט דיאטז
"החתול והכלב" מציגים את מר רוברט דיאטז שמגיע אלינו מפרנקפורט, גרמניה ונחשב לאחד המפיקים המעולים בסצנת האוס העולמית\ לאחר שכבר שחרר מוזיקה בלייבלים כבדים כמו קדנזה סיסיל, ראניניג באק ועוד רבים אחרים. דיאטז מתאפיין בסאונד ייחודי ומהוקצע שמאפשר לו להתבלט ולנגן במיטב המועדונים בעולם מאיביזה ועד יפן. רביעי 25.4 מ-23:00, קרליבך 23, תל אביב,  כניסה 50-60 ש"ח. האוס /טק האוס

Michatronix
המיכה מפיקים מסיבת רחוב גדולה באבן גבירול מחוץ למסעדת "האחים". בתכנית מופיעים להקת הפיפטיז והדיג'ייז
יהודה טל, ניתאי בארי ואורחים נוספים. בנוסף מסעדת "האחים" שחוגגת שנה מוציאה את הגריל כנהוג בחג במחירים מפתיעים. חמישי 26.4, מהצהריים עד הערב, אבן גבירול, תל אביב, כניסה חופשית. רוקנ'רול ,אלקטרוניקה גרובית.

dismantle & shiftee ב-קומפורט 13

אין תמונה
מרגיש לגמרי קומפורט. דיסמנטל
המועדון בשיתוף פעולה עם הצוותים Kill the bass&kids uplate מביאים לארץ את דיסמנטל (Will Knighton) ילד הפלא מבריסטול בן טיפוחיהם של המפיקים סקרים ובנגה, שפרץ השנה עם הלהיט "computation" שהוא כנראה הטיון הכי מתנגן ברחבות הדאבסטפ.
שיפטי הוא לא פחות מהפרזנטור של מותג העל "traktor - native instruments" פרפורמר קיצוני ומיוחד
שמגיע להופעת בכורה אחרי כיבוש הגלובוס כשברשותו שני תארי "dmc world champion". ההופעה החיה משלבת בין סקילס מטורפים על הפטיפונים ושלל סמפלרים וסינטיסייזרים.
לצידם ינגנו סוללת דיגייז מקומית: איבי, נסטי ביטס, סאבמוב קרו, פייפ, רד אי פמיליה.
שישי 27.4  מ-23:30 עד הבוקר, קומפורט 13 פלורנטין , תל אביב, כניסה 50-70 ש"ח. אנדרגראונד , אלקטרוניקה, דאבסטפ

Radio e.p.g.b
הרדיו  כהרגלו מציע המון תכנים ומסיבות. הנה אחת מהן עם הדיג'ייז משה קוטנר, אליעזר פרץ ואריאל קלצ'קין, שלא מפסיקים לשגע את העיר בפריסטייל, מרוקנ'רול עד אלקטרו. רביעי 25.4 מ-21:30 עד הבוקר, שדל 7 , תל אביב, כניסה חופשית.

Shesek
השסק בערב fאנקי במיוחד מעלים לעמדה את שימי סוניק מסוליקו, לכל מה שפאנקי ועושה טוב בנשמה.
רביעי 25.4, מ-22:00 עד הבוקר, לילינבלום 17, תל אביב, כניסה חופשית.

פינגווין
הליין "בחזרה לפינגווין" שלוקח אותנו בחזרה אל ימיי הדארק המקוריים של המועדון עם שנות ה-80', גל חדש, סינת' פופ ורוק. רביעי 25.4, מ-22:00, יהודה הלוי 43, כניסה חופשית. 

ברזילי
הקרו מציגים מסיבת גג, ארבע רחבות מוזיקה מעולה באוויר הפתוח עם הדיג'ייז ניר גפן, דיפה ובירי, ג'ייני, בגרוב, דיפ האוס, טכנו. רביעי 25.4, ב-22:00, גבולות 8,תל אביב, כניסה 30-50 ש"ח.

ג'רמיה
הבר שחוגג יום הולדת 5 במקביל לחגיגות העצמאות מבטיח לנו המון הפתעות כשהארוע כולו ברחוב עם תפריט בעשרה שקלים בלבד מנגל ודיג'יי אלרועי בפריסטייל של להיטים. חמישי 26.4 ב-17:00-23:00, דיזינגוף פינת ירמיהו, כניסה חופשית

חיפה

נירוונה
מסיבת עצמאות של אסי ורדי לגילאי 30+ עם דיג'י גיל פרץ שינגן לכם פריסטייל של להיטים ואלקטרו בזמן שאתם מקפצים בחוף ומשתכשכים במים. חמישי 26.4, מ-22:30 עד הבוקר, חוף נירוונה, חיפה, כניסה 50 ש"ח.

פיל או סוף
מסיבת העצמאות כמיטב המסורת של הפילוסוף עם שלל פינוקים. על המוזיקה ריזו ואקרמן במתכונת של מסיבה עברית עם להיטים מכל הזמנים במגוון רחב. רביעי 25.4, מ-21:30 עד הבוקר, חלוצי התעשיה 114, כניסה חופשית.

אינסומניה
האינסו-בר מגיש מסיבת עצמאות חגיגית עם המון אלכוהול שישמח אתכם. על המוזיקה צחי קנדל מזוהה בעיר כדיג'יי שמשלב המון תכנים. רביעי 25.4, מ-21:30 ועד הבוקר, חלוצי התעשיה 114, קרית חיים, כניסה חופשית.

ירושלים

הצוללת הצהובה מפיקים את "חזרה לעתיד בצוללת הצהובה". תחילה במופע חי של שירה כרמל בלהיטי שנות החמישים והשישים. התפוזים יופיעו מיד אחרכך בשירי שנות השביעים והשמונים ומופע נוסף של ניצן ברנשטיין על שנות התשעים ומעלה. ישתלב גם הדיג'יי חסיד עבאדי. חמישי 26.4 מ- 12:00, הרכבים 13, ירושלים, כניסה 10 ש"ח.

לעדכונים: איתן שחם