קרלה ברוני בביקיני
ככה פותחים את הקיץ. קרלה ברוני

אחחח, איזה קיץ זה עומד להיות. בכל קיץ ענף הופעות החו"ל בישראל מתקדם ועולה עוד מדרגה, ונדמה שהשנה הגענו לשיא חדש, במיוחד בתחום הרוקנ'רול, אבל גם ז'אנרים אחרים כמו פופ, מטאל, אלטרנטיב ורוק קלאסי לא נותרו מקופחים. שרק יימשכו ככה המצב הבטחוני היציב, שרק יירגעו קצת האגואים הנפוחים של המפיקים שנלחמים ומקנאים אחד בשני, ויירדו קצת מחירי הכרטיסים. הנה ההופעות שפשוט אסור להחמיץ הקיץ, אם אתם אוהבים מוזיקה.

מאי המעולה

מנאוור, האנגר 11, 21 במאי
ג'ואי דימאג'יו והחברים שלו מ-"Manowar" הם מטאליסטים כמו שרואים בסרטים, כולל האלכוהול, המכוניות והבחורות. הם מחזיקם בשני שיאי גינס - ההופעה הארוכה בהיסטוריה וההופעה הרועשת בהיסטוריה. ממולץ להגיע לראות אותם עם אטמי אוזניים, או כמו שדימאג'יו עצמו הגדיר זאת יפה: "תקשור את הביצים שלך לרגל כדי שלא יעופו".
רק שלא:
המחיר ירתיע את המטאליסטים
עדיף ש:
לבנות חיזוקים לקירות של ההאנגר
כרטיסים: 354

קרלה ברוני, תאטרון "הבימה", 25 במאי
הזמרת היפהפייה בת ה-45, אשתו של נשיא צרפת לשעבר, תגיע לראשונה לישראל כזמרת ולא כבת לוייה של בעלה. במקרה שלה, הפרסונה הסלבית, היופי החיצוני וחגיגיות האירוע, עולים על הציפיות ממנה כזמרת, ועדיין היא לא צפויה לאכזב.
רק שלא: ימררו את חייה הפפראצי
עדיף ש: תיתן עוד הופעה
כרטיסים: סולד אאוט.

ג'סטין טימברלייק בהופעה (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
צריך להיות מושלם. ג'סטין טימברלייק | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL


ג'סטין טימברלייק, פארק הירקון, 28 במאי
בשנים האחרונות התרגלנו לקבל כאן כוכבי פופ שמגיעים אלינו בשיאם, בזמן אמת. ריהאנה, גם אם נתנה 20 דקות פחות בפעם השנייה - היתה פה פעמיים. ליידי גאגא בקעה פה מהביצה (ותשוב בספטמבר). ביונסה צפויה לנחות בשנה הבאה, דפש מוד באו פעמיים כשעוד כוחם במותניהם, וגם מדונה פתחה כאן את הסיבוב המצליח והמרשים בתולדותיה. והנה שוב מגיע הנה אמן בשיאו. ג'סטין טימברלייק תופר בשנה האחרונה הופעות איצטדיונים שמורידות למעריצים שלו דמעות של התרגשות והתפעלות. לא מצפים שהבמה תיחצה לשניים, וחצי ממנה ינדוד לתוך הדשא של הפארק כמו בהופעה בפריז, אבל גם "סתם" שעתיים של מיטב הלהיטים יספקו אותנו.
רק שלא: יצפו ממנו לשיר בחי כל ההופעה.
עדיף ש: הלהיט החדש עם מייקל ג'קסון יהיה בונוס.
כרטיסים: 370 בדשא, 1,250בישיבה על הטריבונה, 1450 בגולדן רינג.

אין תמונה
שובה של הקרחנה. הפרודיג'י

הפרודיג'י, גני התערוכה, 29 במאי
שובה של קרחנת הניינטיז. זה עומד להיות מופע שיחבר מוטרפים בני 35 שגדלו עליהם וחגגו איתם בזמן אמת, כשהיו הדבר הכי חם באלקטרוניקה והייצור הכי בועט בפאנק-רוק ביחד, עם חבר'ה צעירים שנגנבים על העוצמה שאמורה לעוף מהרמקולים בדשא שמאחורי ביתן 1. רשימת הלהיטים של הפרודיג'י, מ"Out Of Space" ועד "Breathe" ארוכה כמעט כמו התור של מעריצות שיחכה להם מאחורי הקלעים. האנרגיות שלהם אמורות לאתגר לאנשים את הפירסינג על הפנים. זה הולך להיות פצצתי, נוקשה, מלהיב ומלא באלכוהול (ואולי עוד דברים), כמו לילה מענג במועדון S&M.
רק שלא: מעריצות של טימברלייק יתבלבלו בתאריך.
עדיף ש: נעבור בשלום את המחסום של המשטרה בין רוקח לכפר הירוק.
כרטיסים: 324 בדשא, 454 בישיבה על טריבונה.

יוני ההיסטורי

הרולינג סטונס, פארק הירקון, 4 ביוני
הרגליים ירעדו, הלב יהלום בחוזקה. כל מי שאוהב רוקנ'רול חייב להיות שם. קחו משכנתה, תוותרו על אתילנד באוגוסט, תשנו על באוהל על הדשא בגני יהושוע אם אתם שומרי מסורת - אבל תעשו הכל כדי להיות בפארק הירקון במוצאי חג השבועות. נכון, מיק וקית' כבר מעל 70, אבל הם הכי טובים בעולם במה שהם עושים כבר 50 שנה, והם האייקון הכי גדול בהיסטוריה של הז'אנר הכי סקסי עלי אדמות. אני יכול לחשוב על עוד 20 סופרלטיבים, אבל למה לחפור - פשוט תהיו שם. מול הבמה. מול הפלא הזה שנקרא פה פעם "האבנים המתגלגלות", תנשכו את עצמכם ביד ולא תאמינו שאתם רואים אותם מול העיניים. כמו עם מקרטני, דילן, לאונרד, אלטון, סיימון, ברברה, וכל ענק אחר שהגיע הנה בשנים האחרונות. "14 On Fire", אש בירקון, והיסטוריה חקוקה בנצח. ושרוג'ר ווטרס ייחנק.
רק שלא: החימום של פורטיס יתחיל רק ב-20:30. חג שמג - תתחילו מוקדם, ותנו להם לנגן יותר משעתיים. זוכרים מה קרה בריהאנה.
עדיף ש: שוקי וייס יחזיר את ההשקעה העצומה. יפתיעו עם אירוח של רוני פיטרסון ונינט (שהופיעו עם הבסיסט דריל ג'ונס).
כרטיסים: 695 בדשא, 1,690 בגולדן רינג, 2,850 בישיבה בוי.איי.פי.

מיק ג'אגר, קית' ריצ'ארדס, הרולינג סטונס (צילום: Neville Hopwood, GettyImages IL)
אסור להחמיץ. הרולינג סטונס | צילום: Neville Hopwood, GettyImages IL

יאני, היכל נוקיה, 6 ביוני
בפעם שעברה שיאני הופיע בישראל, זה קרה באותו התאריך של "כוורת" בבריכת הסולטן בהופעה הראשונה, ואייל גולן במופע השקה בקיסריה. למרות זאת נוקיה היה מלא, ומעריצים של "קליידרמן היווני" אף זעמו על כך שהתקשורת התמקדה ב"כוורת" ובגולן, ולא באליל שלהם. שנה חלפה, והנה ההופעה השנייה של יאני ביכל "נופלת" על התאריך של הרולינג סטונס בפארק. מזל של יווני. האם שוב ההיכל יהיה השנה מלא, או שהקהל שלו מיצה אותו? קשה לדעת. בכל מקרה זו הופעה מומלצת לשוחרי מוזיקת האווירה והעולם עם נגיעות קלאסיות.
רק שלא: יתבטל
עדיף ש: יהיה סולד אאוט
כרטיסים: החל מ 180 ועד 1500, בהתאם למקומות הישיבה.

 פסנג'ר, בארבי, 10 ביוני
מייקל דיוויד רוזנברג הוא מהסינגר-סונגרייטרז המוכשרים האלה שצצים פעם בכמה שנים ומביאים להיט עם גיטרה אקוסטית שכובש את העולם. הצלחת ה-"Let Her Go" שלו לא הופכת אותו בהכרח ל"זמר של שיר אחד", ואת זה יבין כל מי שיגיע להופעה הבודדת שלו בארץ, שכל הכרטיסים אליה נמכרו, ואם ניתן היה לקיים הופעה נוספת גם היא היתה מלאה, אבל לוח הזמנים שלו לא מאפשר זאת. את החימום יספק אוהד ריין, הוא "Old Man River", חבר של פסנג'ר עוד מאוסטרליה.
רק שלא: יבוא רק עם גיטרה
עדיף ש: יבצע לראשונה את ה"לט הר גו" הבא שלו.
כרטיסים: נגמרו

הפיקסיז בלולה פלוזה (צילום: Jason Kempin, GettyImages IL)
היי, בין טריינג טו מיט יו. הפיקסיז | צילום: Jason Kempin, GettyImages IL

הפיקסיז, The Hives ו-UBK, איצטדיון בלומפילד, 17 ביוני

שוקי וייס הוא באמת יחיד בדורו, ואת מה שלא הצליח לעשות ב-2010 בגני התערוכה הוא מנסה שוב הקיץ בבלומפילד. משנה מקום משנה מזל? בהחלט. פסטיבל "רוקנרולר" מצטייר כ"יציאה" מצוינת, עם כבוד ענק לאורי בראונר כנרות (UBK) שיחמם את ה"פיקסיז", "The Hives" שמגיעים הנה לראשונה, והמנה העיקרית - בלאק פרנסיס, ג'ואי סנטאיגו וחבריהם למיתולוגיית ה"רעש-שקט-רעש". יש מעריצים שכבר ארבעה שנים צועקים בלב "Hey!!!", ומתים כבר לשיר במקהלה "Where Is My Mind?". ארבע שנים אחרי הביטול המעצבן ההוא, הגיע הזמן לפיצוי היסטורי, גם אם הוא יכלול לא רק להיטים מהעבר אלא גם שירים מהאלבום החדש.
רק שלא: מישהו בטורקיה יחליט לשלוח ספינה לעזה.
עדיף ש: יגיעו גם כאלה שמכירים רק את "Here Comes Your Man". יש איצטדיון למלא.
כרטיסים: 275 ביציע, 330 בדשא, 850 בוי.איי.פי.

סאונדגארדן, גוגול בורדלו אלישע בנאי ו-40 השודדים, איצטדיון בלומפילד, 18 ביוני
ל"שוטי הנבואה" היה פעם סטיקר "מי שנולד הרוויח". בישראל של השנים האחרונות מי שנולד בסבנטיז וגדל על הגראנג' בניינטיז - הרוויח. לקהל של בני 30-45 יש מספיק כסף כדי לממן את ההגעה החוזרת של זמר נדיר כמו כריס קורנל לישראל (אחרי מייק פאטון מ"פיית' נו מור", קורנל הוא הרוקר הניינטיזי שהופיע כאן הכי הרבה פעמים). עכשיו הוא מגיע עם הדבר האמיתי - "סאונדגארדן" המתאחדת בכבודה ובעצמה, שחוגגת שני עשורים בדיוק לאלבום המיתולוגי "Supernknown". המעריצות כבר מתאמנות על הנפת הידיים של "Black Hole Sun", "גוגול בורדלו" מתאמנים לקראת ההופעה הנוספת שלהם בבארבי יום אחרי, ואלישע בנאי מתאמן על המשפט: "אקסקיוז מי, מיסטר קורנל, כאן איי האב א סלפי וויז יו?". ואה, כן, גם זו הפקה של שוקי-אם הוא לא היה קיים היה צריך להמציא אותו-וייס.
רק שלא: יבקשו מקורנל לשיר את "Hunger Strike".
עדיף ש: בנאי יעלה לדואט ב"Spoonman".
כרטיסים: 275 ביציע, 330 בדשא, 850 בוי.איי.פי.

אין תמונה
תעלו את אלישע. סאונדגארדן

מ.וורד, אולם נגה, 25 ביוני
בשנים האחרונות עשתה סצנת האלטרנטיב-פולק-קאנטרי עליה לישראל, ונציגים מובחרים שלה מגיעים לתל אביב אחת לכמה חודשים. מת'יו סטפן וורד, שמוכר בשם הבמה "M.Ward", הוא אחד החשובים והמשפיעים שבהם. במקביל לקריירת הסולו הוא מתחזק זוגיות עם זואי דשנל לצמד "She & Him" וכמו כן שותף יחד עם קונור אוברסט, ליים יימס לסופר-גרופ "Monsters of Folk". מפלצת פולק - זה בדיוק מה שהמעריצים שלו כאן בארץ מצפים ממנו להיות בהופעה הזו.
רק שלא: ייחנק מסמבוסק באבולעפיה
עדיף ש: יש מצב לדשנל בהפתעה?
כרטיסים: 169.

חכו לי ביולי

"בראיין ג'ונסטון מסקר", בארבי, 15 ביולי
שנתיים אחרי ההופעה בבארבי שנמשכה שלוש שעות והפכה כבר למיתולוגית, יחזרו אנטון ניוקומב ולהקתו הפסיכדלית לטעימה שנייה בארץ, הפעם עם האלבום "Revelation". לקהל הישראלי שמתעניין במוזיקה שנחשבת ל"איכותית" יש תכונה להעריץ בטירוף כמעט כל מי שמנגן בגיטרה, שר באנגלית ומסכים להגיע לארץ, אחרי שסומן בתו האיכות של האתרים והבלוגים הנכונים ברשת. במקרה של ניוקומב - ההערצה אכן במקומה.
רק שלא: יתחילו לחרוש עליהם בגלגלצ
עדיף ש: יש מצב לנינט בהפתעה?
כרטיסים: 159.

ניל יאנג (צילום: Kevork Djansezian, GettyImages IL)
רוג'ר ווטרס יכול להיות מכוון הגיטרות שלו. ניל יאנג | צילום: Kevork Djansezian, GettyImages IL


ניל יאנג, פארק הירקון, 17 ביולי
כולם מדברים על הרולינג סטונס ועל הפיקסיז, תחושת הבטן אומרת שניל יאנג הולך להיות ההפתעה היפה של הקיץ הזה. יאנג הוא לא רק מותיקי הפולק והרוק הגדולים והמוערכים של אמריקה ומי שעומד מאחורי סלוגנים נצחיים כמו "Keep On Rockin' In A Free World". הוא מקבל הרבה כבוד גם משוחרי הגראנג', כמי שנחשב לנביא הגדול של הז'אנר (וכבר הופיע בישראל לפני 19 שנה, כשהוא מלווה בחברי הרכב הנגנים של פרל ג'אם). וגם צעירים שגילו את הפולק בשנים האחרונות, צריכים להבין מי הצ'יף האמיתי שהיה שם ברגעים גדולים והיסטוריים.
רק שלא: מישהו ייתן כותרת אחרי ההופעה: פוראבר יאנג
עדיף ש: אם אתה גבר - מעלה את אהוד בנאי
כרטיסים: 340 בדשא, 790 גולדן רינג ו"מושבי כסף", 1400 בוי.איי.פי

הבקסטריט בויז, אמפי רעננה, 29 ביולי, 30 ביולי, 31 ביולי
אנשים שאוהבים מוזיקה מתחלקים לשניים: פלצנים שמרימים אף ומתנשאים, על אלה שמעריצים את מי שהם באמת אוהבים ושכולם יקפצו להם. שמונת אלפים המעריצים (בואו נודה בזה רגע - רובם הן מעריצות) שחטפו את הכרטיסים לבקסטריט בויז תוך שעה וחצי משתייכים לסוג השני, ואי אפשר שלא להעריך אותם על הכנות. כי הם אוהבים את להקת הבנים הזו באמת, מכל הלב, כי היא הנעורים שלהם (שלהן), וזכותם להתרפק עליה, ולהעריץ את שירי הפופ הטיפשיים שלה, ולהגשים חלום ילדות, והרגיש לערב אחד שוב בני (בנות) 12 או 16. וזה בסדר גמור. וזה אחלה. וזה יופי. כמו שקרה עם רוקסט, ועם "אייר סופליי" ועם "פורינר", וכמו שקרה לפני עשור וחצי עם "אלפאוויל", שמשום מקום ועם להיט וחצי פוצצו את "הסינרמה". כי איך אומרת קייט הדסון ב"כמעט מפורסמים": "אתה מבין מה זו הערצה רק כשאתה מעריץ שיר כל כך חזק, עד שזה כואב".
רק שלא: יבואו להופעה מבקרים וכתבי מוזיקה פלצנים
עדיף ש: תמהרו להופעה השלישית לפני שייגמר
כרטיסים להופעה השלישית: בהתאם למיקום באמפי.

הבקסטריט בויז (צילום: Carlos Alvarez, GettyImages IL)
המעריצות צודקות. הבקסטריט בויז | צילום: Carlos Alvarez, GettyImages IL

אוגוסט (בעיקר השבוע הראשון שלו), הוא חודש של הרבה מטאל והרבה רוק קלאסי למי שיישאר עוד כוח (וכסף) אחרי יוני-יולי המהבילים.

אוגוסט הלוהט

"ביוהזרד", בארבי, 2 באוגוסט
זה יהיה אכזרי וכבד, והמזגנים של הבארבי יעבדו קשה, ו"ביוהזרד" של בילי גריזיידי תחזור הנה אחרי 17 שנה כדי להוכיח שלא איבדה מהקשיחות הניו יורקית המפורסמת שלה, עם השירים החזקים מפעם, אלבום שיצא לפני שנתיים ועוד אחד בדרך.
רק שלא: הקהל יעדיף להקות אחרות בגלל העומס במטאל.
עדיף ש: המאבטחים יהיו גדולים
כרטיסים: 180-200

"קנזס", היכל התרבות, 5 באוגוסט
אחרי שנים של סגידה לכל מה שמדבר במבטא מוזר וצמח בלונדון, הקהל הישראלי מוכיח בשנים האחרונות פתיחות גם לרוק אמריקני. "קנזס", שאחראית לקלאסיקה "Dust In The Wind" הוקמה רק באמצע שנות ה-70', אחרי שהז'אנר שבו היא פועלת כבר הגיע לכמה וכמה שיאים, ובכל זאת ב-2014 היא נחשבת ללהקה ותיקה. האם הם יצליחו למלא את היכל התרבות כשהרדיו המקומי מכיר בקיומו של פחות או יותר שיר אחד שלהם? נקווה.
רק שלא: ימצאו מולם דלילות מביכה
עדיף ש: עד ההופעה יוולדו פה עוד כמה מעריצי הקוסם מארץ עוץ.
כרטיסים: 279-449 לפי המיקום באולם.

אין תמונה
הג'ינג'י הכי מוכשר במטאל. מגהדת' ודייב מאסטיין



מגהדת', ביתן 1, 6 באוגוסט
הג'ינג'י חוזר. דייב מאסטיין ולהקתו חוזרים הנה בפעם החמישית, הפעם עם אלבום חדש, והדיל ברור - המטאליסטים ימלאו את הביתן, ומאסטיין יראה למה הוא יותר מוכשר מהטפילד שזרק אותו ממטאליקה לפני 30 שנה. אגב, מאסטיין הוא פרו-ישראלי מובהק שכתב את "Holy Wars" העוסק בין היתר בנו. באלבומו "United Abomination" מ-2007 יצא כנגד הטרור האיסלאמי, צידד ותמך במוסד הישראלי.
רק שלא: יצבע לשחור
עדיף ש: אל תבואו עם חולצה של מטאליקה.
כרטיסים: 305.

"אמריקה", אמפי רעננה, 7 באוגוסט
האם פיסת הטריוויה לפיה להקת "אמריקה" הוקמה בלונדון משנה משהו לאלפי מעריציה בישראל שיבואו (כך מקווים) להופעה שלה ברעננה, כדי לשיר במקהלה את הלהיט הנצחי "A horse with no name"? כנראה שלא. מה גם שלא מדובר במקרה כמו של קארל מאי, אלא בשלושה ילדי ארה"ב שבמקרה חיו ב-1970 בלונדון. מאז עברו יותר מ-40 שנה, וסובים חסרי שם (או במקרה של חוה אלברשטיין - עם כתם על המצח) חצו את המדבר. גרי בקלי ודוויי באנל, שהוציאו שבעה אלבומים עם כריס מרטין האגדי (כמעט כמו הביטלס. רק כמעט) עדיין מסתובבים בעולם ושרים.
רק שלא: ייגמר בפאדיחה. לאמפי רעננה הגדול יש היסטוריה מפוקפקת. ראה מקרה מייק פאטון ו"מודנו קאנה".
עדיף ש: כן, דיוויד ברוזה ישמח
כרטיסים:190-380

אין תמונה
שוברי שורות. אמריקה

פסטיבל "Isle of Dreams" בכנרת, 7-9.8
הפסטיבל האלקטרוני "Isle of Dreams" יתקיים השנה בשוייץ, טורקיה וגם בישראל, וצפוי להביא לחוף הכנרת שורה ארוכה של דיג'ייז ומפיקים אלקטרוניים מובילים מחו"ל ומהארץ: אביצ'י, אפרוג'ק, סטיב איוקי, פול אוקנפולד, סאשה, דני אבילה, אינפיניטי אינק, אקסוול, אפולוניה, אלסו, קלרה דה קוסטה, צ'אקי, אנדי בקסטר, אוטורוטיק, ג'יימי ג'ונס, קרנייג',, פדי לגרנד, פרנצ'סקו דיאז, נרבו, קאז ג'יימס, ג'יי פי קנדלה, 3RHAB, פיט טונג. רשימה חלקית, שלא כוללת דיג'ייז מישראל. המארגני מצפים ל-20-25 אלף איש.
רק שלא: ייגמרו לנו הכרטיסים.
עדיף ש: יגיעו הרבה בנות
כרטיסים: 595 במכירה מוקדמת, 695 מחיר רגיל, 1005 וי.איי.פי, 1405 V-VIP

אביצ'י (צילום: Alex Wessely)
הוא חוזר בכנרת. אביצ'י | צילום: Alex Wessely

קורט וייל, בארבי, 12 באוגוסט
עוד ייבוא מוצלח של המפיק ערן אריאל וחברת "נרנג'ה" שאחראים הקיץ גם ל-BJM, M.WARD, פסנג'ר, פיט דוהרטי ועוד. קורט וייל הוא עוד אגדת פולק מודרנית בהתהוות שמגיעה אלינו בזמן אמת. הסטייל שלו נקרא  "פולק-רוק פסיכדלי", והוא נחשב כיום לאחד ממובילי הז'אנר באמריקה. הצליל האווירתי שלו משלב גיטרה טובה, וסאונד חדש וישן, מבריק ומעושן, היפי-פסיכדליה ובלוז, עם השפעות של קאנטרי, "אמריקנה" ו"דרים פופ".
רק שלא: יגיעו בטעות מעריצים של קורט וייל הראשון
עדיף ש: לסגור מראש שתי הופעות
כרטיסים: 169.

לנה דל ריי, גני התערוכה, 20 באוגוסט
איזה יופי. זמרת מצליחה, שזכתה בפרסים בינלאומיים ומועמדת לעוד כמה, מגיעה לארץ כשהיא בשיאה, אחרי אלבום מלא בלהיטים ורגע לפני עוד אחד. נכון שמדובר לרוב בשירי רוק-פופ איטיים, שלא ברור עד כמה ילהיבו בהופעה, אבל מה שהיה מספיק טוב לפסטיבל קואצ'לה בקליפורניה, מספיק טוב גם לדשא של תל אביב. זו הופעה יקרה, כי דל ריי מרוויחה בדולרים בזמן שבארץ מקבלים משכורת בשקלים, אבל הולך להיות סביבה דיבור ברנז'אי תל אביבי רציני, כולל כל אלה שכתבו לפני שנתיים שדל ריי היא בובת מפיקים על חוטים.
רק שלא: יתברר שהמופע מתאים יותר לנוקיה
עדיף ש: תהיה מסיבת עיתונאים כולל הדגמה חיה של השיר עם הפפסי?
כרטיסים:400 בדשא. 1,000 בוי.איי.פי.

אין תמונה
מה שטוב לקואצ'לה טוב גם לנו. לנה דל ריי

בהמות', רידינג 3, 23 באוגוסט
ההופעה זבה המטאליסטים הכי קשוחים יעמדו מול הבמה ויבכו כמו ילדות קטנות. נרגל (הסולן אדם דרסקי) מנהיג להקת המטאל הפולנית הלוהטת הזו (כנראה הפולניה היחידה שהיא באמת לוהטת), יעמוד על הבמה ויספר איך חלה בסרטן דם, כמעט מת, וברגע האחרון ניצלו חייו הודות לתרומת מח עצם וכימותרפיה אינטנסיבית. ואז הוא יכסח לכולם את המוח ואת העצמות עם מטאל לפנים.
רק שלא: תחזור לו המחלה
עדיף ש: הרידינג מקום קטן. מומלץ לא לחכות
כרטיסים: 199-229.

ליידי גאגא, פארק הירקון, 13 בספטמבר
ההכרזה הרשמית צפויה בחודש הבא. המופע החדש של ליידי גאגא הוא אחד היפים והמושקעים של השנים האחרונות, ולו יגיע לארץ בשלמותו, כמות שהוא, צפויה למעריציה חוייה מדהימה. גאגא היא פרפורמרית מעולה, אבל האלבום האחרון שלה שנוי במחלוקת. האתגר הגדול של המפיק אודי אפלבוים (שמביא גם את לנה דל ריי וג'סטין טימברלייק) יהיה לשכנע את עם ישראל שגאגא שווה במצבה הנוכחי 350 -400 ש"ח לכרטיס.
רק שלא: תגיע כאן עם מופע מקוצץ כנפיים
עדיף ש: כבר מעכשיו להגיד לה שסיימנו לייבש את ים המלח.
כרטיסים: המכירה תיפתח ביוני.

ליידי גאגא, כרזת המופע ARTPOP Ball (צילום: האתר הרשמי של ליידי גאגא, http://www.ladygaga.com)
ייבשנו את ים המלח, אין לך מה לחפש שם. ליידי גאגא | צילום: האתר הרשמי של ליידי גאגא, http://www.ladygaga.com