שרי גבעתי הוציאה לאחרונה את השיר "Into Your Heart", שיר מקורי ראשון באנגלית, שהוא גם סינגל חדש מתוך אלבום בכורה, שמתוכנן לצאת בקרוב. את השיר כתבה והלחינה גבעתי לפני כשנה וחצי יחד עם ג'ונה ג'ונסון, סולן להקת "Black Cowboy". את העיבוד וההפקה המוזיקלית עשו גיא מנטש ויהל דורון (Revelday) יחד עם גבעתי.

בראיון מיוחד אומרת גבעתי: "עד היום הוצאתי שני שירים בעברית ("פריז" ו"דארלינג") "והם היו פופיים וחמודים, נעימים וקלילים, והרגשתי שזה לא באמת מה שעובר עלי. אני עוברת גם יותר דברים באנגלית. כבר חמש שנים אני לומדת לשחק באנגלית, אני קוראת תסריטים באנגלית, העולם שלי באנגלית, אז גם המטאפורות שלי הן באנגלית והכתיבה מאוד עזרה לי בשפה. גם שמעתי יותר מוזיקה באנגלית ואני יותר מחוברת לשפה, ולמרות שבארץ יותר מעדיפים עברית, אני רוצה לעשות את מה שאני רוצה".

"כמו ג'סטין טימברלייק, גם אני לקחתי פאוזה ממשחק"

"ואני עובדת מאוד קשה באולפן וחורשת את הארץ במלא הופעות. אני עובדת עם שני מפיקים מדהימים, גיא מנטש ויהל דורון, הם נותנים לי יד חופשית ורואים כמה אני רעבה".

גבעתי השיבה לטענה של גל אוחובסקי שקשה לשכנע את העולם שאתה גם זמר וגם שחקן עם דוגמאות כמו יהורם גאון, שלמה ארצי ומארינה מקסימיליאן בלומין מהארץ, ועם ג'סטין טימברלייק מחו"ל: "הוא עושה סרט אחרי סרט, וגם אני כמוהו לקחתי עכשיו פאוזה ממשחק. ברור שהזמן והאנרגיה מתחלקים וכשבמקום אחד היא חזקה במקום אחר היא פחות חזקה".

"אני עכשיו במקום שכל החישובים לא מעניינים אותי"

"אבל אני עכשיו במקום שכל החישובים לא מעניינים אותי. אני גם הרבה יותר מחוברת לשטח ולרשת. השירים שלי בעברית הושמעו ברדיו פי 15 יותר, אבל בשטח יש לי 12 אלף איש ביו טיוב והמון בפייסבוק. ולא לעשות דברים שאתה לא רוצה זה על פארש".

"מבחינתי הכי חשוב לי להופיע. הופעות זה כסף, ואני משקיעה הרבה בהופעות שלי. ההופעה הקרובה שלי היא ביום רביעי ב-22:00 ב'דבלין' בהרצליה פיתוח. זה הרבה לחץ. אם ההופעה טובה או לא זה הכל אתה, לא כמו בסרט או סדרה. לכן יש הרבה לחץ, אז אני משתדלת שלא להקשיב לכל מיני אנשים לא בריאים ולא טובים שלא מאמינים. יש דברים שאתה עושה ואפשר לרדת עליהם, ואני לא רוצה 'עור של פיל', אני שחקנית, אני לא רוצה להיות מנותקת מהרגש שלי".

>> מירי מסיקה באלבום חדש - השמעות בכורה