קובי אפללו יופיע ביום חמישי הקרוב במרכז עינב בתל אביב, יחד עם עילי בוטנר, אותו הוא מכיר מזה שנים. כזכור, בוטנר היה עד לא מזמן היה בצמד "שווים" יחד עם רן דנקר, שלאחרונה נטש אותו וטס לחפש את מזלו בארה"ב.

אפללו ובוטנר התחברו לשיר חדש, אותו יבצעו יחד בהופעה, למרות שעדיין הם לא סגורים על שמו. זהו שיר ראשון מתוך האלבום הבא של בוטנר, שבו, כך פורסם, תשתתף גם ריטה.

אפללו היה מועמד ל"שווים" לפני רן דנקר

בנוסף, מספרים בוטנר ואפללו, הם יבצעו שני להיטים של צמד "שווים", כשאפללו יתפוס את מקומו של רן דנקר בשירה. אולם זהו רק קצה הקרחון. השניים מגלים לסיוון רהב-מאיר בתוכנית "שש עם" כי קובי אפללו היה מועמד לצמד "שווים" עוד לפני רן דנקר.

"אנחנו מכירים הרבה מאוד שנים והשמעתי לקובי את השירים שחיפשתי זמר לאלבום הקודם", מספר בוטנר. "שמעתי את השירים ההם ומאוד אהבתי אותם", עונה אפללו.

שיתופי פעולה עם אברהם טל ויונתן רזאל

לצדם של אפללו ובוטנר יופיע גם אברהם טל, בחיבור על במה אחת בין שלושה כשרונות מוזיקליים מהבולטים במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות.

בנוסף, נערך בימים אלה קובי אפללו למופע משירי הרב קרליבך, יחד עם יונתן רזאל, מופע שנולד בהופעתם המשותפת של אפללו ורזאל בפסטיבל הפסנתר האחרון.

"יונתן רזאל הוא גאון מוזיקלי, והיה לי כל כך כיף איתו, שהחלטנו להמשיך יחד", אומר אפללו. "הבסיס למופע משירי קרליבן זצוק"ל הוא שלושה שירים שביצענו יחד בפסטיבל הפסנתר והובילו עכשיו לעוד"