איימי ווינהאוס. לא תמיד הייתה מסוממת (צילום: AP)
איימי ווינהאוס, לפני הסמים והאלכוהול | צילום: AP

מתברר שאיימי ווינהאוס לא היתה תמיד רוקרית קשוחה ומרדנית: בסרטון שצולם בשנת 2002 נראית הזמרת תמימה ופיכחת מתמיד, נוסעת במונית ברחבי לונדון, ומפטפטת בביישנות על תכניותיה להיות כוכבת.

את סרטון הווידאו הנדיר שטרם נראה עד כה, חשף נהג מונית ממזרח לונדון. ראסל דלטון בן ה-54 מספר כי בדיוק באותו הזמן החליט להתחיל לצלם סרטים ושאל את ווינהאוס אם יוכל לתעד אותה בזמן הנסיעה.

איימי, אז בת 18 בלבד, הסכימה להצטלם למרות שנראתה מבוישת למדי. "לא הפריע לה בכלל להצטלם. היא התחילה לספר לי על שיר שלה, ועל כך שקנתה גיטרה חדשה כדי לחגוג חוזה חדש שעליו חתמה", משחזר דלטון.

מי פרץ לביתה של איימי ווינהאוס? (צילום: AP)
איימי בתקופה הקשה | צילום: AP

הוריה של איימי למעריצים: "תודה שבאתם"

אמה ואביה של הזמרת המנוחה איימי וויינהאוס ביקרו היום באנדרטה המאולתרת שהקימו מעריציה הרבים, מחוץ לדירתה בכיכר קמדן בצפון לונדון.

אביה מיטש הגיע רק אתמול ללונדון, לאחר ששמע את הבשורות הקשות על מות בתו כששהה בניו יורק. הוא ואמה ג'ניס גרושים, אך תמכו אחד בשני מול המראות המרגשים מחוץ לביתה של בתם.

לפני שהגיעו לבית, זיהו השניים את גופתה של בתם באופן סופי. גם אחיה של וויינהאוס, אלכס, היה במקום וחברה לשעבר. יחד הם קראו את הכרטיסים, השירים והפתקים שהשאירו אוהביה הרבים של הזמרת שמתה ביום שבת בגיל 27.

בבריטניה מדווחים שככל הנראה מאוחר יותר היום, תפורסם סיבת המוות הרשמית. אביה מיטש אמר לכתבים מחוץ לדירתה כי "אני יודע שיש לכם עבודה לעשות ואני שמח שכולכם כאן, בכל מקרה. ואתם, האנשים כאן ברחוב, אני לא יכול לתאר לכם כמה זה חשוב לנו - זה באמת מקל עלינו קצת".

"לאיימי היה חשוב דבר אחד וזה היה אהבה, כל חייה הוקדשו למשפחתה, לחבריה וגם לכם", המשיך בהספד המאולתר והמרגש. "אנחנו שבורים ואין לי מילים, אבל תודה שבאתם".

משפחת וויינהאוס האבלה (öéìåí: רויטרס)
הוריה של איימי, היום ליד ביתה | öéìåí: רויטרס

רופא בדק את וויינהאוס שעות לפני שמתה 

כאילו מעולם לא הייתה פרשת האזנות הסתר וכאילו הפיגוע בנורווגיה לא זעזע את אירופה כולה, מאז יום שבת נראה שעיתוני וצהובוני בריטניה עוסקים בדבר אחד בלבד: מותה הטרגי של הזמרת איימי וויינהאוס.

עיתון "הסאן" מדווח כי בערב יום שישי, כנראה שעות לפני שמתה, בדק אותה רופאה הפרטי. לפי הדיווח, הבדיקה הייתה תקינה. וויינהאוס עברה בדיקות באופן תדיר, בגלל הנטייה ההרסנית שלה להתמכרות לאלכוהול וסמים. מקור אחר ל"סאן": "הרופא היה מרוצה ממצבה. כשהוא עזב ביום שישי, לא היו לו דאגות".

על דיווחים אחרים, לפיהם קנתה וויינהאוס באותו לילה קוקאין, קטמין ואקסטזי, אמרה אמש משפחת וויינהאוס: "שטויות". בהצהרה שהם שחררו, כתבו בני המשפחה, "נותרנו המומים ממותה של איימי, בת, אחות ואחיינית נפלאה".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק