"אני בתקופה של המון עשייה ועבודה על אלבום חדש עם מילים ולחנים שלי, שזה אומר כל יום לעבוד על מילים ולחנים ולהקליט סקיצות, ויש לי גם הופעות", מספר עידן עמדי.

הסינגל השני שהוציא עמדי, "תשליך", ממשיך בקו ההצלחה בו החל הסינגל הראשון שלו, "כאב של לוחמים", והוא מוסיף: "החצי שנה הזאת מאז כוכב נולד היתה ריצה מהירה וטפו טפו טפו יש לי דברים טובים".

"'תשליך' זה שיר מהבית"

-בכוכב נולד פחדת להיות מודח?
"ב'כוכב נולד' לא הייתי מוטרד כל כך אם אלך הביתה, כי הגעתי לשם בשביל החוויה וליהנות, ואז בדיוק כשהדברים נפתחו ונגמרה התוכנית קלטתי שיש לי בנק של חומרים שאגרתי עם השנים", ממשיך עמדי, "אגב זו פעם ראשונה שאני רואה את עצמי בגמר, ומרגש פתאום לחזור חצי שנה אחורה".

-על מה נכתב השיר "תשליך"?
"'תשליך' זה שיר שנכתב לפני שחשבתי שאהיה זמר, בערך לפני שנה", מספר עמדי על הלהיט הנוכחי. "יש מנהג מאוד מוכר ביהדות בראש השנה שנקרא תשליך שמדמה זריקה של החטאים לים. זה שיר על שני אחים, שיר מהבית בעצם כי יש לי אח גדול והוא נכתב בעצם על הסיפור הזה, שיר שמדבר על הרבה דברים, גם על גאווה וגם על התמודדות יומיומית".

"כל הזמן שואלים מה הסגנון שלי"

-קשה לך לכתוב ולהלחין?
"לא קשה לי לכתוב ולהלחין כי אני עושה את זה מתי שזה בא, אני לא מאלץ את זה, וגם הדברים האלה נכתבו לפני שחשבתי שאני אעשה עם זה משהו. מילים היו לי, טקסטים היו לי ולאט לאט הלחנים התווספו. גם התחלתי אחרי כוכב נולד ללמוד לקרוא תווים, עד היום הייתי הולך לפי האוזן".

-מה הסגנון שלך?
"כל הזמן שואלים אותי מה הסגנון שלי ואני אומר שאני עושה את מה שיש לי בלב כי לא באתי מעולם המוזיקה. אז מה שיוצא לי, מה שנשמע לי, מה שאני אוהב, גם בעיבוד עם המעבד שלי, עמוס בן דוד".

"'כאב של לוחמים' מחזיר אותי אחורה"

-בעצם לא עזבת את הצבא, יש לך את "כאב של לוחמים".
"הייתי צריך להחליט אם ללכת לתוכנית או להישאר בקבע ועזבתי את הצבא. החיילים שלי היו מאוד מאוד מופתעים, הם לא האמינו שמהמפקד ייצא משהו כזה. כולם חשבו שאשאר בצבא עוד הרבה שנים והייתי אמור לצאת לקורס קצינים אבל סיימתי סמל. אבל הם הכי הכי מפרגנים".

"'כאב של לוחמים' זה שיר שהגעתי איתו לאודישנים ויש בו משהו שתמיד מחזיר אותי אחורה. בקליפ שביים אלעד וייסמן יש אנשים שבאמת נפצעו, הוא עשה בוק של הגבר הישראלי שאולי קצת פחות רוצים לראות. אני מאוד מרוצה מהתוצאה".

>> כרטיסים זוגיים לאהוד בנאי וג'יש בירושלים

>> כרטיסים זוגיים ליהודה פוליקר בהיכל התרבות בת"א

>> כרטיסים זוגיים למוניקה סקס בהאנגר 11 עם אורחים