לאלבום החדש של רוני דלומי עוד אין שם, אבל הוא צפוי לצאת רק אחרי חג הפסח, כדי להתבדל מעט משטף אלבומי החג שמציפים אותנו בימים אלה. בינתיים מוציאה דלומי את הקליפ לסינגל השלישי מהאלבום "סתם שני אנשים". בקליפ מככב לצידה רועי ניק, אחד השחקנים איתו הופיעה דלומי גם בסדרת הדרמה "אופוריה" ששודרה לאחרונה. השיר "סתם שני אנשים" מדבר על פרידה מבן זוג ודלומי וניק נכנסים היטב לתפקידים, כשלמעשה דלומי נמצאת לבד במיטה ומשחזרת בדמיונה רגעים ממערכת היחסים שלהם שהובילה לפרידה.

"הקליפ מתאר פרידה עם הרגעים היותר יפים והרגעים הפחות יפים, מתאר את ההחלטה של הפרידה", אומרת דלומי. "בחרתי בו למרות שפחדתי כשקראתי את הטקסט של השיר. איך אני יכולה לשיר על פרידה כשאני בזוגיות שכל כך טובה לי. בהתחלה נבהלתי, אבל אז החלטתי שזה בסדר לשיר על דברים שמפחידים אותי. השיר לא חייב להיות ביוגרפי. אם יש בו רגש ואמת והוא מרגש אותי - אני מאמצת אותו".

-וכשהקלטת אותו נזכרת בפרידות מהעבר?
"לא. הניסיון הרומנטי שלי לא כזה עשיר. אני במערכת יחסים ארוכה, אבל אין לי עבר מרשים של פרידות. השיר יכול לדבר על סוגים של פרידות, ניתוקים והחלטות קריטיות בחיים, לאו דווקא פרידה רומנטית. יש בחיים מערכות יחסים מורכבות שכולנו חווים וכל אחד יכול לקחת את זה לאן שהוא רוצה".

רוני דלומי (צילום: אוהד רומנו)
"האני שלי עבר שינוי מלפני שנתיים". רוני דלומי | צילום: אוהד רומנו

-האלבום הזה הוא מבחינתך צעד גדול קדימה. את יוצרת בו.
"הכוונה היתה לעשות 'זום אין' ולספר על דברים אישיים, לבוא ממקום חשוף יותר ולדבר על דברים ספציפיים. עם העבודה ההגדרה התרחבה לשירים שהם לאו דווקא על החיים שלי אבל מדברים אלי, זה הכיוון מבחינתי. עם איתן רז ואיתמר מאירי שמעבדים ומפיקים אנחנו מגלפים כל שיר, מעבדים ועובדים כדי לזקק את זה הכי נכון עבורנו ועבורי. זה לוקח זמן ודורש המון סבלנות וריכוז, ומבחינתי זה המון. לגבי היצירה - התחלתי לכתוב בעצמי, פשוט נבע ממני משהו אישי. היה כאן צעד קדימה, מבחינתי לפחות".

-את לא חוששת לחשוף את החיים האישיים שלך דרך כתיבה והשירים?
"כל עוד זה דרך השירים ולא על מגש כסף ונתון לפרשוניות שונות אין לי בעיה. אני באה ממקום שלם, יש בחיים שלי דברים טובים פחות ויותר, וחשוב לי לקרב את הקהל אלי ולהיות אמיתית. אני פועלת מהמקום הזה. המטרה היתה להתקדם, רציתי יומן, תיעוד של רגעים בחיים שלי כרגע. רציתי 'אלבום' במובן של אלבום צלילים שמתעד רגעים מהחיים".

-למעשה האלבום השני הוא יותר שלך ויותר את מהראשון.
"לא. שניהם שלי. שניהם אני. האני שלי עבר שינוי מלפני שנתיים. אז רציתי לעשות משהו קליל עם כיפיות. האלבון השני נוגע במקומות שלא נגעתי בהם קודם. כאדם אני נוגעת ברגעים כאלה, לעומת אז. כאדם אתה מתפתח, מגלה עוד דברים בך ובסביבה, מגלה שלדברים יש מורכבות מסוימת שקיימת, בלי לשפוט אותם אפילו".

"תחושות שליליות מלחיצות אותי ונאלצתי להשלים איתן"

"תחזיקו" את מבקשת עזרה כי את נופלת, אחרי הזכייה ב"כוכב נולד"?
"זה תחזיקו תנו לי גב, תחזיקו אותי לרגע. לאו דווקא מהפרסום, עם זה התמודדתי צעד צעד, לא הרגשתי שמשהו נופל עלי. יש דברים אחרים בחיים".

-אהבה וזוגיות?
"גם לא. זה יותר החיפוש העצמי, ההתפתחות, גיל ההתבגרות, מי אתה ומה אתה, ולגלות דברים חדשים בעצמך".

-מה גילית על עצמך בשנתיים האחרונות?
"לא נחשפתי למשהו דרמטי או קיצוני. חוויתי רגשות שלא חוויתי לפני כן, ופחדים שלא חוויתי לפני זה. דברים שמלחיצים, בצורה מוצדקת או לא. הסיבות הן רנדומליות, הרגש הוא מה שהלחיץ אותי. תחושות שנבהלתי לחוות אותן, תחושות של עצב, לחץ, פחד. תחושות שליליות מלחיצות אותי וזה תהליך שנאלצתי להשלים איתן, שהן קיימות וזה בסדר".

-ממה נהנית יותר טלוויזיה או מוזיקה?
"משניהם. אני זמרת שגילתה שהיא אוהבת לשחק ורוצה לפתח את זה מאוד".

-"אופוריה" התעסקה בתופעות קיצוניות בדור שלך.
"הדברים הקיצוניים שקרו שם, לא ראיתי או הייתי עדה לכאלה. הקבוצת נערים ההיא, בתמצית, נמצאת בכל קבוצה. יש את הרצון להיות מקובל, להיות שונה, למצוא חן בעיני החתיכה של השכבה, הרצון לרזות, השמנה שלא מקבלים אותה. בסדרה הדמויות לקחו את זה רחוק, לקיצוניות, בבסיס זה קיים בכל מקום".

"שתיתי אלכוהול, אבל אני חננה"

-ואצלך ואצל חברות שלך? סמים, אלכוהול, סקס בגיל צעיר?
"שתיתי אלכוהול אבל לא ככה. אני חננה. אני מאוד אוהבת לבלות אבל ברוח טובה. בסדרה זה בילויים שמביא אותך למקומות לא טובים. אני מודעת לזה שדברים כאלה קורים כל הזמן, אבל לא הייתי עדה להם. בעיני זה עצוב נורא. אנחנו קוראים על גאלה דברים בעיתון כל יום. בגלל הסדרה פתאום כותרות כאלה קפצו לי לעיניים וצילמתי אותן בפלאפון. זה לא כזה בדיוני".

-את מרוצה מתוצאות הבחירות, מהממשלה החדשה?
"נכון לכרגע אני מרוצה מהתוצאות, אבל לאט לאט, בוא נסתכל עוד שנה קדימה".

-איפה את תהיי בעוד שנה?
"אחרי שהאלבום ייצא אהיה בעיצומו של סיבוב הופעות ארוך ואני מקווה להמשיך לשחק. אני עכשיו במחזמר 'צלילי המוזיקה' בתפקיד האחות הגדולה. אני רוצה להמשיך לשיר, לשחק ולהיות בריאה".

-יש עוד זמן עד החתונה?
"שנינו צעירים, יש עוד זמן".