מיכל אמדורסקי, השקה של מיכל אמדורסקי (צילום: עודד קרני)
"היא כל הזמן צועקת, תזזית". מיכל אמדורסקי | צילום: עודד קרני

לוח השידורים החדש של ערוץ 24 יכלול תוכנית יומית בת שעתיים בהנחיית מיכל אמדורסקי, שרון חזיז ואורנה דץ. שלוש הזמרות, בהשראת ברברה וולטרס, רוזי או'דונול וופי גולדברג מ" The View" האמריקנית, ידברו על תרבות, מוזיקה, זוגיות, יחסים, לייף-סטייל ונושאים אקטואליים. כמו כן הן מתכוונות לארח באולפן נשים נוספות שתצטרפנה לשיחת הנשים הקולחת, וגם זמרות, שיצטרפו אליהן לקוורטט עצבני.

אמדורסקי (35 בעוד חודשיים) סיימה בימים אלה הגשת תוכנית אולפן מצליחה בערוץ 24. דץ (44) הגישה בערוץ את התוכנית "קיץ" יחד עם שלומי קוריאט במסגרת האולפן השקוף. חזיז (40) נחשבת לפחות מנוסה מבין שלושתן מבחינה טלוויזיונית. אבל מיד בהתחלה היא חשפה ש"השתיים האחרות משתלטות נורא, לא נותנות לפתוח את הפה. מיכל צועקת כל הזמן, היא כולה תזזית, חסרת סבלנות, יורה לכל הכיוונים. אורנה יש לה תובנות. היא המפענחת ואצלי הכל יותר בסלואו. אין לי מושג למה בחרו אותי. לא יודעת למה קראו לי לפיילוט. זה משהו שהרבה זמן רוצה לעשות. אולי נזכרו בי כי הוצאתי שיר עכשיו".

-אולי בגלל "עניין של זמן".
"אולי. אגב, 'עניין של זמן' תחזור, איתנו, השחקנים המקוריים, אבל כשאנחנו גדולים. עם עידו בן בסט, וגלי, ואורי גוטליב ושי קפון וכל החבר'ה".

שרון חזיז: "מבחינתי זה כמו לשבת על ספת הפסיכולוג"

שרון חזיז רוכנת (צילום: אלכס ליפקין, למגזין BelleMode)
"אולי נזכרו בי כי הוצאתי שיר". שרון חזיז | צילום: אלכס ליפקין, למגזין BelleMode

אמדורסקי, שמודה בפה הגדול שלה, תולה את הצלחת התוכנית דווקא בשוני שבין שלושתן. "אנחנו בגילאים שונים, בסטאטוסים שונים, באות ממקומות אחרים ויש לנו דעות שונות. אנחנו ורבליות ודעתניות ונגיד את דעותינו ונתווכח ונעשה דיון. הקטע הוא שנרגיש נוח אחת עם השנייה".

"אני נדלקתי על הרעיון שזה שלוש נשים, שלוש אמהות, שלוש זמרות", אומרת דץ, "אנחנו נשים שיש להן מה להגיד. לפי המפגשים המשותפים עד עכשיו זה הולך להיות פאן. בגלל שזה ערוץ המוזיקה נוכל לדבר ולעשות דברים שבקונסטלציה אחרת אי אפשר". "מבחינתי זה כמו לשבת על ספת הפסיכולוג לדבר על דברים שהם חלק מהחיים שלי כאישה", אומרת חזיז. "יש לי כימיה מדהימה עם אורנה ומיכל ואני מקווה שהיא תישאר ככה. זה כמו שיחת חברות שמצולמת לטלוויזיה, שום דבר לא כתוב וערוך, הכל בחי".

-מה כל אחת מכן מביאה שלשתיים האחרות אין?
אורנה:
"אני יותר מבוגרת, יותר ותיקה, אז אולי אני מאזנת, ממתנת, אבל הכל יכול לקרות. בדרך כלל אני אומרת מה שאני חושבת ומרגישה. לא עבדתי עדיין בשלישייה, רק לבד או בצמד".

אמדורסקי: "מעניין אותי לדון בבעיית הנשים בזמר המזרחי"

אין תמונה
"אני הכי ותיקה, התפקיד שלי הוא לאזן, למתן". אורנה דץ

שרון: "אני מאוד פתוחה לשמוע את השתיים האחרות, אבל גם הן כאלה. בפיילוט הרגשנו את הכימיה ואת השוני, שגורם לנו להצחיק אחת את השנייה. אותי נורא מצחיק דרך החשיבה והדיבור השונים. אני גיליתי את מיכל, גיליתי שכל מה שחשבתי עליה היה דעות קדומות. מה שלי חשו בתוכנית זה באמת להיות אני ולחשוף צדדים שאולי לא מוכרים למי שחושב שהוא מכיר אותי. אני בסטאטוס ובגיל שיש הרבה תובנות והרבה דברים אישיים ונשיים לדבר עליהם, שמתמודדים איתם בחיים".
מיכל: "למרות שזו תוכנית דיבורים חשוב לי גם הכיוון המוזיקלי ושבתוך התוכנית יהיו כמה שיותר קליפים, כדי לקדם מוזיקה חדשה בארץ. אני בעד לתמוך במוזיקה חדשה, וערוץ 24 זה המקום לעשות את זה. אנחנו נדבר המון על מוזיקה ולשלושתנו יש ידע ארוך טווח. הכל שווה דיון בעיני. למשל בעיית הנשים בזמר המזרחי. זה נושא נורא מעניין - למה אין נשים בתוך התחום הזה".
שרון: "אני לא רואה בתוכנית הזו במה בשביל המוזיקה שלי, נגיד, להפך, אני מעדיפה כאילו לנתק אחד מהשני".

-אילו זמרות או נשים אחרות הייתן רוצות לארח?
מיכל:
"הכי הייתי רוצה לארח את מרגול ודנה אינטרנשיונל".
אורנה: "גם זמרות וגם נשים שהן לא. גם חברות שבא לי שישמעו אותן שהן לאו דווקא מהמוזיקה כמו פקידה בבנק או מאפרת. וגם חברות כנסת. כל מי שהיא אישה ויכולה לתרום מוזמנת. צריך הרבה אורחות".
שרון: "הייתי רוצה את ציפי לבני".

דץ: "אני מעריכה את האומץ של מיכל לשיר את 'רוק סתם', למרות שזה לא הטעם שלי"

-איזה שיר של כל אחת מהשתיים האחרות היית רוצה שיהיה שלך?
מיכל:
"אורנה זה 'אין חגיגה בלי עוגה'. של שרון זה 'קח אותי לשם'".
אורנה: "עוד לפני שהתחלנו לעבוד יחד שמעתי שיר של שרון במקרה והתקשרתי להגיד שהוא מדהים, איזה שיר זה היה?".

-"אורות של חנויות"?
אורנה:
"כן, זה, 'אורות של חנויות'. הוא שיר הורס. למיכל יש כמה שירים, אני לא יכולה להצביע על אחד ספציפי כי זה לא הקו שלי. אני מעריכה את האומץ לשיר את 'רוק סתם'. פחות מתחברת אבל אוהבת את איך שהיא שרה".
שרון: "אורנה שכחב לספר שהיא לא היתה בטוחה שזו אני והתקשרה לברר. אני בוחרת את 'אוויר לנשימה' של מיכל, ואת 'אנשי הגשם' של אורנה".

אמדורסקי: "הקלטתי עם אביהו שבת, הייתי מקליטה עם שלומי"

אביהו שבת 1 (צילום: פיני סילוק)
אמדורסקי: "אני קוראת לזה 'טורקיש איירווייז'". אביהו שבת | צילום: פיני סילוק

-עם איזה זמר ים תיכוני הייתן מקליטות דואט?
מיכל:
"הקלטתי לפני עשר שנים עם לידור יוספי. הקלטתי עכשיו עם אביהו שבת, אבל זה לא ים תיכוני, אני קוראת לזה טורקיש איירווייז. אני רוצה להקליט עם שלומי שבת".
אורנה: "יש מלא טובים. אחרי ארבע חודשים בערוץ המוזיקה אני מכירה את כולם. אייל גולן, משה פרץ, דודו אהרון, ירון כהן, מושיק עפיה. הייתי עשרים שנה בדואטים אז עכשיו אני הולכת רק על סולואים.
שרון: "אייל גולן, שלומי סרנגה".

-הייתן הולכות לעונה השנייה של "האח הגדול VIP"?
מיכל:
"הציעו לי את זה וסירבתי".
אורנה: "לא לא. אני לא יכולה להיות סגורה. הייתי חוטפת קלאוסטרופוביה, חייבת חופש. אבל כצופה אני מכורה לזה".
שרון: "לא. לא יכולה לעזוב את הבת שלי וחוץ מזה עייפתי מתוכניות הריאליטי".

דץ: "מיכל היא וורקוהוליקית ואני מאוד מעריכה אותה על זה"

-לסיום, מה עדיף להיות, מגישת תוכנית בערוץ 24, או שופטת בכוכב נולד?
מיכל:
זה שני דברים שונים. בתוכנית הזו זה מיכל מקשקשת על כל נושא, לא קשור לדעתי המקצועית. ושופטת בכוכב נולד - הלוואי שהייתי גם שם, כי יש לי הרבה מה להגיד, אבל זו דעתי המקצועית בלבד. אין לי את הפריבילגיה שנותנים לי לכי תקשקשי אז אני לא יכולה לעשות השוואות. הייתי עושה את שניהם".
אורנה: "עדיף להגיש תוכנית שלך לא משנה איפה, במיוחד בערוץ 24 שיש שידור חי וחופש דיבור ולא מלחיץ, זה בסתלבט נראה לי. שופט זה להגיד עברת או לא. עדיף להגיש תוכנית. מיכל רוצה את שניהם? היא וורקוהוליקית ואני מאוד מעריכה אותה על זה".
שרון: "לי היה קשה להיות שופטת. כמנחה ומגישה שאין לה ותק אני שמחה שזה בערוץ מוזיקה. זה שני דברים שונים מאוד. נראה לי יותר מאתגר בערוץ 24".