"כל מה שרציתי בתכנית היה להיכנס לאותו חדר עם רון פייר. ידעתי שבאחד על אחד על איתו אני אצליח להגיע אליו. אני יודע מה אני עושה". כל אומר בבטחון מלא אלון דה לוקו, המנצח הגדול של חי בלה לה לנד.

דה לוקו הגיע אמש (א') לאולפן נשים גדולות לשיחה עם נרי, אודיה והילה על החיים בלה לה לנד ועל הזכייה הגדולה: "אני מכיר את העבודה של רון פייר כבר שנים. הוא ומפיקים מסוגו היוו השראה עבורי מגיל קטן. התכנית שלי הייתה להביא את ההיפ-הופ האמריקאי לישראל".

גם כעת, לאחר הזכייה שאמורה להופך אותו לכוכב גדול לא שוכח דה לוקו מאיפה הוא הגיע וזוכר לפרגן לאנשים, או יותר נכון לאישה שהביאה אותו עד הלום: "אשתי ואני זה עסק משותף. אני רק המוצר - היא עושה את השיווק, היא אשת העסקים." אשתו ענבר כהן, שהתארחה יחד איתו בתכנית הוסיפה: "אני מגוננת עליו כמו נמר מאחורה, אם מישהו רק ינסה לעשות לו רע." בהמשך סיפר אלון על החיבור שלו להיפ הופ ועל הגישה שהביאה אותו עד הגמר: "שליליות לא מוסיפה שום דבר. אני מביא את האמת שלי - הילדים, האישה המשפחה. אני עושה אותם דברים כמו השכן שלי, רק שאני שר עליהם".

על החיים בלה לה לנד אומר דה לוקו כי הוא מאוד גאה בעבודה ובאהבה שהייתה בין המשתתפים: "זאת אמנם תחרות אבל הפרגון היה אמיתי. נהיינו שישה חברים טובים ואני גאה על כך. כולם עזרו לכולם והייתה רק רוח ספורטיבית בוילה". צפו בקטעים המלאים.

נשים גדולות, ימים א'-ה' בשעה 12:00 בערוץ 24 ובאתר mako

>>> ישי לוי חושף: "כך ניסה זוהר ארגוב לאנוס את אשתי"