המתמודד הראשון הוא אסף גיאת שבחר לפתוח את הערב עם השיר ״אני העבד״ של איציק קלה. עדי לאון הכריז שהוא נהנה מהביצוע, וירון אילן הצטרף למחמאות: ״אתה זמר מצויין״. אופירה הצדיעה לו, וגל חשב שהוא כבר מגובש. ״אני אוהב את איך שאתה שר״ סיכם אייל, והחליט להעביר אותו לשלב הבא בתחרות.

הבא אחריו הוא גיל ואזאנא שבחר לבצע  את השיר ״נגעת לי בלב״ של אייל גולן. ״הרגת אותי״ הכריז ירון אילן בסיום הביצוע והוסיף: ״נגעת לי בלב ושרטת לי אותו״. גיספן חשב שיש לגיל רגישות מיוחדת, ואילו עדי לאון הרגיש שהוא לא זמר מזרחי אמיתי. בסיום הדיון, אייל החליט להעביר את גיל ישירות לשלב הבא. 

מיד אחר כך הגיע  רועי עזר שבחר לבצע את ״אין סוף לאהבה״ של לירן טל. גיספן חשב שצריך ללטש את השירה שלו, ואילו אופירה חשבה שהוא נותן שואו. למרות דעתה של אופירה,  אייל החליט לחכות עם ההחלטה לסיום הערב.

האודישן הבא שייך ליצחק וחביב ממן שבחרו לבצע את השיר ״אהבה אמיתית״ של עופר לוי. אוחובסקי חשב שהשניים השתפרו מהאודישן הראשון והוסיף שנהנה ועדי לאון הסכים איתו. אופירה הכריזה בהתלהבות: ״הומואים ששרים מזרחית, סחתיין עליכם״. ירון אילן הסכים, וחיזק: ״אתם קטע לא זמני – אנחנו רואים את ההיסטוריה מול העיניים״. אוחובסקי התרגש מהדיון וסיכם שלדעתו אם זמרים מזרחים ייצאו מהארון, הקהל ייחבק אותם ויאהב אותם בדיוק באותה המידה. בסיום הדיון המרגש, אייל בישר לתאומים שהם עוברים לשלב הבא.

המתמודד הבא הוא אלמוג לזר שבחר לבצע את השיר ״אחרייך״ של דודו אהרון. ירון אילן חשב שהבחור נוגע, אבל שיש לו זיופים. אוחובסקי החמיא לו על הצלילים הנמוכים, אבל לדעתו הוא צעיר מדי ועדיין לא שולט בקול. עדי לאון הסכים איתו, ואייל בחר לקבל את ההחלטה לגביו רק בסיום הערב.

הבא אחריו הוא מיכאל אפללו שבחר לבצע את השיר ״אובדן התמימות״ של ישי לוי. אופירה אהבה את הביצוע אבל לא יצאה מגידרה, ואילו ירון ויוסי חשבו שבחירת השיר לא הייתה נכונה לו. עדי לאון החמיא לו על הדיוק, ואייל בחר לקבל את ההחלטה לגביו רק בסיום הערב.

מיד אחר כך הגיע לואי עלי שבחר לבצע את השיר ״אבא סלח לי״ של דודו אהרון. בסיום הביצוע, לואי שיתף שאת הביצוע הוא מקדיש לאבא שלו שנחטף בעזה בגיל צעיר יותר. ירון אילן החמיא לו על הביצוע וביקש  לשמוע עוד מאוולים, עדי לאון חשב שיש עוד הרבה מה לשמוע ממנו, ואילו אופירה חשבה שמצפה לו עתיד ורוד בסיום התכנית. אייל הצטרף לדעת השופטים, והחליט להעביר את לואי לשלב הבא.

האודישן הבא שייך לסהר מכלוף שבחר לבצע את השיר ״תודה״ של רז חדד. ״הביצוע הכי מרגש של הערב״ הכריז גל, והודה שזה היה מפתיע. אייל הסכים, החמיא לסהר על הביצוע, ולבסוף העביר אותו לתכנית הבאה.

המתמודד הבא הוא אושר כהן  שבחר לבצע את השיר ״אם את הולכת״ של משה פרץ וללוות את עצמו בבגלמה. ״הוא שר מדהים וניגן מדהים״ החמיא עדי, ואילו בעיני גל הביצוע פחות טוב. אופירה התלהבה מהנגינה בבגלמה לעומת גיספן שחשב שהשירה שלו הייתה חסרת אישיות. לבסוף אייל החליט להעביר את אושר ישירות לשלב הבא .

הבא אחריו הוא איהב עטילה שבחר לבצע את השיר "ילדונת" של ישי לוי. "מושלם" סיכם גיספן במילה אחת, ואופירה הוסיפה שנהנתה מהביצוע בצורה בלתי רגילה. עדי לאון לעומת זאת חשב שהוא ביצע את השיר בצורה משעממת, וירון אילן חלק עליו: "זה היה ביצוע מהנה". לבסוף אייל החליט לעלות לשלב הבא.

מיד אחר כך עלה עידו ג'רפי שהגיע לשלב הזה ישירות מהתכנית של דידי הררי ברדיו. עידו בחר לבצע בפעם הראשונה מול פאנל השופטים המלא את השיר "ילד" של מרגלית צנעני. אייל וגל התלהבו מהביצוע והתרשמו מהטיפול בשיר של מרגול. "אתה בשבילי כרגע בחמישיה הפותחת של הקולות הכי יפים בתכנית" אמר עדי לאון, ואילו אופירה העירה לו על ביטחון העצמי המופרז שלו. גיספן לעומתה, ביקש מעידו שימסור לדידי הררי תודה, כי הוא אחד הפייבוריטים שלו בתכנית ואייל החליט להעביר אותו ישירות לשלב הבא.

האודישן הבא שייך ליוסי רביב שבחר לבצע את השיר "לחזור לחיים" של רוני אחיאל. גיספן אהב שהוא נתן פרשנות חדשה לשיר, ועדי לאון התלהב מהשירה הטורקית שלו. "אין לי הערות" הוסיף אייל ואופירה חיזקה: "דוז פואה". יוסי התרגש מהביקורות והודה לשופטים שבחרו להעביר אותו ישירות לשלב הבא.

המתמודד הבא הוא נתנאל פורטל שבחר לבצע את השיר "בין הטוב והרע" של אביהו מדינה. עדי לאון החמיא לנתנאל שהוא כבר נראה כמו כוכב, וגל אוחובסקי הרגיש שהביצוע לא המריא. אופירה לעומתם, לא ריחמה: "כבר העדפתי לשמוע את אייל ברקוביץ' שר את זה" והסבירה שזה הצלצול בטלפון שלה כשהוא מתקשר. אייל סיכם: "גם אני חשבתי שהפזמון השני היה הכי טוב", אך בחר לקבל החלטה לגביו רק בסיום הערב.

הבא אחריו הוא אוראן ביטון שבחר לבצע את השיר "מקווה שטוב לך". גיספן לא התרשם מהביצוע: "היה חסר בו משהו", ועדי לאון חיזק: "לא נגעת בי בביצוע הזה". אייל הסכים עם השופטים והחליט לחכות עם ההחלטה לגביו לסיום הערב.

בסיום שלב האודישנים של המתמודדים, אייל החליט להפתיע את הכנר שלו – רונאל רצון והזמין אותו להתחרות גם כן בתכנית. רונאל נענה לאתגר ובחר לבצע את השיר שלטענתו מסמל בשבילו את היום הזה "שמע ישראל". השופטים היו המומים מהביצוע של רונאל: "עשית את זה מושלם" אמר ירון אילן, ואוחובסקי הוסיף: "זה היה עוצמתי". אייל החמיא לרונאל על הביצוע, והזמין אותו להופיע בתכנית עם שיר מלא מתי שירצה.

אורח הכבוד

שיר לוי קפץ לאולפן והפליא בוירטואוזיות עם השיר "בית קפה קטן".

מי יעלה לשלב הבא?

בסיום התכנית אייל החליט שהמתמודדים שמצטרפים לאסף, גיל, התאומים ממן, לואי, סהר, איהב, עידו, יוסי בשלב הבא הם מיכאל אפללו ורועי עזר.