המתמודד הראשון הוא אבירם פרחן, בן 23 מנתניה שבחר לבצע את השיר "הכל קורה בתל אביב" של דודו אהרון ושריף. אופירה חשבה שזאת פתיחה טובה לתכנית, ובעקבות האווירה המזרחית בביצוע הוסיפה: "מי שיוצא נגד מוזיקה מזרחית, לא אוהב את העם שלו". גיספן וירון חששו מהדימיון קול בינו ובין שריף, אייל סיכם שהוא נהנה והעביר אותו לשלב הדו-קרב. 

הבאה אחריו היא ניקול טייב, בת 19 מקריית ים שבחרה לבצע את "HAYDE SOYLE" של IBRAHIM TATLISES . בסיום האודישן החמיאה ניקול לשופט עדי לאון עם מסר מאמא: "אתה פשוט חתיך רצח". גל חשב שיש פער גדול בין האישיות הכובשת שלה לבין השירה, ואילו ירון אילן חשב שיש לה פוטנציאל. אייל ביקש ממנה לחייך, והחליט למסור לה את ההחלטה בהמשך.

האודישן הבא שייך לסאלי עמוש, בן 25 מרמלה שחזר בתשובה לפני כארבע שנים. סאלי ביצע את השיר "את" של ישי לוי וזכה לקטוף מחמאות מהשופטים. ירון אמר שסאלי ריגש אותו, ואילו עדי טען שיש לו קול בולט והודה: "בתור יהודי לפעמים עצוב לי שאני לא יותר בכיוון שלך מאיפה שאני נמצא". אייל העביר את סאלי לשלב הדו-קרב והוסיף: "טוב שאתה איתנו".

מיד אח"כ הגיעה ליאל יפת, בת 16.5 מאשדוד שביצעה את השיר "הקסם השחור" של ג'קי מקייטן. לאורך הביצוע אייל עצם את העיניים והודה בסיומו שליאל הזכירה לו את עופרה חזה ז"ל. בשולחן השופטים התפתח ריב לגבי המושג "זמרת מזרחית": גל אוחובסקי טען שעדי לאון מחפש תמיד את אותו הדבר והוסיף: "זאת גזענות הפוכה", ואילו עדי חשב שליאל לא מתאימה לתכנית. אופירה חשבה שליאל מביאה את המזרחית החדשה, אייל הסכים איתה והחליט להעביר את ליאל לשלב הדו קרב.

המתמודד הבא הוא איציק ברדה, בן 20.5 מנתיבות שבחר לבצע את השיר "עת דודי כלה" של זוהר ארגוב. "יש משהו מיוחד בילד הזה" אמרה אופירה, וגיספן הוסיף לחיוב: "יש לו מנעד קולי רחב". גל אוחובסקי חשב שיש לו עוצמה בקול ועדי הכריז: "פינקת לי את האוזניים". לבסוף, אייל העביר את איציק בפה אחד עם השופטים לשלב הדו-קרב.

האודישן הבא שייך לגיידא אבו עואד, בת 19.5 מבוקעאתא שבחרה לבצע את "רק שתדע את האמת" של שרית חדד. אייל קטע את האודישן בשיאו, והזמין את ביידה לצאת מתא ההקלטות כדי לבשר לה שעברה. מיד לאחר מכן ביצעה גיידה את השיר בשנית, כשבסופו כל חבר השופטים קמו על הרגליים למחוא לה כפיים.

מיד אח"כ הגיע אוריאל נגר בן 17.5 מרמת גן שביצע את השיר "כשאת איתו" של אייל גולן. גיספן חשב שהשירה שלו לא רעה אבל שיש עוד דברים ללטש, ואילו גל אוחובסקי הציע לו להגיע בשנה הבאה. אייל החליט שלהיום זה לא מספיק, ולא העביר אותו לשלב הבא.

האודישן האחרון שייך למלכה עזרן, בת 20.5 מקריית ים שבחרה לבצע את השיר "אם תחכי לי" של פאר טסי. גל חשב שיש לה חן, ועם זאת שהיא עדיין לא ברף של התכנית. ירון אילן הודה שהיא נפלה ליום קשה: "זה היה ליד", ואייל גולן סיכם שהרמה היום בתכנית גבוהה לכן החליט שלא להעביר אותה לשלב הבא.

מי עולה לשלב הדו-קרב?

דו קרב בנות: ליאל מול ניקול

תלת קרב בנים: אבירם סאלי ואיציק

גיידא עברה ישירות לשלב הבא

אורחי הכבוד

הסטנדאפיסט רועי צברי הצטרף לפאנל השופטים ואהובה עוזרי, דקלון וסגיב כהן הרימו את האולפן עם ביצוע משותף לקלאסיקות "עמק הפרחים" ו-"צלצולי פעמונים".

שלב הדו-קרב

אבירם פרחן בחר לשיר את "היא לא יודעת" של חיים משה, כשבסיום הביצוע אייל הכריז: "באת להילחם". ירון אילן עדיין חשב שהוא נשמע כמו שריף, לעומת גיספן שחשב שהוא זמר ולא חקיין. אופירה בחרה להשתמש בציונים ונתנה לו ציון 8, ועדי הוסיף שלדעתו הוא שר יפה. הבא אחריו הוא סאלי שבחר לשיר את "להיות אדם" של זוהר ארגוב, וגל חשב שזה היה מאכזב ולא צנוע. ירון אילן טען שאי אפשר להוריד מסאלי את העיניים, ורועי צברי חשב שיש בו הרבה חן. אחרון הבנים שעלה הוא איציק ברדה שבחר לבצע את השיר "אם את עדיין אוהבת אותי" של בועז שרעבי. גיספן חשב שהוא מגזים עם הסלסולים, לעומת ירון אילן שחשב את ההפך הגמור: "אחד הביצועים הכי טובים ששמענו עד עכשיו". בסולם אופירה איציק קיבל 9, ועדי חשב שהוא לא יודע לשיר בצורה נכונה.

אצל הבנות גיידא עברה אוטומוטית לשלב הבא, וניקול הייתה הראשונה לבצע את השיר "נמס ממך" של עומר אדם (לא לפני שהורידה את המשקפיים כדי לא לראות את השופטים). "מופע קריוקי מצויין – אודישן חלש" סיכם גיספן, ועדי לאון הוסיף: "את לא קשורה למקצוע הזה". מיד אחריה עלתה ליאל יפת וביצעה את השיר "האור שבעיניים" של אייל גולן. בסיום האודישן, עדי לאון נעמד על הספה והכריז: "אמרתי לכם – היא לא זמרת מזרחית". גל אוחובסקי לעומת זאת, חשב שהיא כוכבת וירון אילן חיזק: "המוזיקה המזרחית השתנתה". הדיון התלהט כשאופירה אמרה לעדי שהוא "עתיק", ואילו הוא לא נשאר חייב והשיב: "את לא מבינה במוזיקה הזאת".

בסיום שלב הדו-קרב גיידא ביצעה את השיר "בינת אל סולטן"

מי עולה לשלב הבא?

בסיום התכנית אייל החליט שמתלת קרב הבנים - סאלי עובר לתכנית גלגל ההצלה ("החברים של אייל"), ושמדו קרב הבנות ליאל יפת היא זו שתצטרף לגיידא בשלב הבא.