את העונה פתח המתמודד רון ג'מילי, בן 22 מתל אביב. רון בחר לבצע את השיר "הרי את מקודשת" של שלומי שבת, שיר שנכתב על אסון אולמי ורסאי והשופטים החמיאו לו על הבחירה. יוסי גיספן התרשם מהביצוע: "אתה המתמודד הראשון שמתחרה, וגם נראה לי שתהיה המתמודד האחרון", ואילו שאר השופטים הטילו ספק ברצון של רון להיות זמר. לאחר דיון קצר, אייל הודה שהוא מבולבל ושלח אותו חזרה למרינה עד שיחליט אם מגיע לו לעלות לשלב הדו-קרב.

מיד אח"כ הגיעה רחלי ממן, בת 24 מפתח תקווה. רחלי בחרה לבצע את השיר "שקט" של עומר אדם והצליחה לקטוף מחמאות מהשופטים על רוחב הקול שלה. "את מהממת" הכריז עדי לאון, אייל הסכים והעביר אותה בפעם הראשונה העונה לשלב הדו-קרב.

האודישן הבא היה של מיקי אוזן, בן 26 מבאר שבע. מיקי בחר לבצע באודישן שיר מקורי בשם "חיילים במלחמה" המדבר על חבר שלו שנהרג בזמן מלחמת צוק איתן. הדעות אצל פאנל השופטים היו חלוקות: ירון אילן חשב שהבחירה בשיר מקורי היא טעות, ואילו אופירה דווקא התרגשה מהסיפור של השיר ואפילו קמה לתת למיקי חיבוק מחזק. אחרי התלבטות, אייל הגיע להחלטה להעביר את מיקי אוזן לשלב הדו-קרב.

המתמודדת הבאה היא שריי אסרף, בת 21 מירושלים. שריי בחרה להכניס קצב לתכנית ולבצע את השיר "שמור אותי" של מרגלית צנעני. עדי לאון חשב ששריי לא שרה מספיק מעניין, וגל חיזק: "את לא הבנת את השיר". בצד השני של השולחן, אופירה הייתה בעד להעביר אותה. לבסוף, אייל החליט ששריי לא עולה לשלב הדו-קרב. 

האודישן הבא היה של אביחי נגר, בן 28 מאשקלון. אביחי בחר לשיר בתימנית את "דיכר אלמחיבה" שמבצע במקור ציון גולן, שהוא גם חמו של אביחי. בעיצומו של הביצוע, אייל עצר אותו בטענה שהוא לא בסולם וביקש ממנו לשיר משהו אחר. אביחי נענה לאתגר וביצע את השיר "סעידה", שיר מחאה על פרשת חטופי תימן. בסיום הביצוע אייל פנה למצלמה וביקש: "זה הזמן לפתוח את הפרשה הזאת ואת הפרוטוקולים". לבסוף אייל הודה שהביצוע של אביחי נכנס לו ללב והעביר אותו לשלב הדו-קרב.

אחריו נכנסה בר כהן, בת 21 מגן יבנה. בר בחרה לשיר את "I love you  לנצח" של אסאללה עליו אחראים יוסי גיספן ועדי לאון. "עכשיו התחילה העונה" הכריז אייל בסיום הביצוע והחליט להעביר את בר כהן עוד לפני שהקשיב לדבר השופטים.

מיד אח"כ הגיע דוד מזרחי, בן 21 מירושלים. דוד בחר לשיר את "אמא" של שלומי שבת בטענה שהוא מאוד מחובר אליו. בסיום השיר, אופירה התקשתה לעצור את הדמעות מרוב התרגשות ואילו עדי לאון ניסה להפריד בין הסיפור האישי לבין השירה והודה שבשבילו זה לא מספיק. לבסוף אייל ביקש להמתין עד לסיום כל האודישנים כדי להחליט האם דוד יעבור לשלב הבא.

המתמודדת הבאה והאחרונה לתכנית היא ספיר בוזגלו, בת 19.5 מאשדוד. ספיר בחרה לשיר את "אבא" של ישי לוי. עדי לאון חשב שהיא עדיין לא שם לעומת אופירה שנמנעה מלהביע את דעתה המקצועית. אייל גולן הודה שרצה שהיא תעבור, אבל הסכים עם השופטים שזה לא מספיק בשביל התכנית, ולא העביר אותה לשלב הדו-קרב.

שלב הדו-קרב

רון ג'מילי או דוד מזרחי? אחרי שאייל התייעץ עם השופטים, הוא החליט לשבור את חוקי התוכנית בפעם הראשונה לעונה, ולהפוך את דו-קרב הבנים לתלת-קרב. מה שאומר שאביחי מיקי ורון התחרו אחד נגד השני על מקום בשלב הבא. בנוסף, הוא החליט לפתוח קטגוריה חדשה בתכנית בשם "החברים של אייל", אליה ייכנסו כל המתמודדים שהצליחו לרגש את השופטים אבל לא מספיק חזקים כדי להתמודד בתחרות. דוד מזרחי הוא המתמודד הראשון שנכנס לקטגוריה ובסיום שלבי האודישנים, הוא יזכה להתמודד עם שאר החברים של אייל על מקום בתחרות.

רגע לפני ששלב הדו-קרב התחיל, אייל הזמין לאולפן את זוכת העונה השניה - נסרין קדרי, שהצטרפה בתור אורחת לפאנל השופטים ועזרה לו לבחור את הזוכים של התכנית הראשונה. הראשונות שהתחרו בשלב הדו קרב הן בר כהן ורחלי ממן. רחלי פתחה עם השיר "חיכיתי לך" של רינת בר והשופטים חשבו שהשיר לא התאים לפשטות שלה. אחריה עלתה בר, ובאומץ רב בחרה לבצע את השיר "חייאתי" של השופטת האורחת – נסרין קדרי. הביצוע גרף מחמאות מרוב השופטים, וגרם לנסרין בכבודה ובעצמה לעמוד על הרגליים ולמחוא לה כפיים.

רון ג'מילי הוא המתמודד שפתח את תלת-קרב הבנים עם השיר "לו הייתי" של אייל גולן, ואופירה שיבחה אותו על האומץ לשיר את השיר אל מול אייל גולן. אחריו עלה מיקי אוזן עם ביצוע ל"אני מבטיח" של ליאור נרקיס והשופטים חשבו שמדובר בביצוע חלש. אחרון שעלה לשיר הוא אביחי נגר עם "איפה את היום" של ישי לוי, ויוסי גיספן בתגובה תיאר אותו כ"שף שהגזים בתבלינים".

בזמן שאייל והשופטים התלבטו לגבי זוכי התכנית הראשונה, נסרין הפליאה עם ביצוע לשירה "בנאדיק". השופטים חילקו לנסרין מחמאות, כשלפתע מרינה החליטה להפתיע את אייל ולהזמין לאולפן את צמד המשאפ – עמית ויהונתן למחרוזת משיריו.

_OBJ

מי עולה לשלב הבא?

בסיום התכנית, אייל שוב שבר את הכללים והחליט שאף אחד מהבנים לא ראוי להעלות לשלב הבא, ובחר את רחלי ממן ובר כהן כשתי הזוכות של התכנית הראשונה.

לכל הביצועים מהתכנית

אייל גולן קורא לכם: ראשון עד שלישי ב-18:30 בערוץ 24