המתמודד הראשון הוא אילון שאלתיאל, בן 20 מתל-מונד. אילון בחר לשיר את "השמיים הם הגבול" של אייל גולן. אוחובסקי התלהב: "יש עליך", ואילו גיספן חשב שבחירת השיר הייתה טעות. אייל סיכם שלדעתו אילון פתח את השבוע יפה, והעלה אותו לשלב הדו-קרב.

אחריו נכנסה מזלי ימין, בת 26 מכפר סבא. מזלי בחרה לבצע את השיר "אבא" של שרית חדד. עדי לאון לא חסך בביקורת: "את שרה משעמם, לא יפה, לא נעים ואין שום עניין". השופטים לא נשארו אדישים: "אנשים כמו עדי באו לעולם רק כדי להרוס חלומות של אנשים" הגיב ירון אילן. בסופו של דיון קולני, אייל ביקש ממזלי לא לוותר על החלום ולא להפסיק לשיר ולא העביר אותה לשלב הבא. 

מיד אח"כ הגיע יוסי שוקרון בן 23 מאשדוד, שבחר לבצע את "השער לגן עדן" של ישי לוי. השופט ירון אילן העיר ליוסי על הגיה לא נכונה, ואילו עדי לאון המליץ ליוסי לפנות לתחום הדוגמנות והוסיף: "בינך לבין שירה מקצועית אין קשר". אייל העיד שהחוסר דיוק הפריע גם לו ונפרד ממנו לשלום. 

האודישן הבא היה של עדן בן אבו, בת 25 מקריית גת. עדן בחרה לבצע את "מאוהב בגשם" של עופר לוי, ועדי לאון התלהב מהאיכויות הקוליות שלה. בסיום האודישן שיתפה עדן את פאנל השופטים בסיפור חייה, וירון אילן הודה שקשה לו להפריד בין הסיפור לשירה שלה. רגע לפני ההחלטה, אייל ביקש מעדן בן אבו לבצע את השיר השני שהכינה "ללכת עם האור" של זהבה בן. בעיצומו של הביצוע ירון אילן דמע, ובסיומו אייל העביר את עדן לשלב הדו קרב. 

אחריה נכנס גל וקנין, בן 19 משלומי שבחר לבצע את "שריקות" של איתי לוי. עדי לאון חשב שיש בגל כוכבות, ואילו ירון אילן חשב שהוא צעיר מדי בשביל התכנית. אייל גולן נטה להסכים עם עדי והחליט לתת לו עוד צ'אנס בשלב הדו קרב. 

האודישן הבא היה של חן רוקח מבית שמש בת 22 שבחרה לשיר את "הולך לי מיואש" של משה פרץ. אופירה החמיאה לה על הביישנות וגם יוסי גיספן הוסיף שהיא מקסימה. לפני הביקורת של עדי, אופירה ביקשה ממנו להיזהר בלשונו: "אם אתה אומר לה מילה רעה כולנו פה עוזבים את האולפן". עדי נענה לבקשה של אופירה וריכך את הביקורת: "היא עדיין לא שם". לבסוף, אייל החליט לשמוע את המתמודדת הנוספת כדי להחליט אם חן עולה לדו-קרב.

אחריה נכנס שי קיסוס, בן 35 מבאר שבע שבחר לבצע את הקלאסיקה "פרי גנך" של אביבה אבידן. השופטים העירו לשי על בעיית הקצב שלו, ואילו אוחובסקי היה בעדו בטענה שעוד לא היו זמרים כאלה. לאחר מכן אייל ביקש ממנו עוד שיר, ושי ביצע בית פזמון של השיר "לא נורמלי" של ליאור נרקיס. עדי ליאון חזר לרוח הקרב: "אם זה זמר מזרחית אני צנצנת", ואייל החליט שלא להעביר אותו לשלב הדו-קרב בטענה שהוא לא יעמוד בזה.

האודישן האחרון שייך לדניאלה לוגסי, שבחרה לבצע את "חיכיתי לו" של שרית חדד בגרסא אקוסטית. אייל חשב שבחירת השיר היא טעות: "סוג השירים שלא נוגעים בהם", ואילו גל אוחובסקי חשב שיש בדניאלה כישרון. אייל הודה שהוא מבולבל והחליט לפתור את הסוגיה בשלב הדו-קרב. 

אז מי עולה לשלב דו-קרב?

דו-קרב בנים: אילון שאלתיאל וגל וקנין

תלת-קרב בנות: דניאלה לוגסי, חן רוקח ועדן בן אבו

אורחי הכבוד

לפאנל השופטים הצטרפו שמעון "כדורסל לב אדום" אמסלם ורוסלנה "לא צריך להציג" רודינה

שלב הדו-קרב

גל וקנין פתח את שלב הדו-קרב עם השיר "גיבור של אמא" של משה פרץ, ויוסי גיספן חשב שהביצוע הזה היה יותר. גל אוחובסקי הצטרף ועדי חשב שיש עוד הרבה מה לשמוע מהבחור. אחריו עלה אילון שאלתיאל שביצע את השיר "המורי" של דקלון. יוסי גיספן חשב שהביצוע שלו היה טוב יותר מהראשון, ואילו ירון אילן חשב שהביצוע לא מספיק טוב. "שירה עתיקה ושירה משעממת" אמר עדי לאון, לעומת רוסלנה שאהבה את הביצוע.

תלת קרב הבנות התחיל עם עדן בן אבו והשיר "ואני קורא לך" של אייל גולן. אופירה חשבה שבעדן יש משהו מיוחד, ורוסלנה הוסיפה שהיא רוצה לבוא להופעה שלה. מיד אחריה עלתה חן רוקח וביצעה גם כן שיר של אייל גולן – "פרפר". גל אוחובסקי חשב שזה היה ביצוע חובבני, לעומת עדי לאון שהתלהב מהסלסולים המדוייקים שלה. הביצוע האחרון של הערב היה של דניאלה לוגסי, שבחרה לא להרוס את הרצף ולבחור עוד שיר של אייל גולן – "לב של גבר".

מי עולה לשלב הבא?

בסיום התכנית, אייל החליט שאף אחד מהבנים לא ראוי להמשיך לשלב הבא, ובחר רק בעדן בן אבו כזוכה היומית.