הביצוע הראשון של הערב שייך ללימור כהן שבחרה לפתוח את הערב עם השיר "עלש" של שלמה ארצי ושמעון בוסקילה. עדי לאון החמיא: "יש לך את זה", ואילו אוחובסקי חשב שזה ביצוע לא זכיר. גיספן הרגיש שהיא לא התחברה למילים לעומת ירון ואייל שדווקא הצליחו להתרגש מהביצוע.

מיד אחריה הגיעה לידור בן עטייה שבחרה לבצע את השיר "מודה אני" של עומר אדם. ירון אילן הרגיש שהביצוע לא היה מספיק טוב, לעומת גיספן שחשב שהיא תהיה כוכבת. "ביצוע רע שלך" אמר עדי בעצבים, וביקש ממנה לעשות שיעורי בית בשירה שלה. אופירה התעצבנה על הביקורת הקשה של עדי, "אתה לא אבא שלה ולא מחנך שלה" הוסיף אייל וגיספן חיזק: "מילה יכולה לסרס אז תיזהר במילים".

האודישן הבא שייך לויולט קנינו שבחרה לבצע את "אל תעזוב" של ניבין. גיספן אהב את הקול הרך של ויולט וירון אילן החמיא לה על בחירת השיר והוסיף: "הייתי מרותק לביצוע". עדי לאון התרשם מהביצוע וחשב שיש הרבה מה לשמוע ממנה, אייל הסכים עם השופטים והחליט להעביר אותה לתכנית הבאה.

מיד אחר כך עלתה עדן בן אבו לבצע את השיר "אל נבקש" של זוהר ארגוב. גיספן וירון הסכימו שהיה ביצוע טוב, לעומת עדי לאון שהטיל ספק לגבי השירה המזרחית שלה: "את מאלצת את עצמך לסלסל בכוח" והוסיף: "את אצלי בכוונת". "אי אפשר לנסות לעבוד עלי בסטייל מזרחי או לא סטייל מזרחי". בסיום ביקורת השופטים אייל סיכם שהביצוע לא נגע בו ושההחלטה תתקבל לגביה בסיום הערב.

המתמודדת הבאה היא ציפורה איבגי שבחרה לבצע את הפיוט "אגדלך". "זה היה הביצוע הכי יפה ששמענו היום" הכריז אוחובסקי כשסיימה לשיר, ואילו עדי לאון העיר לה על הזיופים בתחילת הביצוע אך למרות זאת הרגיש מרומם לב. אייל החמיא לציפורה על הדמיון בשירה בינה לבין עופרה חזה והעביר אותה ישירות לשלב הבא.

מיד אחריה עלתה זהבה כהן עם השיר "חיים שלמים" של אייל גולן ובחרה להפתיע את אייל עם פזמון בטורקית. "מושלם" הכריז ירון אילן לעומת עדי לאון שלא התלהב מהביצוע וחשב שהיו לה כמה נקודות לא מדוייקות. אייל דווקא התלהב והחליט להעביר אותה ישירות לשלב הבא.

האודישן הבא שייך לשובל מלכה שבחרה לבצע את השיר "ואולי" של משה פרץ. אוחובסקי חשב שהיא כוכבת ושאר השופטים גם כן פירגנו מלבד עדי לאון, שחשב שהקול שלה לא מאוזן בזמן ששובל פרצה בבכי. "אל תקחי אותו ללב" מיהר גיספן להרגיע, ואילו אייל קם לחבק אותה, החמיא לה על הביצוע והוסיף: "עדי אומר את מה שהוא חושב מקצועית".

מיד אחר כך עלתה יובל אלמלם עם השיר "שישמעו אותי" של שרית חדד. "עם שירה כזאת את יכולה לעשות כאב ראש" התחיל עדי, והעיר לה על חוסר הדינמיקה וההגזמה בסלסולים. גיספן הסכים שהקול שלה לעיתים צורם לאוזן, ואייל חשב שהיא תקפה מהר מדי את הפזמון.

המתמודדת הבאה היא עדן ענקי שבחרה לבצע את השיר "בשבילך נוצרתי" של אייל גולן. אוחובסקי חשב שהביצוע לא היה אחיד ברמתו, ואילו גיספן ועדי העירו לה על כך שלא הגיעה לצליל הגבוה בשיר. ירון ביקש מהשופטים לא להשוות את הביצוע של אייל כשמתחרים מבצעים שירים שלו, והחמיא לעדן על הביצוע. "ציפיתי ממך ליותר" סיכם אייל ובחר להחליט לגביה בסיום הערב.

הביצוע הבא שייך לרחלי ממן עם השיר "עלה קטן שלי" של אברהם פריד. הביצוע לא ריגש את ירון: "שרת אותו בצורה שבלונית", ואופירה חשבה שאין לה מקום בנבחרת. אוחובסקי לא הרגיש שהשיר ריגש אותה, ואילו עדי לאון חשב שהצבע קול שלה לא התאים לשיר שבחרה.

האודישן הבא שייך לגיידה אבו אועד שבחרה לבצע את השיר "ים של דמעות" של זוהר ארגוב. בסיום הביצוע גיידה סיפרה שהכירה את השיר לראשונה לפני שלושה ימים, וירון אילן המליץ לה לשיר תמיד שירים שהיא מרגישה בטוחה איתם כי הביצוע לא היה טוב לדעתו. אוחובסקי חשב שהיא נאבקה עם הבתים, ואייל הציע שתשיר משהו בערבית. גיידא נענתה לבקשה, ושרה בלי ליווי מאוול בערבית. בסיום הביצוע השופטים נשארו פעורי פה, "מחקת לי את הביצוע הקודם" אמר אייל.

מיד אחריה עלתה לשיר ליאת יפת עם השיר "מת לחבק אותך" של עומר אדם. אופירה חשבה שהיא לא זמרת מזרחית והשוותה אותה לנינט טייב שבחרה לבצע את "ים של דמעות" ובסוף בחרה בקריירת רוק. אוחובסקי לעומתה חשב שהיא זמרת מזרחית שחייבת להיות בתכנית וגם אייל הסכים איתו: "היא המזרחי החדש" והעביר אותה לתכנית הבאה.

הביצוע הבא שייך לספיר מלכה שבחרה לשיר את "אישה נאמנה" של ישי לוי. "אני רוצה לעשות איתך קידוש" הכריזה אופירה, וירון אילן הוסיף: "הביצוע הכי טוב שהיה הערב". גיספן מיהר להרגיע את התלהבות פאנל השופטים: "ביצוע בסדר ולא יותר". אייל הסכים שהיא זמרת טובה ובגלל זה היא עוברת לשלב הבא אבל שהביצוע לא נגע בו.

המתמודדת הבאה היא קמיל מסלוי שבחרה לבצע את "יש לך" של שלומי שבת. לדעת אופירה היה ביצוע נחמד ולא יותר, וגיספן חשב שהיא צריכה עוד זמן כדי להבשיל. לאחר מכן, אייל גולן נתן לה הזדמנות נוספת לשיר משהו שמרגישה בו בנוח, קמיל נענתה לבקשה ובחרה לבצע את "ניצוץ החיים" של שרית חדד. גיספן חשב שזה היה ביצוע יותר טוב אבל עדיין חסרה לה הבשלות.

האחרונה להערב היא בר כהן שבחרה לבצע את השיר "אהבה אין סופית". בסיום הביצוע אייל הכריז: "זה ביצוע הכי טוב שהיה פה הערב", ואילו גיספן חשב שהיא הייתה טכנית מדי. עדי קרא לזה "ביצוע של הסרטים", ואייל החליט להעביר אותה ישירות לשלב הבא.

אורחת הכבוד

ילדת הפלא אגם בוחבוט קפצה לאולפן וביצעה את "ריו" ו-"ארטיק מסטיק" להיט הקיץ החדש

מי עולה לשלב הבא?

בסיום ערב מלא בביצועים מרגשים בחר אייל שלויולט, ציפורה, זהבה, ליאל, ספיר ובר יצטרפו לשלב הבא גם לימור, לידור, עדן, שובל וגיידה.