חצי גמר הראשון נפתח בהפתעה שהכין אייל למנחה מרינה קבישר: סרטון המורכב כולו מרגעים קורעים מצחוק של מרינה לאורך העונה. היא כמובן, התקשתה להסתיר את ההתרגשות

המתמודד שפתח את חצי הגמר הוא רועי עזר עם השיר "אם היינו יחד". עדי לאון העיר לו אי הדיוקים, ודודו הודה שהביצוע החזיר אותו ליום שבו הוא כתב את השיר.

מיד אחריו עלתה בר כהן עם השיר "לא מוותר" של דודו אהרון. אייל התאכזב והעיר לה על הזיופים ובחירות הקצב: "איפה בר שאני מכיר?", ירון אילן חשב שזה הביצוע הכי פחות טוב שלה העונה וגיספן ייעץ לה לשחרר את המתח בפעם הבאה שהיא עולה לבמה.

הביצוע הבא שייך לעידו ג'רפי עם השיר "בלונים", ועדי התלהב מבחירת השיר הלא שגרתית. אוחובסקי לעומתו חשב שהשיר לא מספיק טוב בשביל חצי גמר, ודודו פירגן: "הוא היה משוחרר, אני נהניתי".

המתמודדת הבאה שעלתה לשיר היא גיידה אבו אועד עם הבלדה "כשאלך", וזכתה לתשואות מהשופטים. "זה היה מרסק ומצמרר" אמר עדי ואילו אופירה בחרה לדבר עם גיידה בשפת האם שלה: "אהלן וסהלן גיידה, ככה באים לחצי גמר". דודו אהון גם כן החמיא: "אם לא התוכנית הזאת – איפה היינו פוגשים את גיידה?" והוסיף: "הצטמררתי, הבאת כבוד גדול לשיר הזה. החזקתי את עצמי מלבכות".

מיד אחריה עלתה לבמת האולפן עדן בן אבו עם השיר "כמה אושר". גיספן חשב שזה היה הביצוע הקצבי הטוב ביותר שהיה לה העונה, אבל שהוא לא מספיק לחצי גמר. "היה תענוג לראות אותך" אמר גל, אך הסכים עם יוסי על כך שהביצוע לא היה מספיק לחצי גמר.

הביצוע הבא שייך לעדן ענקי עם השיר "אל תסגרי לי ת'דלת". עדי חשב שזה היה ביצוע סתמי: "אני מאוכזב ממך", ואילו אוחובסקי דווקא נהנה מההתייחסות שלה לתוכן של השיר. גיספן חיזק: "את ההבטחה הגדולה של התוכנית", לעומת ירון אילן שהעיר על הזיופים.

המתמודדת הבאה היא ויולט קנינו שבחרה לבצע את השיר "אהבה ללא גבולות". "זמרת על" הכריז ירון אילן בסיום הביצוע, ושאר השופטים הצטרפו למחמאות. דודו העריך את הבחירה הקצבית, ואייל סיכם: "ביצוע פגז".

האחרונים לשיר היו האחים ממן עם הביצוע שלהם ל"ממכרת", והשופטים חשבו שהם חזרו בתחרות. ירון אילן היה מבסוט מהביצוע, אופירה אהבה את השואו וגל חשב שזה היה ביצוע מצויין. אצל עדי לעומת זאת הביצוע לא עבר מבחינה קולית. "יש לך משהו נגדנו" השיב יצחק, ואילו עדי לאון מיהר להגיב: "אני אומר את מה שאני חושב".

בסיום הסיבוב הראשון, אייל הפתיע את ויולט קנינו שהיא הראשונה בנבחרת שעולה ישירות לגמר.

אורח הכבוד:

דודו עלה לבמת "אייל גולן קורא לכם" וביצע את השיר החדש "מתוק ודבש", לא לפני שמרינה הגיעה במיוחד מחדר המתמודדים כדי לצפות בהופעה.  

בסיבוב השני שרו המתמודדים עם הביצועים החלשים ביותר הערב:

רגע לפני שפתח רועי עזר את סבב הביצועים השני, הוא נכנס לסערת רגשות ולמרות הדמעות, הוא פתח את סבב גלגל ההצלה עם השיר "חזק יותר" של איילן גולן. עדי לאון חשב שהפזמון האחרון נשמע טוב, ואילו אוחובסקי חשב שהדמעות של רועי עשו לו טוב לביצוע. גיספן וירון אהבו את הרגש שיצא ממנו, ואייל סיכם: "אתה באת להילחם".

מיד אחריו עלתה בר כהן עם השיר "הזדמנות שניה" של עופר לוי, והשופטים שמחו שהיא חזרה למסלול. "ככה באים למלחמה" הכריזה אופירה, לעומת אוחובסקי שחשב שיש בה משהו סגור היום. הבאה להילחם על מקומה בחצי הגמר היא עדן בן אבו עם השיר "מתגעגע" של תומר חן, ועדי לאון חשב שזה היה ביצוע טוב. יוסי קרא לה "גיבורה" ואייל החמיא לה על הרגש שיצא ממנה בביצוע. המתמודדת האחרונה שעלתה לשיר היא עדן ענקי עם ""enta hie של ננסי אג'רם, והשופטים התלהבו מהביצוע. "את שורדת בינלאומית" תיארה אותה אופירה, ואייל סיכם: "זה היה אחלה ביצוע".

_OBJ

לאחר התלבטות ארוכה, אייל החליט להיפרד בלב כואב מרועי עזר ועדן בן אבו.