דו קרב ציפורה איבגי מול ספיר מלכה 

ציפורה פתחה את הדו קרב עם השיר "אליך אלוהי" של אביהו מדינה, וירון העיר על הדימיון שלה לעופרה חזה. גיספן הבחין שציפורה רועדת במהלך השיר והיא בתגובה החליטה לשתף את השופטים בתקופה שהיא עוברת ועל החרם החרדי שהיא עוברת: "מאז התכנית ביטלו לי את ההופעות". אופירה התרגשה מהביצוע וגל הזדהה עם הסיפור של ציפורה בתור אחד שחווה גם כן חרם מהציבור החרדי בעקבות נטייתו המינית. עדי שם בצד את הסיפור של ציפורה, ואמר שהבתים היו מזוייפים. "חייו של זמר הם למעלה ולמטה" סיכם אייל, והוסיף: "צריך לדעת להתמודד עם זה".

מיד אחריה עלתה ספיר מלכה עם השיר "שמע בני" שמבצעת זהבה בן, וגל חשב שהביצוע היה מאוד יפה. השופטים הסכימו שההחלטה בין השתיים קשה, אבל אופירה חשבה שבציפורה יש משהו יותר מיוחד מספיר. ירון אילן חשב שיש לה יכולות שהיא לא מביאה לידי ביטוי: "תפסיקי עם האדישות שלך", ועדי לאון העיר לה על הדינמיקה למרות שהסכים עם ירון שהיא זמרת טובה. בסיום הדיון אייל החליט שהמתמודדת שעולה לנבחרת היא ציפורה איבגי.

דו קרב זהבה כהן מול אסף גיאת 

זהבה פתחה את הדו קרב עם השיר "חלום מתוק" של מושיק עפיה ושלומי סרנגה, והשופטים לא התלהבו מהביצוע. "תתפללי לביצוע לא משהו של אסף" אמרה אופירה, וגם מבחינת גל הביצוע לא החזיק בעד עצמו. מיד אחריה עלה אסף גיאת עם הקלאסיקה "חלום" של זוהר ארגוב ועדי לאון הכריז: "זה היה ביצוע מושלם", ירון הסכים ואף התלהב מבחירת השיר. בסיום הדיון של השופטים אייל החליט שאסף הוא המתמודד שעולה לנבחרת.

דו קרב גיידה אבו אועד מול עידו ג'רפי 

גיידה פתחה את הדו קרב עם הדואט "עד הסוף" של שרית חדד ואייל גולן. "ריגשת אותי עד דמעות" אמר ירון אילן, ואילו אופירה אסייג ביקשה ממנה לא לשכוח מי נתן לה את הבמה הראשונה לשיר בה וחתמה: "והמבין יבין". אוחובסקי המשיך להתלהב מהביצוע: "הערב התחיל עכשיו", ועדי לאון החליט לחשוף את סוד הקסם שלה: "דינמיקה דינמיקה דינמיקה".

מיד אחריה עלה עידו ג'רפי עם השיר "סימני הזמן" של משה פרץ. בסיום הביצוע השופטים החמיאו לשניים על הפרגון ההדדי, ואייל סיכם: "גיידה ריגשת אותי מאוד" ואז פנה לעידו: "אם אתה תמשיך לשיר כמו ששרת עכשיו אתה תגיע לסוף". עדי לאון חשב שעידו פרפקציוניסט ייתר על המידה וביקש לתת לו טיפ: "תתחיל לשחרר מעצמך". בסיום הדיון, השופטים הסכימו פה אחד ואייל החליט להעביר את שני המתמודדים לנבחרת.

דו קרב ליאל יפת מול איהב עטילה 

ליאל פתחה את הדו קרב עם השיר "עד יום מותי" של איציק קלה, ועדי לאון לא התלהב מהביצוע: "את לא זמרת מזרחית". אוחובסקי לעומת זאת, חשב שהיא בחרה שיר שלא מתאים לה אבל שהיא אחת הכוכבות של התוכנית.

מיד אחריה עלה איהב עטילה עם השיר "אתן לך שנים" של ליאור נרקיס. בסיום הביצוע גיספן מחא כפיים לאיהב, ואילו גל חשב שבעברית הוא שר פחות טוב. "המילים בעברית עדיין קשות לך" אמר עדי, אבל בכל זאת חשב שיש לו את זה. בסיום הדיונים אייל החליט שאיהב הוא המתמודד שיעלה לנבחרת הסופית של "אייל גולן קורא לכם".

החלק הראשון בבחירת הנבחרת הסתיים, והרשימה הסופית תיסגר בשבוע הבא: "אייל גולן קורא לכם" ראשון ושני ב-18:30, ערוץ 24.