איך את מתכוננת לגמר הגדול?

"אני רוב הזמן בחזרות אבל היום למשל עשיתי יום כיף עם ויולט ובר. מדדנו בגדים והלכנו לסדר את השיער לקראת הגמר. עשיתי שינוי מרענן בתסרוקת, ולדעתי השיער שלי הולך להיות ההפתעה של הגמר", היא מצחקקת. "אני מאוד נהנית מהחזרות בגלל שאני אוהבת את השירים שבחרתי לבצע. ובכלל, ויולט ובר הפכו ממש לחברות אמיתיות שלי, אני אוהבת אותן ומתקרבת אליהן בכל יום".

מה הביצוע הכי טוב שלך בתוכנית?

"לדעתי הביצוע הכי טוב שהיה לי בתוכנית הוא האודישן הראשון שלי. שרתי את "אם תדע את האמת" ולא חשבתי על המילים, לא הסתכלתי על אף אחד, פשוט שרתי ישר מהלב. אחרי האודישן הזה התחלתי להרגיש את הלחץ בתוכנית, ובכל ביצוע ממנו והלאה חשבתי אם אני הוגה את המילים בעברית נכון. מאז אני עולה לבצע שירים ומפחדת, אולי מהלחץ ואולי ממחסום השפה".

מאיזה שופט את הכי מפחדת?

"קודם כל אני לא מפחדת מהשופטים, הם קצת מלחיצים אותי אבל אני אוהבת אותם. מי שהלחיץ אותי במיוחד היה אייל בתוכנית חצי הגמר עם ליאור נרקיס, הוא אמר לי שלא לדעת מילים זה לזלזל באמן שעומד מולי. אולי זה היה מלחץ, כי כששרתי את זה לבד בחזרות זה יצא מהמם".

איך את מתמודדת עם התגובות ברחוב?

"ברחוב התגובות מושלמות, אנשים אוהבים אותי וזאת הרגשה טובה מאוד. בפייסבוק אני משתדלת לא להתייחס לתגובות הרעות. פעם התרגשתי מהדברים האלה, אבל אז הבנתי שזה בסדר שיהיו אנשים שלא יאהבו אותי, שיהיה להם בכיף".

מה לדעתך התכנית נתנה לך?

"התכנית נתנה לי פרסום, אהבה וגם לימדה אותי הרבה שירים בעברית. אני עובדת על המבטא שלי כל יום, ונעזרת במתמודדים האחרים. אני עוזרת להם עם הערבית והם עוזרים לי עם העברית ככה שהתחרות בשבילי היא בכלל לא תחרות".

מי לדעתך יינצח בגמר?

"אני יודעת שזה לא נורמלי, אבל אני רוצה שכולם ינצחו בגמר. מקווה שזאת תהיה אני אבל אם לא, אני חושבת שבר היא החזקה ביותר מבין המתמודדים. הגמר נופל בדיוק בזמן ליום ההולדת שלי, אז אני בעיקר מקווה שביום הולדת 20 שלי יהיה לי מזל והמשאלה שלי תתגשם".

"אייל גולן קורא לכם" אירוע הגמר, בשבת ב-21:00, ערוץ 2