החלק השני של שלב הדו קרבים נפתח, והמועמדים שנשארו עלו להתחרות ראש בראש על כרטיס לנבחרת

דו קרב רועי עזר נגד ויולט קנינו

רועי עזר בחר לבצע את השיר "כתבתי לך מכתב" של ליאור פרחי, וירון אילן העריך את הבחירה הקצבית. עדי לאון הסכים עם ירון, ואילו גיספן חשב שהוא נשמע יותר כמו זמר חתונה. מיד אחריו עלתה ויולט קנינו עם השיר "כשאחר" של אייל גולן, כשבסיום הביצוע גיספן קם על רגליו ומחא לה כפיים. "היא קוסמת" הוא הכריז בהתלהבות, ואילו ירון אילן אהב את היכולת שלה לתת פרשנות משלה לשירים. השופטים הסכימו ביניהם לגבי הביצוע של ויולט, ולבסוף אייל החליט שהיא זו שתעלה לנבחרת.

דו קרב יצחק וחביב ממן נגד לואי עלי

יצחק וחביב בחרו לבצע את השיר "ARAGE" בשפה היוונית, ביצוע שגרם לעדי לאון התלהב מעבודת הקולות. ירון אילן התוודה שבא לו להיות האמרגן שלהם, ואילו גיספן חשב שהם עמדו באתגר הקשה ביותר – לרגש כששרים בשני קולות. ההתלהבות מהאחים לא פסקה כאן: "הם הדבר הכי חם בתכנית הזאת" הכריזה אופירה, והוסיפה: "מעניינים בצורה בלתי רגילה". מיד אחריהם עלה לואי עלי עם השיר "מלאת אהבה" של אייל גולן, כשבסיום הביצוע, אייל ביקש מהסאונדמן לגזור את הקטע לתכנית של ירון אילן, והזמין אותו לבצע ביחד איתו את השיר בהופעה הקרובה בקיסריה. אוחובסקי דמע מהביצוע, ועדי לאון החמיא ללואי על כישורי השירה שלו: "הוא פותח לי את הלב, מדובר באומן". לאחר דיון סוער בין השופטים לגבי מי יעלה לשלב הבא, אייל החליט שלואי הוא זה שמנצח בדו קרב ותופס מקום בנבחרת העונה.

תלת קרב בר כהן, עדן בן אבו ואושר כהן

בר כהן פתחה את התלת קרב עם השיר "ואני שטה" של זהבה בן כשבסיום הביצוע הכריז עדי לאון: "את דוגמנית של שירים", ואייל החליט להעביר אותה ישירות לנבחרת. מיד אחריה עלתה עדן בן אבו עם השיר "תפוס" של מושיק עפיה, "זה היה מהמם ומדוייק" התלהב עדי.

מי שסגר את התלת קרב היה אושר כהן שבחר לבצע את השיר "ביום הזה" של אגם בוחבוט. עדי החמיא, ואילו אוחובסקי לא השתכנע מהביצוע: "בשלב הזה צריך יותר". אופירה לעומתו חשבה שזה היה ביצוע מרגש, וגיספן הרגיש שאושר לא חושף את הזהות האמיתית שלו במוזיקה.

אורחת הכבוד:

לאחר שמונה שנים של שתיקה, הזמרת אסאלה בוחרת לחזור להופעת אורח מיוחדת בתכנית עם הלהיט "מלכת הלבבות".

מי עולה לנבחרת?

בסיום התכנית אייל החליט שמי שיצטרף לויולט, לואי ובר בנבחרת הם התאומים ממן ועדן בן אבו. בנוסף, אייל הכריז על עידו ג'רפי וגיידה אבו אועד כמצטיינים של הפרק, שעוד השבוע יעברו את טבילת האש הראשונה שלהם במקצוע, ויישמחו חתן כלה בחתונה.

מחר פרק המהפך ב-"אייל גולן קורא לכם" בשעה 18:30, ערוץ 24