המתמודדת הראשונה היא שרה בלאי בת 19 מנתניה, שבחרה לפתוח את התכנית עם השיר "אלה" של משה אזולאי. עדי לאון וירון אילן המליצו שלא להעביר אותה בגלל שזייפה לאורך הביצוע, אייל החליט לשמוע בעצתם ולא להעביר אותה לתכנית הבאה.

האודישן הבא שייך לאיהב עטילה בן 23 מבית בג'אן, שבחר לבצע את השיר "חביבי יא עיני".  בסיום הביצוע, אייל ביקש ממנו להמשיך לשיר "הפרח שנפל" ואיהב נענה לבקשה והפליא בביצוע מרגש ומדויק. בסיום הביצוע השופטים שאלו את איהב למי שר את השיר בכזאת כוונה, והוא סיפר על חבר שנהרג יום לפני התכנית מרימון. ירון אילן ניגש להצטלם איתו ועדי לאון החמיא: "אתה כישרון מולד". אופירה הכתירה את הביצוע כמושלם וליוסי גיספן נגמרו המחמאות: "מה שלא היה טוב בביצוע זה שהוא נגמר". אייל החליט להעביר את איהב ישירות לתכנית הבאה לא לפני שנתן לו חיבוק מחזק גדול.

מיד אח"כ הגיעה ליאל נחתום בת 16 מפתח תקווה, שבחרה לשיר את "כשאת הלכת" של משה פרץ. גל לא נהנה מהביצוע: "זה היה טיפה צעקני", ואילו גיספן רצה לשמוע אותה גם בשיר קצבי. הביצוע עשה לאופירה "נעים באוזן" ועדי חשב שהיא צריכה עוד לעבוד על השירה שלה. אייל לעומת זאת חשב שמגיע לה עוד הזדמנות והעביר אותה לשלב הדו קרב.

המתמודד הבא הוא אדיר דנון בן 29 מדימונה, שבחר לבצע את השיר "אתה המלך" שהלחין לאייל גולן. בסיום הביצוע, אייל סיפר על הדרך שבה מילות השיר הגיעו אליו: רוכב אופנוע דפק לו על החלון באיילון וזרק לו דיסק. לירון אילן הפריע הפאתוס ואופירה חשבה שמגיע לו צ'אנס בשלב הבא. אייל הסכים איתה והחליט לשמוע אותו גם בשלב הבא.

האודישן הבא שייך לשקד רותם בת 16 מקריית אונו, שבחרה לשיר את "שקרן" של שוש רם. ירון אילן אהב את בחירת השיר, לעומת אופירה שחשבה שהשיר לא עושה איתה חסד. גיספן חשב שהיא צעירה מדי, ואייל בחר לחכות עם ההחלטה עד לסיום האודישנים.

מיד אח"כ הגיע יקים אמסלם לבצע את השיר "בן אדם" של יניב בן משיח. גיספן חשב שזה היה ביצוע בינוני, ואוחובסקי הוסיף: "זה לא היה מוצלח". עדי לאון העיר לו על הזיופים ואייל החליט שלא להעביר אותו לשלב הבא.

המתמודדת הבאה היא נטלי פרץ, בת 22 מכפר שמאי שבחרה לבצע את השיר "מנגינה" של עדן בן זקן. "זה בוסרי מדי" אמר גיספן, לעומת אופירה שחשבה שיש בנטלי משהו. "לא ריגשת אותי וזה לא עשה לי כלום" אמר עדי לאון, והשופטים מיהרו להרגיע אותו. אייל גולן סיכם שהיא זמרת ששרה נחמד, אבל שמבחינה מקצועית זה לא ברמה של התכנית.

האודישן האחרון שייך לאמיר אביב בן 29 מראשון לציון, מתמודד שהשתתף בעונה השלישית של "אייל גולן קורא לך" ובחר לחזור ולתת לחלום הזדמנות נוספת. אמיר ביצע את השיר "נטלי" של נתי לוי, וגיספן חשב שהביצוע לא מספיק טוב. עדי לאון לעומת זאת, חשב שהוא ביצע את השיר טוב ודייק בסלסולים. אייל החליט שלאמיר מגיע צ'אנס, והעביר אותו לשלב הדו קרב.

מי עולה לשלב הדו קרב?

איהב עטילה עולה ישירות לשלב הבא

דו קרב בנות: ליאל נחתום מול שקד רותם

דו קרב בנים: אדיר דנון מול אמיר אביב

אורח הכבוד

קוראים לו מאור אדרי והוא הצטרף לספת השופטים בשעה השלישית של התכנית וגם כיבד את הנוכחים בביצוע שלו לשיר "קטנה"

שלב הדו קרב

אדיר פתח את שלב הדו קרב עם השיר "נסחפת כמו ילדה" של אג'אר, ואייל החמיא לו בסיום הביצוע על שמחת החיים. "נהנתי באופן יחסי" אמר גיספן, וירון חשב שזה ביצוע טוב יותר מהקודם שלו. גל אוחובסקי לעומת זאת חשב שהביצוע נשמע כמו בקריוקי, ועדי לאון תיאר את השירה שלו כ-"פרווה". מיד אחריו עלה אמיר אביב וביצע את השיר "כל יום נולד שתחזרי" של יואב יצחק, "פחות אהבתי את הביצוע הזה" התוודה ירון, כשאליו מצטרפים לדעה שאר השופטים.

את דו קרב הבנות פתחה ליאל נחתום עם השיר "חוף הזהב" של זהבה בן. "יש לך צבע קול של ילדה" אמר עדי לאון וחשב שהיא צריכה עוד שנה שנתיים להתבשל, אוחובסקי הסכים עם עדי: "את צעירה וזה לא מתאים לתחרות". מיד אחריה עלתה שקד רותם לבצע את השיר "כולנה" של השופט האורח – מאור אדרי. אופירה החמיאה לה על האומץ לשיר מול קהל בגיל כל כך צעיר, ואילו ירון אילן חשב שזה לא היה ביצוע טוב. אוחובסקי הסביר שיש לה קול נהדר, אבל שגם היא צעירה מדי, וצריכה עוד כמה שנים להתבשל.

תוצאות

לאחר התלבטות אייל החליט שאיהב עטילה הוא המנצח היחידי של הערב, וסגר את התכנית עם ביצוע שלו לשיר "יא בינתי סולטן".