להיות שופט זה מקום נורא מבאס", מודה שי כרם בפני בנות "מאמאלנד", שאירחו את חבר קבינט הפופ של "ישנן בנות" לשיחה גלויה ופתוחה. "זו פעם ראשונה שאני בפרונט, וזו לא מליצה ולא קלישאה - זה פשוט מבאס. עברתי את זה גם בסיבוב של דנה ב'כוכב נולד' כשהייתי לידה, וכל הדחה הייתי בוכה, הייתי עומד עם דמעות. יש בזה משהו לא הוגן, אכזרי. אל תשלחו את הילדים שלכם לריאליטי".

יחד עם זאת, הוא טוען ש"ישנן בנות" היא לא ריאליטי רגיל במובן שההדחות הן לא העיקר. "התוכנית נראית אחרת ונשמעת אחרת - אנחנו באים מתוך אידאולוגיה לחזק את הפופ כך שזה מעבר להדחות. הדחות זה רק דבר הכרחי".

איך הוא הגיע לקבינט הפופ של דנה בכלל? שי מתאר את המהפך שעבר מאיש של אחורי הקלעים - הוא משמש כמנהלה האישי של דנה כבר כמעט 15 שנים - לאיש של לפני המצלמה. "סוג של נדחפתי ונבעטתי לשם", הוא מגלה, "הרעיון היה של ההפקה, ואז דנה אמרה לי 'פעם אחת תסבול את מה שאני סובלת, תשב לידי ותראה מה זה הסבל הזה'".

"בצילומים עצמם אני מאוד נהנה ולא מודע לזה שיש מצלמה ושזה מצולם", הוא מודה. "לראות את זה זה סבל - אני לא יכול לראות את עצמי".

ואיך הוא חושב שהולך לו? "זה מוזר ומעניין. אני לא מעליב, אבל משום מה אני היחידי שחושב ככה". מה שבטוח זה שיש אהבה גדולה בינו ובין חבר קבינט הפופ שמצדו השני, צדי צרפתי. "אני כל כך אוהב את האיש הזה", הוא מודה, "הוא בן אדם אמיתי ומהלב. אתמול התווכחנו בתוכנית וכל הלילה זה הטריד אותי, אז התקשרתי אליו והוא אמר לי 'זה בסדר שי, זה בסדר'".

על מה צדי וירדנה מתווכחים מאחורי הקלעים?

הבנות בוחרות: מי יותר סקסי, לאון או מייקל?

סלפי עם דנה: התמונות מחדר החזרות

איך חגגו ב"ישנן בנות" יום הולדת לדיווה? צפו בקטע ובתמונות מאחורי הקלעים