דיאנה דיין לוזון, המוכרת יותר בתור דידי מהאח הגדול, עלתה לארץ מטקסס לפני פחות משנה, וכבר הספיקה מאז להיכנס לבית הכי מפורסם במדינה (ההוא בנווה אילן). הערב (ב') היא תופיע שוב על המסך שלכם, והפעם היא תשיר במטרה להתקבל לאחת הלהקות של "ישנן בנות".

דידי לוזון בביקיני ספטמבר 2013 (צילום: צ'ינו פפראצי)
גבירותי ורבותי, קבלו את דידי! | צילום: צ'ינו פפראצי
"באתי לתכנית כי אני אוהבת לשיר ולרקוד ואני חולמת להיות זמרת, אבל יותר מזה כי אני חושבת שדנה היא מלכה. דיברתי איתה, והיה לנו מג'יק ביחד, זה הספיק לי", מספרת דידי, "לפגוש את דנה היה מדהים, אני יכולה למות עכשיו כי אני מעריצה גדולה שלה".

קט פייט? לא כשדידי בסביבה

באודישן שישודר הערב (19:00, ערוץ 24), דידי ביצעה את אחד מהשירים של להקת הבנות האגדית 'דסטניז צ'יילד', ונראה שהיא לא לגמרי מרוצה מהבחירה: "זה קשה לשיר לבד במקום ארבע בנות, אז אפשר להגיד שאולי זאת לא הייתה בחירה נכונה. לא נורא - גם אם עשיתי את הפאדיחה של החיים שלי אני מאושרת, כי מכל דבר לומדים".

לאון ודידי בבריכה (תמונת AVI: mako)
מתגעגעת לבית האח? | תמונת AVI: mako

זה היעד הבא – להיות זמרת?
"אני אוהבת לשיר, לרקוד ולבדר את הקהל, הכל תלוי בסיטואציה הנכונה. הכל פתוח ושום דבר לא יעצור אותי בדרך".

איך זה להיות כל כך הרבה בנות על סט אחד?
"כולן היו בסדר, היו בנות עם אנרגיות טובות והיה ממש נחמד", משחזרת דידי ומנפצת לנו את בועת ה'קט-פייט', "בסופו של דבר אנחנו היינו הבנות החדשות מול הלהקות שכבר קיימות, והשתדלנו לשמור על פרספקטיבה".

דידי וירדן מקבלות הטענה חריפה (תמונת AVI: mako)
ירדן מפרגנת: חברות עוד מהבית | תמונת AVI: mako

ומי שמפרגנת לה לאורך כל הדרך היא החברה הטובה מבית האח הגדול, ירדן עוז, ששומרת איתה על קשר עוד מהימים שנכנסו ביחד לבית במשימה הסודית: "אני בקשר טוב עם ירדן, והערב אנחנו אפילו נפגשות כדי לחגוג ביחד", היא מספרת בהתרגשות, "חוץ מזה שמרתי על קשר גם עם לאון ועם אור ודור". אז שיהיה בהצלחה באודישן!

_OBJ

>>בלעדי: למה דנה הזהירה את מיטל מ'אלניניו'?

ישנן בנות: פרק ההדחה, הערב (ב'), 19:00 בערוץ 24