זוכרים שבתחילת העונה של "ישנן בנות" סיפרנו לכם על מפגש הדיוות בין דנה אינטרנשיונל וירדנה ארזי, ועל כך שדנה רצתה את ירדנה בתוכנית כדי שתהיה השופטת הטובה? ובכן, סביר שגם דנה עצמה לא ציפתה למה שקרה במהלך העונה הראשונה. מתברר שכשלירדנה ארזי יש מה להגיד, היא באמת לא עוצרת את עצמה.

בין פניני החוכמה שלה שהתגלו עד כה: "הביצוע היה פרווה", "זה לא היה היום שלך", "זה היה כמו כרוז בקניון שצועק", "דמיינתי אוטובוס מטיילים שהמדריכה מסבירה 'תסתכלו לשם, תסתכלו לשם'", "לא הרגשתי את העוצמה שלכן כלהקה", יש לך גישה מבאסת", "את לא סוחבת בעליות", "הגיע הזמן להתבגר", "שירוולת את הביצוע הזה בנועם" ועוד ועוד ועוד. 

"היא אומרת דברים מהבטן", מסביר שי כרם שיושב לצדה בקבינט,  "דברים חכמים שיכולים לעזור לבנות. אין פה רוע, יש פה כנות ואמת. לשבת ולהגיד על משהו לא טוב שהוא טוב - זה רוע". "היא לא קשוחה, היא ישרה", מסכים צדי צרפתי. "אם היא מרגישה דבר - היא תאמר אותו".

גם חברה קרוב דרור נובלמן שביקר על הסט אומר - "היא כמו נשיא ארה"ב - אי אפשר תמיד רק טוב, לפעמים צריך יד קשה וזרוע נטויה אבל יש מאסטר פלאן - אם הן יקשיבו לעצותיה, הם יעלו מעלה מעלה. מבחינתי היא ראויה להחליף את דליה דורנר בבג"ת כנשיאת בית המשפט העליון".

הדיווה הבינלאומית דנה אינטרנשיונל מצטרפת לחגיגת השבחים: "גם כשהיא אומרת משהו רע, העיניים שלה מביעות את זה בצער וברוך. יש לה אינטיליגנציה מאוד גבוהה ושליפה מהמותן, היא כל כך ייצוגית ועושה עבודה טובה. בתוכניות זמר אחרות יש שופטים שצריך לתת להם בעיטה החוצה. ירדנה יושבת על משבצת שכל כך מתאימה לה".

ומה יש לכבוד השופטת לומר להגנתה? "תמיד אמרתי שאני לא רוצה ללכת לריאליטי כי אני אצא מפלצת. אני אומרת את האמת. מצד שני, אנחנו שם כדי להביע דעה. פוצי מוצי כל אחד יכול לומר. אני אוהבת את ההפקה והיה לי נעים. אני בדרך כלל לא מבלה תוך כדי עבודה - אבל כאן ביליתי".

שי כרם: אל תשלחו את הילדים שלכם לריאליטי

מושיק עפיה מודה: קולולו היא הפייבוריטית שלי

הסולחה הגדולה של בנות להקת A ליסט