ערב לא פשוט עבר על הבנות של "ישנן בנות" - שמונה סולואים, שתי הדחות, חמש מועמדות חדשות ושתי חברות חדשות בלהקות אל ניניו וקולולו. "כולם יצאו בבלבול גדול", אומרת מיטל אזולאי מאל ניניו, "חלק מהשופטים אמרו לנו שיש פער מסוים בין הבנות בקבוצה, חוסר כימיה. אני לא הרגשתי את זה כמישהי מתוך הקבוצה. כשאת מתחברת רגשית לבנות, זה כמו לאהוב מישהו ולא לראות את הפאקים שלו".

"באתי בתור רקדנית ושרתי כל החיים", מבהירה רחלי דוידזון מאל ניניו שהודחה הערב, "אבל לא במסגרת מקצועית. אני חושבת שיש לי פייט מאוד רציני פה בשירה".

רק מורן קריץ מקולולו מנסה להעלות את המורל: "אפשר לקחת את הכל על הצד החיובי - יש לכל אחת הזדמנות לשיר סולו, להתבטא, ולתת בראש".

בתיה שלי מקולולו, שהפכה להיות אחת מהבנות שהודחו מהתוכנית, מספרת שהבנות מתבאסות שמישהו אחת הולכת ומכניסים גוף זר לתוך החבורה. "אני לא חושבת שיש מישהי שמתאימה לקולולו יותר ממני, אבל אני בטוחה שהלהקה תצליח, יש שם בנות מדהימות מבחינה ווקלית ומבחינת אישיות".

ובתוך כל ההמולה הצטרפו גם שתי בנות חדשות - אלה רובל ודניאל ברדה. "יש פה בנות טובות אז קשה", מודה אלה, "הייתי בטוחה שלא אעבור. אני לא מרחמת על דנה". דניאל מודה שבנות אל ניניו כבר קיבלו אותה יפה עם חיבוקים. "זה מה שרצינו וזה קרה וקורה", הן מסכמות, "עכשיו ניתן בראש".

"בריטני ספירס לא הייתה יכולה לעשות את זה": הבנות מדברות מאחורי הקלעים

"יש פה אפקט של וואו": ביקרנו בצילומי התוכנית הראשונה 

"אתה מזייף שזה כואב": היציאות של צדי ודנה

בנות, גם אתן יכולות: רוצות להשתתף בתוכנית?