רגע אחרי הגמר הגדול, התפנו חברי קבינט הפופ, יחד עם להקת הבנות הבאה של ישראל, הלא היא מפתח סול, לנוח מכל הדרמה ולהתארח באולפן "לילה טוב בנות" לשיחה של פוסט מורטם.

"זו לא הייתה בחירה קלה", מודה דנה, "זה תהליך שעברנו במשך החודשיים האחרונים ואת לומדת להכיר את הבנות. אבל בשורה התחתונה הלהקה שנבחרה זה קודם כל בגלל הגרונות שלהן, מבחינת ביצועים היא שרה הכי טוב. היא לא הייתה הלהקה שרוקדת הכי טוב, אבל הדבר הכי חשוב הוא היחסים הבין אישיים. רואים שכיף להן להיות ביחד וככה יהיה אפשר לעבוד. יש להקה שהגיעה לשלישייה ואחת מחברותיה כבר החליטה שמרוב הפרסום שעלה לה לראש, היא לא יודעת אם מתאים לה להקה". "אני שיבחתי באופן קבוע את מפתח סול", אומרת ירדנה. "גם אני מאוד אהבתי אותן", מוסיף צדי.

כמו כן, מתברר שההדחה של צ'ייסר רגע לפני קו הסיום הכתה גלים בקבינט: "כן, אני מאוד הופתעתי", אומר צדי, "כיוון שצ'ייסר הייתה הלהקה הכי טובה בסיבוב הראשון, היה להן נאמבר אדיר, מדברים פה על להקה שמסוגלת גם לשיר וגם להתנועע". "אני לא ממש הופתעתי אלא התאכזבתי מאוד", אומר שי, "כי בדרך כלל לקהל יש נטיה לבחור בעממיקו, וצ'ייסר לא היו עממיקו. הגיע להן להיות בגמר וארבעתנו התאכזבנו".

איך הם מסכמים את העונה? "זו הייתה התוכנית המוזיקלית הקשה ביותר מכל תוכניות המוזיקה שיש", מכריז שי, "גם בגלל עניין הכוריאוגרפיה, גם לזוז גם לרקוד וגם הרמוניה קולית של ארבע בנות. בנות יקרות, ריגשתן אותנו וזה היה כיף גדול ותענוג גדול לראות אתכם כל שבוע עובדות כל כך קשה ומביאות את התוצאות הכל כך יפות האלו".

גם שרת הפופ ירדנה ארזי מסכמת את החוויה מטבילת האש שלה על כס השיפוט: "הקבינט הזה עוטף וחברי וזה מרגיש בבית. אני רוצה לציין שאני מלאת התפעלות לבנות כי אני יודעת שהן עבדו במינימום זמן, לשיר ולרקוד בלי פרומפטר, לזכור הכל בעל פה - צדי ואני היינו בטוחים לכל אורך העונה שזה פלייבק".

הזכייה תפסה את חברות מפתח סול בהפתעה מוחלטת: "אני באופוריה", אומרת בר שמרון, "לא האמנתי שאני ספציפית אגיע לכאן ושאנחנו כלהקה נגיע לכאן, וזה עדיין לא מתעכל". "מה שרצינו זה רק לשיר שני שירים", מודה שרון שפיגל.

מי הן חשבו שתזכה? "A ליסט", הן מודות בפה מלא, "אפילו אמרנו להן 'כיף לנו להפסיד לכן'".

ולשאלת מיליון השקל - האם הבנות ישארו חברות? "כן, לגמרי", הן בטוחות. "אנחנו רוצות להופיע בקיסריה, או מינימום בבית גיל הזהב".

אין תמונה
ולקינוח: הסלפי שלנו

להקת הבנות הבאה של ישראל: מפתח סול

50 דברים שלא ידעתם על דנה אינטרנשיונל

אצלנו בקבינט: כל הופעות האורח של "ישנן בנות"