"קורה ששוכחים מילים, בטח שהלחץ כל כך גדול", אמר ליאון רוזנברג שניות ספורות לאחר שסיימה ויקה טיולנב את הסולו שלה בתוכנית הקרובה של "ישנן בנות". ויקה, כזכור, הועמדה בתוכנית הקודמת להדחה יחד עם כל חברות להקת קנדי פופ, ונאלצה לעלות לבמה ולשיר סולו כדי להיאבק על חייה בתוכנית.

אלא שרצה הגורל והלחץ הכריע את ויקה, שנאלצה לאלתר על הבמה לאחר ששכחה את רוב מילות השיר שבחרה לשיר, "הבלדה על חדווה ושלומיק". ראוי לציין שויקה נשארה על הבמה עד סוף השיר, לא ירדה באמצע או ביקשה לעצור. "למדתי את השיר הרבה מאוד זמן", הודתה לאחר הביצוע, "פשוט המילים לא נכנסו לי לראש".

איך הגיבו השופטים בקבינט הפופ? רובם תמכו וחיבקו. "רואים שאין לה ביטחון בשמיים", אמרה דנה אינטרנשיונל, "אבל עצם זה שהיא התבלבלה ונשארה לעמוד על הבמה, וכמעט שלא הרגשת שקרה משהו קריטי בשפת הגוף שלה - לא כל אחת יכולה לעמוד בזה".

שי כרם הוסיף: "אני רוצה לחבק אותך ולהגיד לך שכשברחת מהמילים - זה היה יותר טוב משהיית במילים. לא היית שם ולא היית בשיר. את שורפת את המסך, אבל הפעם זה הדבר היחידי הטוב שאני יכול להגיד". ורק ירדנה ארזי סיכמה בשלוש מילים - "איזו החמצה מפוארת".

השופט האורח מושיק עפיה, לעומת זאת, ריחם קצת פחות: "היא לא הגיעה מוכנה, זה היה נשמע כאילו פעם ראשונה היא פוגשת את השיר ושרה אותו, גם בזה ששכחה את המילים וגם בטונים".

האם האמפתיה לויקה בקבינט תציל אותה מההדחה בסוף התוכנית? צפו ביום שני ב-19:00 בערוץ 24.

עכשיו מתחילות הדמעות: מה הולך לקרות ב"ישנן בנות"?

שאלון גבר עם ליאון רוזנברג: "בסוף אנחנו עושים כל מה שאתן רוצות"

שי כרם: "אל תשלחו את הילדים שלכם לריאליטי"