יש לכם שבוע שלם להתרגל לזה, ושלא תגידו שלא הזהרנו: ביום ראשון הבא, ה-19.1, דנה אינטרנשיונל מגיעה לערוץ 24, והיא לא מתכוונת לזוז משם עד שלישראל תהיה להקת בנות חדשה ולוהטת.

התוכנית "ישנן בנות", שתשודר בערוץ בימי ראשון-שלישי בשעה 19:00, עומדת להיות שואו אחד גדול של פופ וגלאם, שמטרתו לבחור מבין 8 להקות של בנות צעירות ובועטות את ההרכב הנשי הבא שיעשה לישראל את מה שעשו ה"ספייס גירלז" לבריטניה. 

דנה, כמובן, תהיה השופטת הראשית אבל היא בהחלט לא היחידה. לצדה יישבו צדי צרפתי (האיש וה"ליד"), ירדנה ארזי (שיודעת דבר אחד או שניים על להקת בנות) ושי כרם (שיודע דבר אחד או שניים על דנה אינטרנשיונל). מדי שבוע תעמיד כל אחת משמונה הלהקות הפוטנציאליות שואו נוצץ בפני חבר היועצים הנ"ל, והלהקה שתדורג במקום האחרון מדי שבוע תאלץ להחליף את אחת מחברותיה. בשלב מתקדם של התוכנית ינופו הלהקות עד שתיוותר האחת והיחידה.

לאון רוזנברג ישתדל לעשות סדר בכל הבלאגן כמנחה התוכנית, ולעזרתו ייחלצו השרירים (ואיך לא, הקוביות) של מייקל לואיס, שיתפקד כמראיין והמרענן הרשמי, וינסה לנווט בין כל הבנות.

אין תמונה
תחליף לבלי חולצה. מייקל לואיס מרשים את דנה

הפרומואים לתוכנית, שכבר רצים על המסך, מספקים טעימה קטנה מהאווירה של כל הדבר הזה. הם בעצמם מהווים שואו לא קטן, כאשר עשרות מומחים, אנשי מקצוע וסטייליסטים גויסו כדי ליצור את הפיל המושלם. במהלך הפרומו מחליפה דנה שלושה לוקים שונים, שאמורים להזכיר דמויות נשויות בז'אנרים בתעשיית המוזיקה - רוק, פופ ודאנס. התלבושות כולן עשויות מנייר בעבודת יד מותאמת של המעצבת מזל חסון, וכל לוק שכזה לקח שלוש וחצי שעות להרכיב - מהלחמות וסיכות ועד דבקים חמים ושדכנים.

את השיר שאתם שומעים ברקע (ועוד תשמעו כסינגל נפרד) כתב במיוחד ג'וני גולדשטיין, חצי מצמד הפופ המצליח TYP. על המילים שיוצאות מפיה של דנה אחראי הכותב אסף גפן, חלק מצוות התסריטאים הקבוע של "ארץ נהדרת", והאיש שמאחורי המערכונים של לירד ולארד. אם אתם לא ממש מצליחים להבין מה דנה אומרת בפרומו, אגב, זה לא במקרה: הוחלט בכוונה לכתוב לה טקסטים בשפת הג'יבריש שהיא כל כך שוחה בה. הבמאי גיא שגיא, שביים את כל הקליפים של דנה אינטרנשיונל משנות ה-90, ניצח גם על ההפקה הזו, והתוצאות הססגוניות לפניכם.

"כבר ביום הראשון שלוש בנות רצו בדמעות לשרותים": מאחורי הקלעים של צילומי התכנית

>> חושבות שאתן מתאימות לתכנית? דנה מחכה לכן! הרשמו עכשיו

 לעמוד הפייסבוק של "ישנן בנות"