אולפן "עולם הזוהר" לבש היום חג עם מסיבת יום ההולדת של מנחה התכנית, איציק זוהר, שחגג אמש את יום הולדתו ה-45. מי שהגיע לברך את זוהר באופן אישי באולפן היה חבר הילדות, ליאור נרקיס, שניצל את החגיגה כדי לספר על ההופעה הקרובה שלו ב-11.11 בהאנגר 11. "אני מכין המון הפתעות להופעה הזו, כשהגדולה מכולן תהיה שיתוף פעולה בשיר 'מתוק כשמר לי' עם אליעד נחום", סיפר נרקיס שהלהיב את חברי פאנל שסגרו מיד את שולחן "עולם הזוהר" להופעה המדוברת.

נרקיס, שכבר עובד על האלבום הבא שלו, ה-15 במספר, סיפר לאיציק וחברי הפאנל איך שומרים על אותן אנרגיות שנה אחרי שנה, הופעה אחרי הופעה. "אני ממש אוהב את מה שאני עושה וחשוב לי שתמיד זה יהיה מושלם", סיפר בהתרגשות, "אם ההופעה לא תהיה 100% אני אסבול אחרי זה, ובואו נגיד שאני לא אוהב לסבול כשאני חוזר הביתה. לשמחתי, אני תמיד מצליח לשמור על אנרגיה טובה כשאני עולה על הבמה".

מעבר לקריירה העמוסה, נרקיס הוא גם איש משפחה למופת, ויחד עם אשתו ספיר הביאו השניים לעולם שלושה ילדים, נתון שגרם לסקרנות רבה אצל חברי הפאנל שמיד העלו את השאלה: איך מצליחים לשלב בין הקריירה העמוסה לאשה והילדים? "אני יודע שאני חסר הרבה" התוודה נרקיס. "אני עסוק גם בשעות היום, וכמובן בשעות ערב כשאני בהופעות. אבל אני כל הזמן משתדל להשלים איתם שעות. בנוסף לכל אני גם אבא חרד, ומאז שהילדים נולדו החיים שלי השתנו לגמרי, אבל כאמור, אני משתדל לראות אותם בכל יום ולהשקיע כמה שיותר".

רגע לפני סיום סיפר נרקיס על הסינגל החדש שלו, "עשינו היסטוריה", שעלה ממש היום ליוטיוב, ולא עזב את האולפן לפני שעבר יחד עם איציק את מבחן המנטליות, בו בדקו טהוניה ומאיה בצלאל האם הגיל האמיתי של שני החברים הוותיקים תואם את הגיל המנטלי שלהם. התשובה אגב, מצחיקה במיוחד. 

"עולם הזוהר", ראשון עד רביעי, 14:00, ערוץ 24

>> לדף הפייסבוק של ערוץ 24, לחצו כאן