בנות מאמא לנד מפתיעות (תמונת AVI: mako)
מאיר אריאל מרגש אותה. גילי סער | תמונת AVI: mako
החורף אמנם מסרב להגיע, אבל מזג האוויר הקריר תמיד מכניס אותנו למצב רוח רומנטי. מדי שנה ב-14 בפברואר חוגגים בכל העולם את ה"ולנטיין דיי", חג האהבה הבינלאומי. למרות שכאן בישראל יש לנו תאריך משלנו לחגיגות, כל הזדמנות לציין את האהבה מתקבלת בברכה. לקראת יום החג ההולך ומתקרב, בנות "מאמאלנד" בוחרות את השירים הכי רומנטיים ומקדישות אותם לבני הזוג האהובים שלהם:

מירי לוי עשתה בחירה לא לגמרי מפתיעה ובחרה את השיר "בדמעות שאת בוכה" של פבלו רוזנברג: "זה שיר מדהים רומנטי ואמיתי. והכי חשוב - הוא של בעלי".

עדן הראל ומיכל אמדורסקי החליטו שהשיר הכי ראוי לחגיגות האהבה הוא "צליל מכוון" של יצחק קלפטר: "השיר פורט על כל נים רומנטי בליבי. בכל פעם שאני שומעת אותו הלב שלי נפתח. עודד ואני מאוד אוהבים אותו", אומרת עדן הראל. מיכל אמדורסקי הסכימה איתה: "גדלתי עליו והוא מזכיר לי את הילדות שלי. אני מתחברת מאוד למילים והטקסט שלו מאוד מרגש אותי", היא אומרת.

איה קרמרמן הלכה לכיוון קלאסי יותר וטענה ש"עטור מצחך" בביצועו של אריק אינשטיין ז"ל הוא השיר המרגש ביותר: "יש בו שיר אהבה, אך יחד אם זאת ניקיון וצניעות", היא אמרה.

דפנה שחר, לעומתה, טענה שאין שיר רומנטי יותר מ"עד סוף העולם" של יואב יצחק, שמזכיר לה תקופות אהובות במיוחד: "הייתה היינו קבוצה של חברים שהולכים כמעט כל שבוע להופעות של עינת שרוף במועדון ה'גנקי'. כל פעם שהתנגן השיר הזה הוא ריגש אותי והפך לאט לאט להיות השיר שמסמל את שיא האהבה. הוא תמיד נכון, מרגש ומתאים. יש בו גם אהבה ללא תנאים וללא גבולות וגם הזדהות, חברות ופרגון של בן הזוג".

אבל מעל כל השירים בלט שיר אחד שקיבל רוב מבנות הפאנל וכבש את ליבן- "לא יכול להוריד ממך את העיניים", של מאיר אריאל ז"ל: "מאיר אריאל מאוד מרגש אותי", אומרת מיכל טראוריג, "זה שיר שאני מאוד מתחברת אליו וכל פעם שאני שומעת אותו אני מתרגשת מחדש". גילי סער הסכימה איתה והסבירה את הייחוד של השיר בעיניה: "זה שיר אהבה שנכתב על זוגיות ארוכת שנים, ולמרות זאת הוא עדין מאוהב באישה שלו ומהופנט ממנה כאילו רק עכשיו הם הכירו, וזה מרגש אותי, כי ככה אני מרגישה לבעלי, אריאל, והייתי שמחה להקדיש לו את השיר. 

מאמאלנד - מיכל עדן ודפנה (צילום: אמיר מאירי)
במצב רוח רומנטי. בנות מאמאלנד | צילום: אמיר מאירי
נילי בייטל בחרה גם היא בשירו של אריאל ומגלה את החיבור האישי שלה למילים:"אני לא יכולה להוריד את העיינים מעפרי, בת הזוג שלי. בפעם הראשונה שראיתי אותה זה היה כשהייתי עם האקסית שלי במסיבה. היא הכירה ביני לבין עפרי ובשניה הראשונה שראיתי אותה חשבתי 'וואו איזה יפה'. מצאתי את עצמי מחפשת אותה בעיניים לא פעם במהלך הערב. בהמשך היא נהייתה חברה של האקסית שלי ואני כל הזמן הייתי מסתכלת עליה בפליאה, כי היא כל כך יפה בעיני, בחיים לא עבר לי בראש בכלל שאי פעם יהיה בינינו משהו. ככל שהכרנו והתקרבנו, הקסם האישי שלי כבש את ליבה, והשאר היסטוריה.

 

"מאמאלנד", ראשון עד רביעי ב-12:00, ערוץ 24