אין תמונה
תחרות קליפ צעיר 2011

ביום חמישי האחרון, 29.12.2011 התקיים ערב גמר חגיגי של תחרות קליפ צעיר לשנת 2011. אולם הסינמטק החדש היה מלא ביוצרים צעירים ונרגשים, שהגיעו מכל קצוות הארץ, את הערב הנחתה מגישת הטלוויזיה, ואחותו של אורי ז"ל - לילך סונין. במהלכו נאם השר להגנת העורף מתן וילנאי, ראש עיריית ת"א-יפו מר רון חולדאי והמוסיקאי יוני בלוך, ראש חבר השופטים. הוקרנו הקליפים העולים לגמר והוענקו פרסים כספיים לזוכים. את הפרסים העניקו אלון גרבוז, מנכ"ל הסינמטק, עופרי גופר, עורך המוסיקה של ערוץ 24 וברכה נאמן, אמו של אורי סונין ז"ל.

 במקום הראשון בתחרות קליפ צעיר זכה הקליפ Worried Shoes" " של היוצר הצעיר עומר בן שחר ובהשתתפותה של קמה ורדי. הקליפ הוא קליפ פנטזיה שברכזו בחורה צעירה וילדה והוא עוסק בקנאה וביריבות בין השתיים הבונות לעצמן עולם קסום. בימוי הפקה ועריכה: עומר בן שחר, צילום: שאולי רגימוב, ארט: מיכל ברגמן. היוצרים זכו בפרס של 8,000 שקלים מתנת מילקי שטראוס.

לצפייה בקליפ הזוכה לחצו כאן

 במקום השני זכה הקליפ " אני אפס " של היוצרים קרן לינדבאום, אביחי קאמי סעדי ומתן ויסברוט מהוד השרון וכפר סבא. הקליפ הומוריסטי ורגיש עוקב אחר המסע הטראגי והקומי של בובה בעקבות האהבה. היוצרים זכו בפרס של 5,000 שקלים.

 במקום השלישי זכה הקליפ "כמה קדוש " לשירה של יעל דקלבאום. ונוצר ע"י גיא שפירא , עומר הראל, יונתן קסלר, וגדי ימפל מת"א וגבעתיים. הקליפ המרהיב עוסק במוסד החתונה והזכות ללכת בדרך אחרת. בנוסף לפרס כספי של 3,000 שקלים, זכו היוצרים במנויים לסינמטק ת"א.

הקליפים שעלו לגמר הועמדו לבחירת הקהל בשידור ספיישל בערוץ 24 וכן באתר MAKO. הקליפ "אני אפס" של קרן לינדבאום, אביחי קאמי סעדי ומתן ויסברוט זכה בקטגורית 'חביב הקהל'. כל הקליפים של התחרות עלו לאתר Flix . הקליפ שזכה למספר הכניסות וההצבעות המרבי הוא הקליפ "Now Generation" של איתי עמרם והראל בן מלך.Flix העניקו ליוצרי הקליפ פרס כספי בסך 1000 ₪.

אין תמונה
אורי סונין ז"ל

• בצל"ש בימוי זכה הקליפ " "Clint Eastwood של תלמידי תלמה ילין . בימוי: ניצן בן זימרה, הפקה: תמר להב, צילום: יובל בת שלמה, עריכה: נעם עופר.

• בצל"ש צילום זכה הקליפ " מעיל בגשם " לשירה של להקת 'מרפסות'. בימוי: עומר הראל, הפקה: גיא שפירא, צילום: גדי ימפל, עריכה: יונתן קסלר.

• בצל"ש הפקה זכה הקליפ "אל תלכי" לשירה של להקת 'איזבל'. בימוי והפקה : אלירן פלד, צילום ועריכה: אלון סיוון. בנוסף לפרס הכספי זכו יוצרי הקליפ בהשכרת ציוד מתנת "ברגר מצלמה בע"מ"

• בצל"ש עריכה זכה הקליפ " Now Generation" . בימוי וצילום ועריכה: איתי עמרם, הפקה: הראל בן מלך. בנוסף לפרס הכספי זכו היוצרים גם בקורס פוטושופ לוידאו מתנת 'ג'אמפ קאט ביה"ס לעורכים ואני מטורים'.

• בצל"ש תסריט זכה הקליפ "שברי את הטלוויזיה" של תלמידי אשל הנשיא. בימוי והפקה: רותם לאודן, צילום ועריכה: יובל סרוגו.

• בצל"ש ארט זכה הקליפ "Eliza" לשירה של קמה ורדי. את הקליפ הזה גם ביים, צילם, הפיק וערך עומר בן שחר.

• בצל"ש אנימציה זכה הקליפ "סטטיסטיקה" של תלמידי 'תיכון חדש' בת"א. בימוי : דוד כהן וולין ואיתמר פרל, הפקה: דניאל ביטון, צילום: דוד כהן וולין, עריכה: רוני ששון

• בפרס המשפחה זכה הקליפ "ואלס להגנת הצומח" של תלמידי תיכון פסגת זאב. בימוי: ריקי גלילי, הפקה: שון יחזקאל, צילום: שיר חיים, עריכה:שירי אחדות

• בפרס המשפחה זכה הקליפ "פליטים" של שיצרה הילה ז'ורה. בקליפ השתתפו ושרו חניכי מתנ"ס נווה יוסף בחיפה מפרוייקט "קלבהאוס"

 סה"כ חולקו בתחרות פרסים כספיים בשווי של 30,000 ₪.