הם נפגשו לראשונה בתוכנית "הצילו אני לא יודע לבשל" ומיד עפו ניצוצות; הוא נדבק אליה כמו שניצל לפירורי לחם, והיא פשוט לא יכולה בלעדיו. החל מהשבוע הם ייפגשו בכל צהריים ויסקרו את הנושאים שעל סדר היום (שלהם). החל מהכותרות החמות ועד לסיפורים מוזרים מרחבי הרשת והעולם.  בהלך התכנית יתארחו באולפן צוות כתבים ביניהם בריג'יט וזנה (כוכבת "מעושרות"), דנית גרינברג ועוד אורחים מפתיעים ומוזיקאים שיבצעו את הלהיטים הכי חדשים שלהם באולפן. כדי להכיר אחד את השנייה בצורה עמוקה יותר, הושבנו אותם לראיון זוגי ומרגש.

נאור אורמיה והדר לוי (צילום: חן אדרעי)
הדר לוי ונאור אורמיה באולפן 24 | צילום: חן אדרעי

הדר את נאור

בכל בוקר, כשאני באה לשלוח לך וואטסאפ כתוב: "נראה לאחרונה ב-4:32 בבוקר". למה אתה ער כל הלילה?

"האמת היא שאני ער מתוך הרגל - כל תקופת הצבא הייתי רגיל להופיע בלילה ולקום בבוקר לבסיס, אז זה הפך להיות איזשהו הרגל מגונה. הייתי מת לישון כמו שצריך אבל בינתיים כיף  להעביר את הלילה עם מרתון "בובספוג" או "סאות'פארק" או "חברים".

מה הטיפ שלך למערכת יחסים טובה, כמו זו שיש לך עם קורל?

"אני חושב שהטיפ הכי טוב זה הדדיות - במקצוע שלנו חייבים הבנה ותמיכה הדדית. יש תקופות קשות ותהפוכות, וצריך להיות עם בת זוג שתבין את המצב ותדע לקרוא אותך. זה מה שיש לי עם קוקו".

מה הקטע שלך עם מכוניות?

"אני יודע שבכל פעם שאני מתלהב מרכב את לא מבינה למה, אז האמת היא שכל חיי אהבתי מכוניות. מגיל ממש קטן כשהייתי מסתובב בחניונים, הייתי מזהה את כל הסמלים (את בטח שואלת את עצמך למה הייתי לבד בחנייה אבל ת'אמת שגם אני שואל את עצמי), וגם יש לי אוסף מכוניות צעצוע ממתכת של למעלה מ-200 דגמים. היוקרה, המהירות, והגאדג'טים שהולכים ומשתכללים עניינו אותי עוד מהילדות".

אני אוהבת את השיער שלך, אבל למה אתה לא מסתפר?

 "יש אנשים שאין להם את הזכות לשאול את השאלה הזאת (אהממ..אהממ...). בתכל'ס כשהסתפרתי בצבא עברתי תקופה פחות טובה בקריירה ובחיי האישיים בכלל, אחרי הפיק המטורף שהיה בתחילת הדרך. השירות והקריירה לא תמיד הסתדרו אז הארכתי שוב ודברים התחילו להיפתח. זה כמו אמונה טפלה, אני מקצץ ומסדר פה ושם אבל לא מסתפר לגמרי". 

אני בטוחה שמציפים אותך בבקשות לברכות יומולדת . מה הברכה הכי מוזרה שנתבקשת להקליט למישהו?

 "היו המון, אבל בין המוזרות ביותר הייתה ברכה שעשיתי למישהו שפוטר מהעבודה וחברים שלו רצו לשמח אותו. אם אני לא טועה הברכה הלכה בערך כך: 'דוד, לא נורא על הפיטורים, יש עוד עבודות, יהיה בסדר. אוהב אותך מאוד ומקווה שאהבת את השיר החדש״. 

מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?

"בן אדם שיכול להגיד שהדר לוי בין החברים הטובים שלו. אה ולעסוק במוזיקה כמובן". 

מה פירוש שם המשפחה שלך 'אורמיה'? ואחת ולתמיד, איך אומרים את זה?

"אני הולך לספר פה סקופ: אני בעצם נאור ממשפחת אורמיאן. ושיניתי את השם לפי עצה של רב לאורמיה, שזה אור מ-ה'. איך אומרים את זה? איך שזורם..."

אם הייתי נותנת לך להיות איזה זמר שאתה רוצה, מי היית בוחר?

"אלביס".

איך זה להיות זמר מצליח ולגור עם ההורים?

"ניסיתי לגור קצת לבד בתקופת הצבא וראיתי שזה קשה יותר משחשבתי. היום אני נהנה מכל העולמות: אוכל של אמא, כביסה של סבתא וכו'. למרות זאת אני מאמין שבעתיד הקרוב אעבור לגור לבד - עניין של 10-15 שנים ואני בחוץ".

מהי בירת קמבודיה?

"הגעת לבן אדם הנכון! פנום פן היא בירת קמבודיה. נוסדה במאה ה-14 במפגש נהרות, וידעה מאז היסטוריה רבת תהפוכות. העיר נודעה בתחילת המאה ה-20 כ"פנינה של אסיה". כן הדר, אני ממלא תשחצים סדרתי. וקורא ויקיפדיה להנאתי"

 

נאור את הדר

איך את מעבירה את שעות הצהריים שלך?

"הימים שלי לא שגרתיים. יש ימים שאני באטרף של עבודה ופתאום יש ימים שאני יכולה לשבת מול ערוץ הכנסת ולאכול פתיתים. הצהריים הכי טובים שלי הם לאכול יחד עם חברה או חבר או סתם להפתיע את יוסי בעבודה".

לאיזה סגנון מוזיקה את לא מתחברת ולאיזה את הכי כן?

"נתחיל בזה שאני חולת מוזיקה - זה משהו שאני לא יכולה בלעדיו. אני מתחברת לכל מה שיכול להדליק או לרגש אותי ואני משתדלת לא להיות מקובעת, למרות שאני מעדיפה פחות טראנסים ויותר מוזיקה. בזמן האחרון אני באוטו עם דיקלה ואסתר רדא. כיף לנסוע איתן".

מהו הבילוי האידיאלי עבורך?

"הבילוי האידיאלי הוא ספה, חברים, ולאכול את כל החטיפים בעולם. אבל אני גם מאוד אוהבת ללכת לקולנוע ובמיוחד ללכת להופיע בערבי סטנד אפ, ככה אני גם פוגשת חברים וגם מופיעה".

אלביס פרסלי או קליף ריצ'ארד?

"איך אתה מכיר אותי..... טוב אני מבינה שאתה חושב שאני עתיקה אבל בקטע טוב. לגבי הדילמה הזאת - אני עם אבא שלי שהשתייך למחנה קליף ריצ'ארד בזמן שכולם אהבו את אלביס, וזה איכשהו לימד אותי לא תמיד ללכת אחרי מה שכולם הולכים. אז אני עם קליף. למרות שאני לא מכירה אפילו שיר אחד שלו (אבא לא לכעוס!)".

איזה אוכל הוא החולשה שלך? מה שובר אותך? נגיד אצלי זה בורקס, מה אצלך?

"וואי שאלה טובה! אני אוהבת אוכל מבושל; אורז, תפוחי אדמה, עוף, סלט - אני יכולה להשתגע מזה. יש אנשים שחולים על פיצה או המבורגר, תן לי אורז עם אפונה ואני בשמיים".

מה בחיים לא תעשי, מה הטאבו שלך?

 "לעולם, אבל לעולם לא אפקיר את המשפחה שלי - הם הדבר הכי חשוב עבורי בחיים ואני אעשה הכל כדי לעזור להם ולהיות איתם. יש לי בעל, כלב, אחיות, אח והורים שהכי חשובים לי בעולם. וגם אתה נאור, גם אתה".

מה את חולמת לעשות ועדיין לא עשית?

"אני חולמת לייצר סדרה משלי שתכיל את ההומור שלי ותשלב רגש ואמת. זה יקרה בעזרת השם. בינתיים אני חולמת על ירח דבש במקסיקו. נראה מה יבוא קודם".

מה הפאדיחה הכי גדולה שהייתה לך?

"אין יום שאין לי פאדיחה, אין. אני מתפקעת מהחיים כי הם רצף פאדיחות אחד גדול. השבוע באתי לקנות במכולת ומישהי באה ואמרה לי: 'אני חולה עלייך, את הורגת אותי, אני עוקבת אחרייך שנים!. אני אומרת לה 'תודה', ואז היא: 'אולי אני אכיר לך את הבן שלי?'. מיותר לציין שקניתי חלב ויצאתי".

מה ההישג הכי גדול שלך בחיים?

"ההישג הכי גדול שלי הוא בעיקר ההליכה אחרי החלום שלי. הגעתי ממקום קטן ונורא רציתי להיות קומיקאית ושחקנית. אני גאה (וזה לא קל לי להיות גאה, אני מלאת ביקורת עצמית), בעיקר כי עשיתי את המסע הזה בכוחות עצמי בלי סוכן/ יחצן/ ניהול אישי או יועץ מס צמוד. אבל אם רוברטו רוצה להחתים אותי נאור, אני מוכנה..."

 איזה דרינק אהוב עלייך?

 "איזו שאלה מעולה! פידג׳ כמובן, כמו כל הבנות. "

"בקטע טוב" עם הדר לוי ונאור אורמיה, א'-ה', 14.00, ערוץ 24.