הוא אחד הכוכבים הגדולים של "גולסטאר" ולאו דווקא בגלל הביצועים על המגרש. אבל מה שבאמת מעניין אותנו זה הפירוש של האמרה שהכי מזוהה איתו: "יא חאלאואו". "יש לזה הרבה פירושים, אבל בעקרון זו אמירה שבאה להתלהב מעניין מסוים או אפילו ההפך, להביע אכזבה", מגלה דורון מירן, ועכשיו אפשר להתחיל.

רגע לפני הגמר של "גולסטאר" שיתרחש השבוע, הגיע מירן להקפיץ את אולפן "עולם הזוהר" לרגל פתיחת העונה החדשה, והרבה לפני שתפס את המיקרופון סיפר על ההבדל בין "גולסטאר" ל"אח הגדול", ואכן יש כזה: "אין ב'גולסטאר' הדחות, אז יש הרבה פחות מתח, וכמובן, אין נשים, להבדיל מבית האח. חשוב לי לומר שאין לי בעיה שיצאתי שם הליצן של התכנית, אנשים נהנים, אנשים התאהבו בי, ואני לגמרי בסדר עם זה".

רגע אחרי החזרה מהפרסומות לא יכולנו שלא לחזור לעניין ה"יא חלאולאו", אז התברר שבקרוב עתיד לצאת למדפים חטיף בוטנים שנושא את השם. אם אתם בהלם, נספר שגם אנחנו, ולמירן ההסברים: "החטיף הזה עוד לא יצא, אני במשא ומתן עם חברה מסוימת להוציא חטיף עם תמונה שלי על האריזה", הוא מספר ומשאיר אותנו בהחלט עם טעם של עוד.

לאלו מכם שצופים ב"גולסטאר", בטח זכור הקטע המושלם בו דורון וחברי התכנית שיחקו ב"ארץ עיר", ומירן רשם תחת ההגדרה מקצוע: "חפלאי", עניין שהוביל באופן טבעי את איציק להזמין את מירן למשחק "ארץ עיר" סוער יחד עם דנית גרינברג ואמירה בוזגלו. את הקטע הזה, אנחנו ממליצים לכם לא לפספס.   

>> לדף הפייסבוק של ערוץ 24, לחצו כאן