לוח החגים של ערוץ 24 מקדיש מדי יום את שידוריו לאומן אחר אשר השפיע רבות על המוזיקה בישראל, עד כה זכינו להינות מימיי ספיישל שהוקדשו כולם לשרית חדדלשלומי שבת למירי מסיקהללהקת אתניקסלמשה פרץ לשלמה ארצי, ולעוד רבים וטובים. והפעם הגיע תורו של אחד מהגרונות הכי היחודיים במדינה, ישי לוי.

כבכל ימי הספיישל החגיגיים, נפתח את היום עם עודד מנשה, שיערוך סקירה היסטורית של הקריירה הענפה של ישי, שהחלה אי שם בשנות ה-80' עם הלהיטים הגדולים 'ילדונת' ו'אלוהים נתן לך במתנה'. במהלך השנים חווה ישי לא מעט נפילות קשות, אך בשנת 2008 הוציא את האלבום 'ריקוד רומנטי' שהחזיר אותו היישר ללב הקונצנזוס, עם שירים כמו 'ריקוד רומנטי', 'רוצה אותך' ו'אישה נאמנה'. מאז הספיק להוציא גם את האלבום 'האחת שלי', ובו שני הלהיטים הגדולים של התקופה 'האחת שלי' ו'עננים', ('מאז ועד היום', 12:00).

זהו כל סיפור חייו

בצהרים נצטרף אל ירון אילן לשעתיים מרתקות של התכנית 'מנטה', אל הפרק שבו התארח ישי באולפן, וסיפר בגילוי לב על מערכת היחסים המורכבת עם בנו הזמר שיר, ובין לבין כמובן גם ביצע כמה מלהיטיו הגדולים. ('מנטה עם ירון אילן', 14:00).

לקראת הערב נתבשם במעט רומנטיקה ונחזור אל התכנית 'צועדים לחופה', בה כזכור ניסו למצוא את זמר החתונות האולטימטיבי של ישראל, ואת שיר החופה של כל הזמנים. בפרק שישודר יתחקו אחר שיריו הרומנטיים ביותר של ישי ויבדקו האם הוא אכן ראוי לתואר הנכסף. ('צועדים לחופה', 18:00).

ואם כבר יום שלם שכולו ישי, אי אפשר בלי הופעה של הזמיר, ובשעות הערב תשודר הופעה ששודרה בערוץ במסגרת פרויקט 'לאשקלון באהבה', בה הפליא ישי עם הלהיטים הגדולים מכל הזמנים. ('ישי לוי בהופעה באשקלון', 20:00).

ולסיכום היום המופלא הזה יוקרן סרט דוקומנטרי מרגש אשר עקב אחר סיפור חייו המטלטל של ישי, העליות והמורדות בקריירה וכמו גם ההתמודדויות והמכשולים בחייו הפרטיים. ('כל סיפור חיי', 22:00).

>>לחצו כאן לצפייה ישירה בערוץ 24

את לוח השידורים המלא של ערוץ המוזיקה תוכלו למצוא כאן.