עתי שולברג ואיגי וקסמן הם ללא ספק הזוג הכי חם במדינה. כל כך שבערוץ 24 החליטו לתת להם תכנית קיץ מיוחדת במסגרתה יטיילו השניים בחופי הארץ, ישוחחו עם המשתזפים ויגישו קליפים ישר מהחוף.

חתיכי של "האח הגדול" והרוקרית הוותיקה שחזרה לתודעה לאחרונה, פצחו לא מכבר ברומן מתוקשר מאוד, בעקבותו הגיעה ההצעה להנחות יחד את תכנית שישי של ערוץ 24. בשבוע שעבר יצאה לדרך התכנית החדש וכתבנו סער פלס, הגיע עד נתניה בכדי לראיין את זוג היונים על התחושות וההתרגשות.

"אני חושבת ששנינו מתרגשים מאוד, זאת פעם ראשונה שאנחנו במשבצת כזאת וזה כיף גדול" אומר עתי. איגי מוסיפה שבמהלך כל השבוע ציפו בהתרגשות ליום הגדול ואף הוסיפה כי "עתי היה מאוד יסודי והכין המון שאלות מראש".

כבר היום הראשון נאלצה איגי להתמודד עם תופעת המעריצות, כשפגשו השניים חבורת ילדות קטנות שטענו שהן מאוהבות בעתי ומקנאות קצת באיגי.  ומה לגבי הזוגיות? איגי בדרכה נשארת נאמנה לציניות שמאפיינת אותה וסירבה לענות על שאלות אישיות מדי. "מה זה חשוב איך הכרנו? הכרנו בכלא, סבבה?". עתי, לעומת זאת נידב קצת יותר מידע וסיפר כי כרגע הם לא גרים יחד אבל "אנחנו ביחד וזה מה שחשוב". צפו בקטע המלא

עתי ואיגי על החוף, כל יום ו' בערוץ 24. יהיה חם ולוהט!