עברי לידר ובן זוגו (צילום: ראובן שניידר )
עברי ויאן: יש ידיים שרוצות אותו קרוב | צילום: ראובן שניידר
לוח החגים של ערוץ 24 מקדיש מדי יום את שידוריו לאומן אחר אשר השפיע רבות על המוזיקה בישראלי, עד כה זכינו להינות מימים שהוקדשו כולם לשרית חדדלשלומי שבת למירי מסיקהללהקת אתניקס, למשה פרץ ולשלמה ארצי, והיום הגיע תורו של הכוכב הבינלאומי - עברי לידר.

את היום המיוחד יפתח עודד מנשה, שיערוך סקירה היסטורית על הקריירה המוזיקלית של עברי, מאז סינגל הבכורה 'לאונרדו', אותו הוציא ב-1997, דרך הלהיטים הבלתי נשכחים 'תמיד אהבה', 'מלטף ומשקר', 'יותר טוב כלום מכמעט', 'זכיתי לאהוב', 'D.I.S.C.O' (שיצא במסגרת הפרויקט TYP עם ג'וני גולדשטיין), ועד לאלבום האחרון והמצליח 'מישהו פעם'. (מאז ועד היום, 12:00).

ואני זכיתי לאהוב?

לוח השידורים ממשיך עם פרק מיוחד של כוכב נולד, אשר בו כל המתמודדים בחרו ממיטב שיריו של עברי (כוכב נולד, 14:00), ולאחר מכן נחזור אל פרק נוסטלגי מתוך התכנית שירים שאני אוהב, בו ערך עברי רצועת פלייליסט שלמה לפי טעמו המוזיקלי האישי. (השירים שאני אוהב, 14:35).

את היום נקנח עם פרק מיוחד של תכנית האירוח המוזיקלית החדשה של ערוץ 24, בהנחיית גל אוחובסקי. בה התארח עברי לידר ופתח את הלב על הזוגיות החדשה, היחסים עם אימו וכמובן התחנות המוזיקליות שעיצבו את חייו. (פסקול חיי, 15:00).

>>לחצו כאן לצפייה ישירה בערוץ 24

את לוח השידורים המלא של ערוץ המוזיקה תוכלו למצוא כאן.