עינת ארליך (צילום: צ'ינו פפראצי)
מבלה ב"בילויים" | צילום: צ'ינו פפראצי
בקרוב יעלו בערוץ 24 שתי תכניות חדשות: תכנית יומית חדשה בשם "הבילויים". להגשת התכנית נבחרו איציק זוהר ועינת ארליך, ולצדם באולפן ישב פאנל עיתונאים מתחומי המוסיקה, התרבות והבידור, שיסקר וינתח את כל מה שקורה בישראל. עוד יקחו חלק בתכנית: בטי רוקאווי שתצטרף אל פאנל הפרשנים, את ביקורת הקולנוע יעביר השחקן וכוכב הילדים אבי קורניק, ואל צוות כתבי השטח שליהוקיו נשלמים בימים יצטרפו טהוניה ולירון שמם.

הבילויים תסקר ותדרג את כל מה שקורה בתחומי המוסיקה, הבילוי, הבידור והתרבות בישראל: מהופעות, מסעדות, קולנוע ועד צימרים ונופש.  במהלך התוכנית יתארחו באולפן זמרים, אומנים, שיופיע בלייב באולפן, לצד ראיונות וכתבות שטח מצולמות. הבילויים תשודר מדי יום בין 12:00 ל- 16:00.

עודד מנשה (צילום: אביב חופי)
פוליטיקה, בחירות ומה שביניהם | צילום: אביב חופי
לקראת בחירות 2015 תעלה בערוץ 24 תכנית חדשה נוספת, "הנבחרים", במסגרתה יביא עודד מנשה סדרת ראיונות עם הפוליטיקאים הבולטים במערכת הבחירות הקרובה.  בין האורחים שישתתפו: ציפי ליבני, יאיר לפיד, מירי רגב, זהבה גלאון, עמיר פרץ, שלי יחימוביץ', נפתלי בנט, איילת שקד, מרב מיכאלי ועוד.

_OBJבמהלך התכנית, בראיון אישי בן שעה, יציגו נבחרי הציבור בארצנו את תחנות התרבות המוסיקליות בחייהם, יצאו למסע מוסיקלי שיחל בשירים שהיוו את פסקול ילדותם, דרך מוסיקאים שעיצבו והשפיעו על חייהם ועד ליצירות שמרגשות אותם גם היום. 

>> לדף הפייסבוק של ערוץ 24, לחצו כאן