קליפ צעיר 2013
קליפ צעיר 2013

תחרות קליפ צעיר ע"ש אורי סונין חוגגת 16 שנים. בתחרות זכו בעבר במאים ויוצרי קליפים כמו אדם סנדרסון (זוהי סדום), תומר בהט, עמית עיני, קובי פליישמן, גב מירון, עומר טובי וברק סתיו, הם רק חלק מרשימת היוצרים שהחלו את דרכם המקצועית כזוכים בפרסים שונים בתחרות קליפ צעיר ע"ש אורי סונין במהלך 16 השנים האחרונות.

אין תמונה
אורי סונין ז"ל

גם השנה ממשיכה התחרות לעודד יוצרים צעירים בתחום הוידאו- קליפ. בתחרות משתתפים יוצרים בגילאי 15 עד 21, מכל הארץ, דרך מסגרות חינוכיות או באופן עצמאי. בפרויקט המיוחד הזה שותפים לאורך השנים, בנוסף לבני משפחתו של אורי ז"ל, סינמטק תל-אביב, עיריית תל-אביב, ערוץ 24 ובשנים האחרונות גם אתר "FLiX" הפך שותף לעשייה.

אין תמונה
הפרס הראשון - מתנת מילקי שטראוס

הפרס הראשון השנה יעמוד על 8,000 שקלים, מתנת חברת "שטראוס", המלווה את התחרות מראשיתה.

בקליפים שיעלו לגמר ניתן יהיה לצפות באתר mako ובערוץ 24 במסגרת משדר מיוחד בו יוכלו הצופים להצביע עבור קליפ "חביב הקהל". בנוסף ניתן יהיה להצביע בקטגוריית "חביב פליקס" עבור כל הקליפים המשתתפים בתחרות באתר FLiX.

בועדת השופטים יושבים נציגי ערוץ המוסיקה, נציגי פליקס, נציגי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה, מוסיקאים, נציגי אקו"ם, נציגי המשפחה וזוכי התחרות מהשנים הקודמות.

ערב הגמר של "קליפ צעיר" יתקיים בסינמטק תל-אביב ביום חמישי, 26 בדצמבר 2013, בשעה 18:00.

תחרות קליפ צעיר נוצרה כדי להנציח את היוצר הצעיר אורי סונין ז"ל שהלך לעולמו ביולי 97', לאחר שחלה בלוקמיה בגיל 20. התחרות משמרת את רוחו של אורי שבעצמו יצר קליפים, צילם, ערך, ביים, שר, ניגן, כתב והלחין. משפחתו של סונין לקחה על עצמה להמשיך בדרכו ולעודד יוצרים צעירים להמשיך בדרך שבה אורי היה בוחר לו היה חי היום.

לפרטים נוספים ניתן לפנות להפקת התחרות clip.young@gmail.com

להרשמה לתחרות ופרטים נוספים הורידו את תקנון התחרות:

*תקנון קליפ צעיר 2013